22-09-2022, 11:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2022, 11:33 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
126 stangede koostamine on tõsiselt lahe arheoloogitöö. Sa kohe näed ja tunned nendega vaeva nähes, et on ikka arusaamatult kapitaalne inseneritöö ja selles vahetuses raamatupidajad ilmselgelt magasid.
Ühe stange jagu polte ja klambreid nõuab sellega esmakordselt kokku puutudes šokeerivalt suurt ohverdust. Ainuüksi neid paksema osaga polte kulub mälu järgi vist 11 tk tükihinnaga paari-kolme euro kanti. Klambreid muidugi kulub vähemalt sama palju või rohkem ja need ei ole odavamad.
Õnneks aga maksavad uued kroomliistud sedavõrd palju, et kinnitusvahendite kulu muutub tühiseks.
Sellist autot suvaliste poltide-mutritega koostada oleks väga häiriv. Idee poolest võiks ehk keegi need kinnitusvahendid taastoota, sest isegi eurose tükihinna puhul oleks kõigil mõnusam elu, aga karta on, et eriti just klambrite tootmiseks vajalikke tööriistu valmistada on väikeste partiidega arvestades selgelt liiga kallis.
Seega jääbki.üle vaid originaaltootja asju tarbida, kuni neid veel üldse saab.
Edu võitlustes, sest W126 on tõesti suurepärane asi!
Parimate soovidega,
Västrik
Ühe stange jagu polte ja klambreid nõuab sellega esmakordselt kokku puutudes šokeerivalt suurt ohverdust. Ainuüksi neid paksema osaga polte kulub mälu järgi vist 11 tk tükihinnaga paari-kolme euro kanti. Klambreid muidugi kulub vähemalt sama palju või rohkem ja need ei ole odavamad.
Õnneks aga maksavad uued kroomliistud sedavõrd palju, et kinnitusvahendite kulu muutub tühiseks.
Sellist autot suvaliste poltide-mutritega koostada oleks väga häiriv. Idee poolest võiks ehk keegi need kinnitusvahendid taastoota, sest isegi eurose tükihinna puhul oleks kõigil mõnusam elu, aga karta on, et eriti just klambrite tootmiseks vajalikke tööriistu valmistada on väikeste partiidega arvestades selgelt liiga kallis.
Seega jääbki.üle vaid originaaltootja asju tarbida, kuni neid veel üldse saab.
Edu võitlustes, sest W126 on tõesti suurepärane asi!
Parimate soovidega,
Västrik