13-02-2021, 05:19 PM
No nii, buss omab alates tänasest ülevaatust. Piduriprobleemide põhjuseks oli vasak käsipiduritross, mis kinni kiilus, st ei liikunud tagasi. Panime uue ja probleem lahenes. Esitulede kaldenurk sai timmitud sobivaks ja ka CO sai ka korda. Koplis asuva koha mille nimes eestlase ja venelase nimi, kohta ma midagi ütlema siinkohal ei hakka, kuid minul sinna rohkem asja pole. Kellele selline vene vaib koos asjakohase suhtumisega meeldib võib muidugi sinna minna. Lahendus CO osas saabus peale ühe eelsüüteküünla vahetust ja kütuselisandi kasutamist. Kumb neist rohkem efekti andis ma ei teagi. Võimalik, et mõlema koosmõju + Alexela kütus.
Enivei nüüd saab stressivabalt liigelda sellega ja saab hakata teostama neid plaane, milleks buss üldse hangitud sai.
Vidinatest otsisin esiibadele käivaid 310D embleeme, mida ei leidnuki. Aga sain 308D embleemid, mis täidavad ilusti
augud tiibades ja on tegelikult ka numbriliselt tõele vähe lähemal. Algselt oli ju 2.3 bensukas, ca 100hp ja nüüd 2.4
diisel ca 73 hp.
Enivei nüüd saab stressivabalt liigelda sellega ja saab hakata teostama neid plaane, milleks buss üldse hangitud sai.
Vidinatest otsisin esiibadele käivaid 310D embleeme, mida ei leidnuki. Aga sain 308D embleemid, mis täidavad ilusti
augud tiibades ja on tegelikult ka numbriliselt tõele vähe lähemal. Algselt oli ju 2.3 bensukas, ca 100hp ja nüüd 2.4
diisel ca 73 hp.