19-04-2021, 10:40 PM
Niisiis. Et hooaeg ja veel paljud järgnevad hooajad saaksid muretult alata, siis profülaktika mõttes lasin autol mõned tüüpkohad kontrollida.
Võtsime maha klapikaaned, et kontrollida õlitorude kinnitusi ja keti taldasid. Parempoolne toru oli hea, vasak juba hakkas lubama vaikselt
Keti pinguti oli ka suht väljas. Tehtud mõeldud. Vahetusse läksid tallad, pinguti, kett, õlitorude kinnituspuksid, klapikambrikaane tihendid, õli, roolivõimendi õli, paar jubinat esisillas ja tehtud ka sillastend. Tuleb kiita insenere, kes selle auto on hoolikalt läbi mõelnud. Võrreldes mõne teise saksamaise autoga on keti vahetus väga inimlikuks tehtud ja kogu töö mahtus kenasti ühe päeva sisse ära.
Võtsime maha klapikaaned, et kontrollida õlitorude kinnitusi ja keti taldasid. Parempoolne toru oli hea, vasak juba hakkas lubama vaikselt
Keti pinguti oli ka suht väljas. Tehtud mõeldud. Vahetusse läksid tallad, pinguti, kett, õlitorude kinnituspuksid, klapikambrikaane tihendid, õli, roolivõimendi õli, paar jubinat esisillas ja tehtud ka sillastend. Tuleb kiita insenere, kes selle auto on hoolikalt läbi mõelnud. Võrreldes mõne teise saksamaise autoga on keti vahetus väga inimlikuks tehtud ja kogu töö mahtus kenasti ühe päeva sisse ära.