05-01-2021, 01:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2021, 10:20 PM ja muutjaks oli Marek89.)
Niipalju siis veel, et olen siin viimastel kuudel palju vaeva ka auto loodi saamisega kurja vaeva näinud.
Esimesena vahetasin ära kõik amordid, mis olid veel originaalid, aga esimesed olid ikka väga väsinud juba.
Panin siis alla uued Bilsteinid ja tee mis tahad. Auto vasak külg 2,5cm madalam kui parem (mõõdetuna tiivakaarest tasasel betoonil)
Tellisin siis ära ka uued vedrud, et no mis seal muud ikka olla saab, ehk oli mahukam meesterahvas vedrud ära väsitanud.
Sai siis ka need alla pandud ja ikkagi vasak külg maas. Seekord juba vahe 1,5cm. Võibolla suvaline inimene ei märkakski, kuid minu silma kriipis väga. See tunne ei ole ikka õige kui sõidad.
Teades, et Mercedes-Benz vedrud on tapnud rohkem mehaanikuid kui mõni kutsehaigus tuli siis soetada erinevas mõõdus vedrupuhvreid ja spets tööriist, millega mugavam vedrusi kokku tõmmata. Siinkohal ei tee reklaami, aga kiidan seda tööriista väga. Esimest vasakut vedru võtsin vist kokku neli korda alt ja panin tagasi, ning sellega sai asja väga mõnusalt tehtud. Ja nii mööduski mul üks paras päev autot tõstes ja alla lastes ja mõõtmisi tehes. Lõpuks sain ma soovitud tulemuse.
Samas sai vahetatud ka mõned puksid ja nüüd võib auto sillastendi saata. Seda teen kevadel, sest praegu sõita ei taha.
Esimesena vahetasin ära kõik amordid, mis olid veel originaalid, aga esimesed olid ikka väga väsinud juba.
Panin siis alla uued Bilsteinid ja tee mis tahad. Auto vasak külg 2,5cm madalam kui parem (mõõdetuna tiivakaarest tasasel betoonil)
Tellisin siis ära ka uued vedrud, et no mis seal muud ikka olla saab, ehk oli mahukam meesterahvas vedrud ära väsitanud.
Sai siis ka need alla pandud ja ikkagi vasak külg maas. Seekord juba vahe 1,5cm. Võibolla suvaline inimene ei märkakski, kuid minu silma kriipis väga. See tunne ei ole ikka õige kui sõidad.
Teades, et Mercedes-Benz vedrud on tapnud rohkem mehaanikuid kui mõni kutsehaigus tuli siis soetada erinevas mõõdus vedrupuhvreid ja spets tööriist, millega mugavam vedrusi kokku tõmmata. Siinkohal ei tee reklaami, aga kiidan seda tööriista väga. Esimest vasakut vedru võtsin vist kokku neli korda alt ja panin tagasi, ning sellega sai asja väga mõnusalt tehtud. Ja nii mööduski mul üks paras päev autot tõstes ja alla lastes ja mõõtmisi tehes. Lõpuks sain ma soovitud tulemuse.
Samas sai vahetatud ka mõned puksid ja nüüd võib auto sillastendi saata. Seda teen kevadel, sest praegu sõita ei taha.