25-01-2021, 05:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2021, 05:48 PM ja muutjaks oli Arkadi.T.)
(23-01-2021, 09:58 PM)v6sa Kirjutas: Elektriga on asi lihtne: hakkad aga tagantpoolt minema ja ühel hetkel jõuad kärsanud kohani.
Mis wärk seiskamisklapiga on? Ei seisa?
See oli hea soovitus, kuna elekrikut saada ei õnnestunud, oodata enam ei viitsinud (üks lubas järgmine nädal tulla) võtsingi vastavalt soovitusele ette. Rootslased olid juhiistme alla peitnud veel terve posu juhtmeid ja kaitsmeid. Sai läbi põlenud kaitse üles leitud (30A) ja välja vahetatud. Samuti sai lahenduse süüte vaakumpumba probleem, nimelt oli voolik ise lahti. Peale vooliku ühendamist pumbaga sai see probleem lahenduse ja nüüd saab ka võtmest süüte välja keerata.
Panin raadio sisse, ühendasin selle ühe vanakooli kõlariga ka ära, nüüd siis ka muusika olemas. Olin juba plaanimas ÜV poole sõitu kui tuli välja, et lodeva käiguvahetuse ja minu agresiivse käiguvahetustehnika tõttu ei põlenud enam tagurdustuli. Käigukangiga mängides mingi nurga alt korraks näitas ja siis jälle mitte. Käiguvahetus oli enivei ikka ilge piin, mistõttu tuli leida garaaz, kuhu 2.75 m buss sisse mahuks. Leidsin sellise koha, homme hommikul võetakse ette. Kui kõik hästi läheb ja viga vaid hoovastiku ja lüliti timmimises, saab homme minna ülevaatust tegema.
Olenemata kas ÜV saan läbi või mitte, panen homme ka esitulede pesurid külge. Ahju osas sain oma keevitusguruga kokkuleppe, et teeb selle mulle ise, kasutame selleks 11 kg gaasiballoni.