07-03-2007, 12:43 AM
Ehh...see ei olnud raibe, absoluutselt mitte, lihtsalt hoolituseta jäetud auto, kus veel mõne lollused olid oma töö teinud....kui müüsin, kõik nagunii kriuksutasid kulme, et nüüd teenib 40 000 kr vahelt, irwwww.....sinna sisse läks mingine 50 000 kr....mulle ei meeldi porno, ja see sai sealt kõik kõrvaldatud.....ei olenud plaani teha müügiautot ega midagi...kuna enda SEL'ist sai liiga suurejooneline projekt ja oli autot vaja, millega sõita, siis ossin selle, teadsin puuduseid ja olin selle kõigega arvestanud....tegin autot nagu teeks endale...kes äinud, teavad millest räägin, seal sai ikka päris suur töö ära tehtud.....Siis see mootor - see ajas mind närvi, keegi oleks võinud öelda, ka et selline asi on, et millal see tulnud ja mis toimub, see oleks aidanud stx kiiremini viga leida....see, et ta hinge kinni tõmbas ja jõnksutama hakkas, tükk-tükk aega vaevasin enda pead sellega, kogu KE-jetroniku elekter sai endale selgeks tehtud....viga oli tegelt lihtsamast lihtsam, kogu probleem oli selles, et drosselklapi lüliti pistik oli lahti, auto arvas, et ta on kogu aeg tühikäigureziimis.... Sai nats lammutatud, pistik külge ja oligi probleem kadunud (loodan , et keegi nüüd ei kiru ennast, et miks nii odavalt maha müüs). Mootorile sai pandud kogu süüteosa tutikas, õhuklapi asendi andur uus, peale tehtud diagnostikat - ei põdenud ma ka ühtegi krooni mis sinna läks... See mootor käis nagu kell, absoluutselt veatult, ideaalsed pöörded ja ühtegi jõnku tegamata...tühikäigul foor all ei saanud aru ka, et mootor üldse töötaks, ideaalsed 550 pööret ja ei mingit vahelejätmist ega vibratsiooni...sama asi P juures 750 pöördega...parim mootor, mida kuulanud ja näind olen töö koha pealt (enda 560 SEC tühikäiku P peal ei ole ma nii ideaalseks saanudki)...
Värvimiskoha pealt ajas mind närvi see, et kui tagastangele uue kroomi panin ja esimest puhastama hakkasin, oleks selle inimese vist maha löönud ka kui oelks kõrval olnud see hetk, kes esimere stange ideaalse kroomi oli värvimiseks kõik ära karastanud, nii et vaseni välja lihvinud....see ajas närvi...
Miks maha müüsin - läksin "lolli peaga" seda tartu 560 SECi vaatama, seda nähes ja sõitu tehes, polnud mul enam küsimust, ossin selle auto ära, ilmselt üks parimaid oste mu elus üldse...Ja kahe SECiga polnud mul midagi peale hakata, panin teise müüki ja sain õnneks kiirelt müüdud....rahaliselt lõppkokkuvõtes natuke hävisin, aga selle korvas uus SEC ja teadmine, et päästsin ühe auto hullemast....alates suve lõpust teenib truult siis uut omanikku...
Värvimiskoha pealt ajas mind närvi see, et kui tagastangele uue kroomi panin ja esimest puhastama hakkasin, oleks selle inimese vist maha löönud ka kui oelks kõrval olnud see hetk, kes esimere stange ideaalse kroomi oli värvimiseks kõik ära karastanud, nii et vaseni välja lihvinud....see ajas närvi...
Miks maha müüsin - läksin "lolli peaga" seda tartu 560 SECi vaatama, seda nähes ja sõitu tehes, polnud mul enam küsimust, ossin selle auto ära, ilmselt üks parimaid oste mu elus üldse...Ja kahe SECiga polnud mul midagi peale hakata, panin teise müüki ja sain õnneks kiirelt müüdud....rahaliselt lõppkokkuvõtes natuke hävisin, aga selle korvas uus SEC ja teadmine, et päästsin ühe auto hullemast....alates suve lõpust teenib truult siis uut omanikku...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”