02-03-2016, 07:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2016, 08:05 PM ja muutjaks oli hents99.)
(02-03-2016, 07:39 PM)sm. pelle Kirjutas: Enne prooviks kollased suunad leida ja iluvõre korrasta
Tegelt tahaks ühe teise auto ilusti valmis saada aga never say never.
Just. Tavaliselt läheb niiviisi. See on ravimatu ja kiiresti süvenev haigus. Kõigepealt võre, veljed ja siis turbo...ehk esimene tavahooldus, meie mõistes.
Mul juba ammu näpud sügelevad millegi uue järele, samas vanad tuleks kah üles vuntsida, paraku uus vana tekitab vaid motivatsiooni.
(02-03-2016, 07:56 PM)Werewolf Kirjutas:(02-03-2016, 06:57 PM)hents99 Kirjutas: Keps on sama, vänt sama jne. 100hp silinder kannab iga Mercedes-Benz (bensu)mootor.
16V puhul hoitakse kepsu kolviga, ülejäänutel vändaga, pikisuunas paigal.
"As in all Mercedes-Benz automobile engines, the crankshaft, connecting rods and pistons were forged instead of cast."
Huvitav, 16v puhul rõhutataxe igal pool, et tal sepiskepsud, aga tavamootorite kohta ei maini seda keegi, mix nii?
Paljud ei tea paljusid asju....eriti ülelombi, kus nähakse seda, mis netis samasugused kirjutavad, asjasse süvenemata. Ega ma ka kõike ei tea...iga kord avastan ikka midagi uut ja üritan seoseid luua ja aru saada, miks miski on just nii, nagu ta on.
Sepiskepsud ongi igal pool. Seepärast ka MB tehnika on ülejäänutest peajagu üle. Vaielda pole mõtet, statistika näitab nii mõndagi.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering