02-02-2021, 10:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2021, 11:01 PM ja muutjaks oli Arkadi.T.)
Pole bussi kohta kirjutanud, aga nüüd juba võib kuna ühtetteist on ka toimunud. Sai ära pestud ta seest ja väljast. Välja visatud karvased seinapeneelid ja vaipkate põrandalt. Näeb oluliselt parem välja. ÜV`d ei õnnetustunud temaga paraku läbida, kuna oli kolm olulist viga. Heitgaasid (vaid törts diislit, külm mootor ja ilmselt paagi põhjas mingi vana roppus), vasak tagumine pidur ja esilaternate valgusnurk. Tagumised pidurid ei võtnud piisavalt ühtlaselt. Sai kokku ja lahti võetud, aga ei suutnud viga tuvastada. Sai määret lisatud ja sõitsin edasi. Alles peale seda kui kesklinnas kohapealt enam kõrvalise abita ära ei õnnestunud sõita oli selge, et midagi ikka on viga seal. Tursked tüübid lükkasid tagant ja paigalt ma sellega liikuma ka sain.
Uuesti lahti võttes selgus, et üks jupp mis muidu klotsi taga peidus on ikka puruks. Sai siis kallis 5 eurine komplekt hangitud ja külge pandud. Tunde järgi ütleks, et sai üsna hea.
Panin paagi värsket diislit täis, lisasin suitsu vähendavat lisandit ja otsustasin temaga vähe ringi sõita, saamaks CO osa korda. Kõik tore, juhtivaus hea, pidurdas ka normaalselt. Sõitsin mitu päeva muretult lumes ringi, toss ei olnud enam nii hingemattev ja ka pingutades enam musta ei visanud. Kuni oli vaja vähe asju kolida ja ühel kesklinna kitsal tänaval tuli parkimiseks läbi maja ees asuva lumehunniku sõita. Asjad aetud, aeg ära sõita, aga võta näpust, autot hangest kätte ei saa. Sai siis edasi tagasi käiguga jebitud üsna pikalt, kuniks naabrid appi tulid ja välja aitasid lükata.
Külmunud lumehangest läbi tuistaes oli kohe kuulda, et hääl on kahtlane. Sai tee äärde võetud ja auto alla vaadatud. Summuti suka ja püti vahelt lahti. No, mis siin ikka, sõidan oma sõidud ära ja homme(st täna keevitab kokku). Sõidan siis poe poole, kui tunnen, et siduripedaal pehme all. Ok, sõit sai läbi häda tehtud, käiguvahetus oli koheselt kahtlane ja käigud ei tahtnud väga sisse minna. Arvasin, et ilmselt intensiivse käiguvahetuse peale (R-1-R-2-R)tapsin siduri ära. Hommikul teel tööle oli asi väga hull. Sõit kesklinnast Telliskivi poole sai tehtud nii, et käik sisse, siis süüdet ja nii 1 käiguga põristades 6 km. Kui kellelgile teel ette jäin, siis sorry!
Buss tõstukile ja esimese asjana vaatasime kapoti alt mahlade taseme üle. Tundus, et alla normi ja valasime lisaks. Sidurit tallates selgus, et lekib vedeliku, tihendid täiesti sodid. Sai tellitud kallis rem komplekt hinnaga 6 eur, homme paneme külge ja loodame, et siis on asi korras. Loodan, et jõudnud kastile, ega sidurile väga liiga teha. Loodan, et see varasem "lodeva käiguvahetuse" tunne ja kohati käigu mittevõtmine oli seotud varasema kerge lekkega tihendi vahelt. Kui sellega veab ja probleem saab lahenduse, siis reguleerin esituled paika ja läheb teeb üv kohe ära.
Sõitsin muidu sellega ikka pea nädala jagu igapäevaelt ja peaks ütlema, et pole üldse hull. Arvasin, et see 2.4D ei liigu absoluutselt, aga linnas kuni 50 km tunnis saab hakkama küll. Maanteel möödasõitu ilmselt siiski teha sellega ei julgeks. Roolivõimu tal pole, aga ütleks, et sellega VS roolivõimuta Kadett GSI on buss ikka oluliselt paremini käideldav igapäevasõidukina.
Samal ajal kui buss rem komplekti ootel oli värvisin aerosooliga kiirelt veljed ära. Näeb tiba parem välja. Hiljem kui kõik timm, saadab veljed liivapritsi ja värvib korralikult ära.
Loodan, et lähiajal saab hakata tegelema ka sisu poolega. Svensonid on talle mingit soojustusmaterjali seinte ja uste sisse juba lisanud. Mingi villa moodi asi mis kile sisse pakitud. Näeb üllatavalt ok välja. Eks uurib hiljem millega tegu ja kas saab seda ka osaliselt taaskasutada. Ise mõtlesin kasutada midagi sellist: https://www.noortehnik.ee/stp-splen08-summutusmaterjal/ , ruumi jääks piisavalt ka Svensonite villapatjade jaoks.
![[Pilt: parandus1.jpg]](https://i.postimg.cc/k5M1cRcG/parandus1.jpg)
![[Pilt: parandus2.jpg]](https://i.postimg.cc/yxRvdmVQ/parandus2.jpg)
![[Pilt: parandus3.jpg]](https://i.postimg.cc/fT48PrK6/parandus3.jpg)
![[Pilt: parandus4.jpg]](https://i.postimg.cc/J7HTPLbN/parandus4.jpg)
Uuesti lahti võttes selgus, et üks jupp mis muidu klotsi taga peidus on ikka puruks. Sai siis kallis 5 eurine komplekt hangitud ja külge pandud. Tunde järgi ütleks, et sai üsna hea.
Panin paagi värsket diislit täis, lisasin suitsu vähendavat lisandit ja otsustasin temaga vähe ringi sõita, saamaks CO osa korda. Kõik tore, juhtivaus hea, pidurdas ka normaalselt. Sõitsin mitu päeva muretult lumes ringi, toss ei olnud enam nii hingemattev ja ka pingutades enam musta ei visanud. Kuni oli vaja vähe asju kolida ja ühel kesklinna kitsal tänaval tuli parkimiseks läbi maja ees asuva lumehunniku sõita. Asjad aetud, aeg ära sõita, aga võta näpust, autot hangest kätte ei saa. Sai siis edasi tagasi käiguga jebitud üsna pikalt, kuniks naabrid appi tulid ja välja aitasid lükata.
Külmunud lumehangest läbi tuistaes oli kohe kuulda, et hääl on kahtlane. Sai tee äärde võetud ja auto alla vaadatud. Summuti suka ja püti vahelt lahti. No, mis siin ikka, sõidan oma sõidud ära ja homme(st täna keevitab kokku). Sõidan siis poe poole, kui tunnen, et siduripedaal pehme all. Ok, sõit sai läbi häda tehtud, käiguvahetus oli koheselt kahtlane ja käigud ei tahtnud väga sisse minna. Arvasin, et ilmselt intensiivse käiguvahetuse peale (R-1-R-2-R)tapsin siduri ära. Hommikul teel tööle oli asi väga hull. Sõit kesklinnast Telliskivi poole sai tehtud nii, et käik sisse, siis süüdet ja nii 1 käiguga põristades 6 km. Kui kellelgile teel ette jäin, siis sorry!
Buss tõstukile ja esimese asjana vaatasime kapoti alt mahlade taseme üle. Tundus, et alla normi ja valasime lisaks. Sidurit tallates selgus, et lekib vedeliku, tihendid täiesti sodid. Sai tellitud kallis rem komplekt hinnaga 6 eur, homme paneme külge ja loodame, et siis on asi korras. Loodan, et jõudnud kastile, ega sidurile väga liiga teha. Loodan, et see varasem "lodeva käiguvahetuse" tunne ja kohati käigu mittevõtmine oli seotud varasema kerge lekkega tihendi vahelt. Kui sellega veab ja probleem saab lahenduse, siis reguleerin esituled paika ja läheb teeb üv kohe ära.
Sõitsin muidu sellega ikka pea nädala jagu igapäevaelt ja peaks ütlema, et pole üldse hull. Arvasin, et see 2.4D ei liigu absoluutselt, aga linnas kuni 50 km tunnis saab hakkama küll. Maanteel möödasõitu ilmselt siiski teha sellega ei julgeks. Roolivõimu tal pole, aga ütleks, et sellega VS roolivõimuta Kadett GSI on buss ikka oluliselt paremini käideldav igapäevasõidukina.
Samal ajal kui buss rem komplekti ootel oli värvisin aerosooliga kiirelt veljed ära. Näeb tiba parem välja. Hiljem kui kõik timm, saadab veljed liivapritsi ja värvib korralikult ära.
Loodan, et lähiajal saab hakata tegelema ka sisu poolega. Svensonid on talle mingit soojustusmaterjali seinte ja uste sisse juba lisanud. Mingi villa moodi asi mis kile sisse pakitud. Näeb üllatavalt ok välja. Eks uurib hiljem millega tegu ja kas saab seda ka osaliselt taaskasutada. Ise mõtlesin kasutada midagi sellist: https://www.noortehnik.ee/stp-splen08-summutusmaterjal/ , ruumi jääks piisavalt ka Svensonite villapatjade jaoks.
![[Pilt: parandus1.jpg]](https://i.postimg.cc/k5M1cRcG/parandus1.jpg)
![[Pilt: parandus2.jpg]](https://i.postimg.cc/yxRvdmVQ/parandus2.jpg)
![[Pilt: parandus3.jpg]](https://i.postimg.cc/fT48PrK6/parandus3.jpg)
![[Pilt: parandus4.jpg]](https://i.postimg.cc/J7HTPLbN/parandus4.jpg)
![[Pilt: parandus5.jpg]](https://i.postimg.cc/xCh6nxSN/parandus5.jpg)