22-01-2021, 11:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2021, 11:07 PM ja muutjaks oli Arkadi.T.)
Buss pole veel endale nime saanud, kuid viimase paari päeva jooksul olen ma hakkanud teda vanaks tänamatuks lirvaks kutsuma. Olen eemaldanud seinapaneelidelt punase karvkatte, et too vähem bordelli meenutaks ja lükanud eest kuldsed kaardinad, kuna päevavalgust on olnud hädasti vaja. Nimelt hakkasin paigutama bussile uut raadiot, mille käigus loomulikult ei pidanud vajalikuks juhtmekimpu isoleerida ja kui raadio testiks pesasse tagasi lükkasin käis plaks ja vool raadiost kadunud. Lisaks raadiole pole voolu tagumisel töötulel, salongivalgustusel, salongiahjudel ja eelsüüteküünaldel. Ehk kõigile nendel asjadel, mida sellel autol tehasest välja veeredes küljes polnud. Olen üritanud ise ja Janno abil leida üles viga, kuid siiani tulutult. Kaitsmete klemmid üle käidud, testitud nii testeri kui lambiga, kõik uued kaitsemed pandud kuid lahendusele lähemale pole ikka veel jõudnud. Otsinud lahendust bussist sees, bussi alt, kapoti alt aga siiani ei midagi. Usun, et probleemi põhjuse üks osa on armatuuris olevate nuppude Rootsis tehtud lahendus ja teine osa juhtmete kemüüse juhiistme all aku juures. Esmapäeva õhtul peaks tulema Mihkel Remost ja näitama, miks tal nii pikad järjekorrad on ja tegema enda maagiat. Võimalusl lahendame ka suretuse vaakumklapi häda ära. Usun, et saame asja korda.
Nina on küljes, kuid vajab pisut veel paika ajamist. On olemas ka originaal tuledepesurid, uued "suundade prillid" kuid need paneb külge siis kui ÜV käes, enne ei viitsi pseudoprobleemidega tegelda. Tundub, et pesu pole ta aastaid saanud, hetkel näeb ta ikka välja suht rääbis. Kuna buss on koos katuseraamiga koos 2.75 kõrge, siis ei ole meil võimalik seda ka enda pesulasse ajada. Kui plussi kauem hoiab, peseme ta ka korralikult õues ära. Värvime soojemate ilmadega ta ka ise ära, seniks jääb krundituna ootele. Vast saab paremaks ka selle üldmuje.
Et elu liiga magus ei tunduks, näpiks see nv Fiati ka pisut.
Nina on küljes, kuid vajab pisut veel paika ajamist. On olemas ka originaal tuledepesurid, uued "suundade prillid" kuid need paneb külge siis kui ÜV käes, enne ei viitsi pseudoprobleemidega tegelda. Tundub, et pesu pole ta aastaid saanud, hetkel näeb ta ikka välja suht rääbis. Kuna buss on koos katuseraamiga koos 2.75 kõrge, siis ei ole meil võimalik seda ka enda pesulasse ajada. Kui plussi kauem hoiab, peseme ta ka korralikult õues ära. Värvime soojemate ilmadega ta ka ise ära, seniks jääb krundituna ootele. Vast saab paremaks ka selle üldmuje.
Et elu liiga magus ei tunduks, näpiks see nv Fiati ka pisut.