Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 (/showthread.php?tid=2343)

Lehed: 1 2 3


Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Rolz - 20-08-2006

Mark: Mercedes-Benz 500 SEC
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: 254 000 km
Võimsus: 185 Kw
Mootori valem: 5,0 V8
Pikkus: 4935
Täismass: 2170kg
Värvus: 040 Schwarz ehk siis süsimust

Lisavarustus: Aut. kast, ABS pidurid, ASR veojõukontroll, roolivõimendi,püsikiirusehoidja, välitemp. näidik, tuledepesurid, soojendusega aknapesuvedeliku süsteem, tagumine nivoosüsteem, el. istmed 2x, el. aknad 4x, el. luuk, el. peegel, peeglisoojendused, el. tagaakna ruloo, 2x istmesoojendised, 2x airbag, eelpingutitega turvavööd, turvavööde kelnerid 2x,perforeeritud istmetega must nahksisu, 2x käetoed, 4x peatoed, pähklipuu iluliistud, puiduga lisalaegas käeote all, kliima (töötab 100%), tuledekorrektor, 2x valgustusega peeglid päikesesirmides, nahkkattega rool, pähklipuidust käigukanginupp, alarm mahuanduritega ja põrutusanduriga, kesklukk puldist, distantskäivitus puldist.
Autol orig. Lorinser (tehasepakett) bodykit (2x stanged, 2xkarbiplastid)
Veermik: 17" orig AMB Monoblock

Olen siis olnud selle auto omanik 2 kuud, soodsalt sain, kuid hetkel autosse rohkem investeerinud kui selle hind oli kui ostsin, natuke kurb on saada auto, mida ei ole osatud/jõutud/tahetud hoolitseda nii, nagu selline neouunikum seda vajaks. Olen andnud endast selle aja jooksul parima, vahetatud/remonditud:

1) Käigukast oli surnud, sai asendatud korraliku 5,6 (kestab 2x kauem, jõhkralt vastupidavam) käigukastiga, millel vahetatud simmerid ja tihendid.
2) Vedrud/amordid - Bilstein Sportstyling (ei ole midagi jäik, ilus madal on)
3) Tagasillas nivoo tõttu suportite/rummu laagrid (orig.) eelmine omanik oli üritanud puntkidega kinni keevitada, ei soovita sellist asja...
4) kardaani tugilaager+kumm(orig)
5) Esisillas - rooliotsad kõik, roolikeskvarras, rooliamort, järeljooksupadjad + alumiste õõtsade puksid (orig). Loomulikult sillastend pärast seda.
6) Pidurid . 4x uued kettad, 8x kotsid, andurid, suportide remont.
7) Bensufilter+käigukastifilter+mootori õhu ja õlifilter (MANN)
8) Termostaat+jahutusvedelik
9) Mootoril jagajakaas, rootor, küünlad, küünlajuhtmed (9x BOSCH), kõik rihmad, nukkvõllide õlitustorud kõikide stutsidega. Nukvõllid/nookurid ideaalses korras. Vahetatud: õhuklapiasendi andur+kütusedosaator
Õli: Gatrol magnetic+mootoripesu.
10)Esiklaas - uus esiklaas (Nordglass, väga rahul olen, tnx Karl ja Windrox) + uued kojamehed (bosch)
11)Uus aku 100 Ah + geneka harjad

Paigaldatud korralik alarm (mahuandurid+põrutus), 3 lisakanalit, + distantskäivitus

eelmisest omanikust vahetatud: el. istmete joyd, tagumine el. kardin, lüliteid salongis, jnejnejne...

Tagastangel oli kroom ussis, sai pandud uus kroomliist kogu täiega, esimene oli kahjuks ära matistatud, ootan uut liistu, et seegi ära vahetada.

Käisin ka just Boschis mootoridiagnostis, õhuklapaiasendist ja lambdast ei saanud aru, kõik oli totaalselt paigast ära. Tund aega hiljem, kõik andurid andsid õiget infi, mida vaja, mootor töötab laitmatult, nii tühikäigul kui D asendis laitmatult, ühtlaselt, ilma igasuguste värinateta.

Katuseluuk oli totaalselt peetis, kõik siinid, relsid puru, mootor kinni. Kogu krempel sai uue vastu vahetatud. (Katuseluuki ei ole odav remontida, kõigile hoiatuseks).

Eelmine omanik oli tahtnud vist autot vaikseks teha, ja põrandale oli topitud klaasvill, mis on väga vale asi - imeb niiskuse sisse ja välja ei lase. Rookisin sisu puhtkas, relakaga haljaks - roostepesu, tsink, tsinkrunt, keevituskohad kerresilikooniga üle, korrostop, seejärel 4 mm NIKE pigimatt ja autovilt (Kogu salongi põhi+karbid seest+gardaanitunnel+tagaistme alt+seljatoe alt+tagumised küljed)
Sama töö on tehutd ka kogu pagasiruumiga. Musta keretööd sai tehud -  rattakoopad seest 4x, tagupaneel kõik stange alt, eest kapoti alt mootori ja salongivaheline paneel....
Seejärel sai sisu totaalse pesuprogrammi...

Audio:
Head - Becker Monza, korralik kaabeldus, makil lisatud müra ja signaalifiltrid, 5 Ch võim Autostudio, ees orig midrange+Hetz kõige kallimad tweetrid, taga Alpine type-R kompod 2-riba, pagassis Hertz 10"
woofer kinises kastis. Kogu stereo paigaldatud originaal katete alla, mingeid retsimisi pole tehtud.

Preaguseks: veermik ideaalne, mitte ühtegi kolinat ega niginat, mootori töö laitmatu, käigukasti töötab nii nagu vaja. Kõik el. lisad töötavad.
Istmed on terved ja korras nagu olema peavad (pole kõveras kuskile)
Tegemata jäänud tööd, mis plaanis kohe ära teha:
1) Tagadiffer undab - uus on minu poole teel, polnud kerge leida 5,0 2,27 ASR anduritega diffirt (:
2) Kui saan vahetatud esistange kroomi, siis kogu plastikosa ülevärvimine (kivitäpid, kriimud jnejne)
3) Pihustid+hüdrotõukurid ( siis saaks öelda mootori kohta IDEAALNE)

Nüüd eeldan küsimusi ja vastan kohe ära:
Kütusekulu - midagi üle ei jää, kõik mis paaki läheb, läheb ära.
Ńüüdseks peale diagnostikat - mnt-l (110 kuni 130km/h,üle selle on vahe tuntav kohe) kruisiga ühtlaselt 9L/100km , kui mööda ka sõita siis mina üle 10L/100 km pole sanud... Linnas - mõistusega sõites 13-14 L/100 km
Kui tallata on loomulikult esimene number 2x L/100 km. kasutan seda autot igapäevaselt, sõites päris plaju. 70L tankides sõidan kuskil 550 km.
Miks mina enda auto ülesse panin:
Ma ei taha pidada paralleelselt kahte projekitautot, mulle aitab ühest w126-st ka, hing on ikkagi rohkem SEL'i roolis kui SEC'i roolis... Ja igapäevasõiduks tahan midagi nats praktilisemat kui seda on SEC
Ehk tekib päevakorda müügiteema. Midagi välja ei viici kiskuda, küsimuse all on ainult (hinnast sõltuvalt) Becker Monza ja AMG monoblockid (praktiliselt uued,orig, uute suverehvidega..)
Kui saan esimese kroomi ka korda ja plasti värvitud, difri vahetatud ( ei viici möga kuulata, et ala, siin on kriim ja see ulub ja jnejnejn) siis panen korralikud pildid ja läheb ka auto24 ülesse


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - hents99 - 20-08-2006

Päris kena. Tagumised veljed võiksid väljapoole ulatuda või laiemad olla, siis näeks veel parem välja.
Pildid kehvad sul, nii ilusast autost peab korraliku pildi saama.


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Karl - 20-08-2006

Oma silmaga nähtud,kena auto,eriti kui järgi sõitsin Järvel ja auto ilus-puhas oli.:cool2:




RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - ove - 30-08-2006

Minul ka selline eksemplar 1987 aastast. Seleta, palun milles väljendub viga, et vahetada nukkvõlli õlitustorusid. Olen vahetanud pihustid ja klapitõukurid, kuid ikkagi on hommikuti käivitades mingi klõbin mootoris sees. Kaob ca. 30 sek. pärast peale käivitust. Äkki keegi teab, milles asi.
Ka pean ma ilmselt pöörduma Boschi teenindusse, kuna mootor käib tühikäigul veidi värisedes. Küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja filtrid vahetatud.
Käigukast vaiksel kiirendusel veidi järskude vahetustega. Koormuse all probleemi pole.

Ove




RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Rolz - 30-08-2006

Viga on seismine . natuke seismit ja tõmbab õlitusetorude otsad ja nukkvõlli laagrite õlitusotsad kinni, nukk jääb kuivale ja oledki surnund mootoriga silmsides. Klõbin - panid UUED tõukurid või?
Kui jah, siis mis ÕLI kasutad? Kui see ka korralik siis jääb ianult ketipinguti ja kett, ketitallad on terved kõik?
Väriseb . võta lahti kõrvalistuja pool olev õhufiltri all, pritsungi pea küljepeal olev õhuklapi potentiomeeter (tõmba juhe maha, 4 tähikuga kinni). Vaata seda, seal on ferriitrajad, kui need kulunud ja metall kuskilt välja läigib viska minema ja otsi uus....

Diagnost - pole parimat diagnostikat Eestis kui Bakt ehk siis BOSCH...
Olen käinud ja ülirahul.Soovitan.


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - ove - 31-08-2006

Broneerisin aja Bakti. Vaatame, mis tulemuseks saab.

P.S. Õlid ja muu peaks olema OK. Kogu töö tehtud Silberautos. Kahjuks ei viitsi seal keegi diagnostikaga tegeleda.


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Rolz - 01-09-2006

Mitte ei viici aga ei oska. Kodanik diagnostik Baktis on kõige asjalikum vend eestis üldse...


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Karl - 01-09-2006

Rolz Kirjutas:Mitte ei viici aga ei oska. Kodanik diagnostik Baktis on kõige asjalikum vend eestis üldse...

Eks igaühel oma maitse,kuid päris nii ka ei saa öelda......

Jaanis Silberis piisavalt pädev,iseasi kuidas löögile saada.


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Rolz - 01-09-2006

Ei seosta Jaanist otseselt enam Silberautoga. Tal ikkagi oma tegemine Rakveres. Minu silmis on ta Jaanis mitte Silberauto. Rakveres saab tema juures ka löögile küll. Aga muidugi, Jaanis on ka vaieldamatult üks asjalikemaid mehi üldse Eestis selle kohapealt. Huvitav mida Silber ilma Jaaniseta teeks?


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Karl - 01-09-2006

Tegelikult oleme selle auto kohta juba kõik enam-vähem teada saanud,äkki tutvustad oma uut suksut ka? :bigsmile:

Sorry OT


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Rolz - 01-09-2006

Kõigi eelduste kohaselt vahetab see 500SEC omanikku see nädalavahetus.

Mis/kes/miks huvi 560 SECi vastu?
Karl - sa nägid juba ju? Ma ei taha siin inimesi närvi ajada...(:


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - ralak - 01-09-2006

ma ka nägin aga ikkagi oleks lahe vahel pildiltki teist kaeda :cool2:


RE:   Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Karl - 01-09-2006

ralak Kirjutas:ma ka nägin aga ikkagi oleks lahe vahel pildiltki teist kaeda :cool2:

Ja ilatseda ning tilka näppida,sama siingi! :lol:


RE:    Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - ralak - 01-09-2006

irw, no ma päris seda teist asja ei pea tegema, selle asemel haaran võtmed ja tuiskan toauksest välja :tongue:

Sry OT,  aga Rolz kui Sa nüüd peagi ühe seci võrra jälle vaesem oled siis võiksid vähemalt seda teist järelejäänukestki klubiperekonnale ka esitleda, see on ikka tõsiselt :cool2:


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - marek - 02-09-2006

ralak Kirjutas:Sry OT, aga Rolz kui Sa nüüd peagi ühe seci võrra jälle vaesem oled siis võiksid vähemalt seda teist järelejäänukestki klubiperekonnale ka esitleda, see on ikka tõsiselt :cool2:
selleks on vaja ilusat ilma ja ilusat öö'd Smile votokas on stardivalmis Tongue


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Rolz - 02-09-2006

Nii, see auto siis täna omanikku vahetanud....eks uus omanik ise otsustab selle teema saatuse.....
Uus SEC - head autod räägivad ise enda eest! Pole haipida vaja (:


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - ralak - 02-09-2006

Rolz Kirjutas:Nii, see auto siis täna omanikku vahetanud....eks uus omanik ise otsustab selle teema saatuse.....
Uus SEC - head autod räägivad ise enda eest! Pole haipida vaja (:

ok ok siis kui nii kriitilis-kangekaelselt klubi huviliste ja liikmete autode teemasse suhtutakse :bigsmile:


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Reddog - 10-01-2007

suuna kuskandis see kuulus Bakt asutseb?:help:


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - marek - 10-01-2007

Reddog Kirjutas:suuna kuskandis see kuulus Bakt asutseb?:help:
http://www.bakt.ee/


RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - p6kk - 16-01-2007

silm puhkab kohe kui sellist autot näeb:biggrin: