02-04-2018, 03:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2018, 04:01 PM ja muutjaks oli markuus.)
Mark: Mercedes-Benz 200D
Väljalaskeaasta: 1988
Läbisõit: 345 000 (hodomeetri tross on teadmata aja katki olnud)
Mootor: 2.0 diisel 53kw
Lisavarustus: el. katuseluuk. (sellega nimekiri lõppeb)
Aasta aega tagasi 2017 märtsis sai ostetud asendusautoks üks igiliikur. Ostmisel valisin oli mõttega, et kui saab igapäeva sõiduki rivisse tagasi, siis võib ta jääda pühapäeva sõitudeks alles. Algselt ma ei plaaninud foorumisse teemat teha aga aasta ajaga on mul tekkinud selle autoga Stockholmi sündroom. Stockholmi sündroomiks nimetatakse meeleseisundit, kus sa peaksid ohvrina olema ülekohtu tegija peale kuri, kuid tegelikult käitud hoopis vastupidi. Täpselt selline suhe on mul praegu ka W124ga.
MOOTOR
Mootor käib nagu kell. Mootor on vabalt hingav, ilma turbota. Hoovõtu dünaamika on suhteliselt tagasihoidlik. Kiiruseületamised on suhteliselt rasked tulema.
Kütusekulu jääb keskimiselt 6-7l/100/km vahele üksinda rahulikult sõites.
VEERMIK
Sillad on vaiksed ja mingeid kolinaid seal ei esine. Põhja all roostet ega pehmeid kohti seal pole.
Suviseks kulgemiseks ja silmailuks on ARTEC TYPE L 17-tollised poleeritud randiga kaheosalised veljed. Veljed said möödunud hooaja lõpus hooldatud st. lahtivõetud, hermietik vahele ja uute poltidega kokku pandud.
KERE
Välimuselt pole ma autoga peale ostmist midagi teinud. Olen püüdnud seda lillat toonklaasi maha saada kuid edutult. Tagumise klaasi puhul ilmselt on kõige lihtsam lahendus klaaside vahetus.
Esitiivad võiks ideaalis välja vahetada. Ja üldse värvil esineb iluvigasid (lakk koorub kohati, kriimud).
SALONG
2018 talvel sai ajaviiteks vahetatud orginaal salong facelift mudeli salongi vastu, mille ma sain ühe viinapudeli vastu. Vahtuse põhjuseks oli mulle meeldivam värv esialgse kõige odavama halli asemel. Samuti on facelift istmed mugavamad.
Elektrilisi lisasid, mis streikida võivad, on minimaalselt. Ainult peeglid ja elektriline katuseluuk - need toimivad ideaalselt.
Tegemist vajab / plaanis teha
* esitiibade vahetus
* madaldusvedrud
* salongi puhur korda teha - keskelt puhub ainult külma, armatuuri nurkadest puhub ainult kuuma.
* roolikarp vahetada
* pidurikettad vahetada
* pikemas perspektiivis võiks kogu auto ära värvida. Kui sellega lähitulevikus tegeleda, võib pääseda suhteliselt vähese keevitamisega.
Tehtud tööd
Juulis 2017:
* Tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus
* käsipiduri trosside ja klotside vahetus
* piduritorude vahetus
* esipidurite puhastus ja klotside vahetus
* esitulede remont
* Kojamehemootori vahetus
* esimeste amordikatete vahetus
* esimeste rattalaagrite vahetus
* piduriõli vahetus
Detsembris 2017:
* vahetatud mõlemad poolteljed
Märtsis 2018:
* Uus generaator 70A
* Uus mootoririhm
* Õlivahetus + filtrid
Väike ülevaade ka pildis, mis autoga on minu käes toimunud:
Auto seisukord ja välimus ostmise päeval.
Alustuseks sai tehtud auto korralikult puhtaks nii seest kui ka väljast. Samuti vahetasin kõik led-pirnid hõõgpirnide vastu, sest led ei taha kuidagi sobida selle ajastu autoga.
2017 suve algul said ostetud suveks veljed alla. Siin piltidel on ka aru saada vajadus madaldusvedrude järele.
Kuna rehvid tühjenesid märgatava kiirusega ja erinevalt, siis tuvastasin õhulekke velje liitekohast. Kõik veljed said lahti võteud ja uus hermeetik vahele pandud.
2018 talvel sai vahetatud orginaal salong facelift salongi vastu. Kogu töö võttis aega 2 päeva, kuna valget aega oli minimaalselt.
Doonorauto:
Kogu W124 salong mahub W124 salongi ära.
Uuele salongile sai ka keemiline pesu tehtud.
Väljalaskeaasta: 1988
Läbisõit: 345 000 (hodomeetri tross on teadmata aja katki olnud)
Mootor: 2.0 diisel 53kw
Lisavarustus: el. katuseluuk. (sellega nimekiri lõppeb)
Aasta aega tagasi 2017 märtsis sai ostetud asendusautoks üks igiliikur. Ostmisel valisin oli mõttega, et kui saab igapäeva sõiduki rivisse tagasi, siis võib ta jääda pühapäeva sõitudeks alles. Algselt ma ei plaaninud foorumisse teemat teha aga aasta ajaga on mul tekkinud selle autoga Stockholmi sündroom. Stockholmi sündroomiks nimetatakse meeleseisundit, kus sa peaksid ohvrina olema ülekohtu tegija peale kuri, kuid tegelikult käitud hoopis vastupidi. Täpselt selline suhe on mul praegu ka W124ga.
MOOTOR
Mootor käib nagu kell. Mootor on vabalt hingav, ilma turbota. Hoovõtu dünaamika on suhteliselt tagasihoidlik. Kiiruseületamised on suhteliselt rasked tulema.
Kütusekulu jääb keskimiselt 6-7l/100/km vahele üksinda rahulikult sõites.
VEERMIK
Sillad on vaiksed ja mingeid kolinaid seal ei esine. Põhja all roostet ega pehmeid kohti seal pole.
Suviseks kulgemiseks ja silmailuks on ARTEC TYPE L 17-tollised poleeritud randiga kaheosalised veljed. Veljed said möödunud hooaja lõpus hooldatud st. lahtivõetud, hermietik vahele ja uute poltidega kokku pandud.
KERE
Välimuselt pole ma autoga peale ostmist midagi teinud. Olen püüdnud seda lillat toonklaasi maha saada kuid edutult. Tagumise klaasi puhul ilmselt on kõige lihtsam lahendus klaaside vahetus.
Esitiivad võiks ideaalis välja vahetada. Ja üldse värvil esineb iluvigasid (lakk koorub kohati, kriimud).
SALONG
2018 talvel sai ajaviiteks vahetatud orginaal salong facelift mudeli salongi vastu, mille ma sain ühe viinapudeli vastu. Vahtuse põhjuseks oli mulle meeldivam värv esialgse kõige odavama halli asemel. Samuti on facelift istmed mugavamad.
Elektrilisi lisasid, mis streikida võivad, on minimaalselt. Ainult peeglid ja elektriline katuseluuk - need toimivad ideaalselt.
Tegemist vajab / plaanis teha
* esitiibade vahetus
* madaldusvedrud
* salongi puhur korda teha - keskelt puhub ainult külma, armatuuri nurkadest puhub ainult kuuma.
* roolikarp vahetada
* pidurikettad vahetada
* pikemas perspektiivis võiks kogu auto ära värvida. Kui sellega lähitulevikus tegeleda, võib pääseda suhteliselt vähese keevitamisega.
Tehtud tööd
Juulis 2017:
* Tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus
* käsipiduri trosside ja klotside vahetus
* piduritorude vahetus
* esipidurite puhastus ja klotside vahetus
* esitulede remont
* Kojamehemootori vahetus
* esimeste amordikatete vahetus
* esimeste rattalaagrite vahetus
* piduriõli vahetus
Detsembris 2017:
* vahetatud mõlemad poolteljed
Märtsis 2018:
* Uus generaator 70A
* Uus mootoririhm
* Õlivahetus + filtrid
Väike ülevaade ka pildis, mis autoga on minu käes toimunud:
Auto seisukord ja välimus ostmise päeval.
Alustuseks sai tehtud auto korralikult puhtaks nii seest kui ka väljast. Samuti vahetasin kõik led-pirnid hõõgpirnide vastu, sest led ei taha kuidagi sobida selle ajastu autoga.
2017 suve algul said ostetud suveks veljed alla. Siin piltidel on ka aru saada vajadus madaldusvedrude järele.
Kuna rehvid tühjenesid märgatava kiirusega ja erinevalt, siis tuvastasin õhulekke velje liitekohast. Kõik veljed said lahti võteud ja uus hermeetik vahele pandud.
2018 talvel sai vahetatud orginaal salong facelift salongi vastu. Kogu töö võttis aega 2 päeva, kuna valget aega oli minimaalselt.
Doonorauto:
Kogu W124 salong mahub W124 salongi ära.
Uuele salongile sai ka keemiline pesu tehtud.