27-03-2013, 10:13 PM
Kolded ja muud asjad mahuvad ilusti ja asi on bolt on. Täpsemalt on vast mõtekam kasutaja Joosu käest küsida.
Nonii täna mõtlesin et nagunii pole midagi väga tarka teha käin siis arkist läbi hoopis. Ei olnud see asi nii lihtne kui ma loodsin. 4tundid keberneeriti mu ajusid seal. Ja tulin sealt pmst ikka sama null seisuga välja.
Alustan siis täiesti algusest, reedel käisin nii muu seas asja uurimas ja öeldi mulle jah sõna et anna aga minna ja tule näita auto ette ja probleeme ei ole selle ümberehitusega.
Täna läksin sinna, sattusin mingi teise vanamehe leti taha ja jama hakkas pihta. Nende arvates ei ole sellele auto mudelile sellist mootorit ikka paigaldatud. Lähtuvad sellest kaubanduslikust nimetusest ehk 300ce ja sellele on ainult 3l mootorit pandud. 300ce, 420e.... jne on nende arvates kõik täiesti erinevad mudelid, mis siis et kõik on üks 124 kere. Reaalsuses on autod ühed ju. Tee siis neile selgeks see. Päris pikalt sai vaieldud.
Autole on lubatud paigaldada võimsuselt 30% ja töömahult 20% suurem mootor. Või siis mootor mis on sellele auto mudelile tehasest pandud.
Võimsuselt mahub piiridesse aga töömahult mitte.
Toome näiteks vw golfile võib 1,6l 55kw asemel 2,8 vr6 rahulikult panna kuna kaubandusliknimetus ja mark on sama ning sellele on seda mootorit pandud. Aga mersule näed ei lubata kuna kaubanduslik nimetus on teine, mis on pmst mootori põhine.
Ja neli tundi raisati mul sellega ära et saadeti tallinnasse tehnoosakonda paar kirja ja ootasime vastust. Pidi suht ruttu tulema. Lõpuks selgus et kes on haige ja kes on puhkusel. Lõpuks kirjutasin avalduse sinna tehnoosakonad oma soovidega ja läksin minema. Kuna nad ajasid oma lolli ibaga seal lihtsalt sitakeema. Ma parem ei hakka siia seda dialoogi taastama, liiga hull.
Aga eks paistab mis saab sellest. Mul väga kiiret ei ole ka hetkel kuna esmaspäevast lähen kuuks ajaks välismaale. Selle ajaga peaks mu avaldusele ka vastus tulema. Vaevalt et homseks nende saadetud emailidele vastus tuleb.
Minu seisukoht on see et selle autopeab arvele saama ilusti. Eks kuu ajapärast lähen tõmban jälle sae käima seal arkis kui midagi ei liigu. Enne ma ei lõpeta kui asjad korras.
Kui kellegil on sellise jamaga arkis kogemusi siis võib nõuga abiks olla.
Nonii täna mõtlesin et nagunii pole midagi väga tarka teha käin siis arkist läbi hoopis. Ei olnud see asi nii lihtne kui ma loodsin. 4tundid keberneeriti mu ajusid seal. Ja tulin sealt pmst ikka sama null seisuga välja.
Alustan siis täiesti algusest, reedel käisin nii muu seas asja uurimas ja öeldi mulle jah sõna et anna aga minna ja tule näita auto ette ja probleeme ei ole selle ümberehitusega.
Täna läksin sinna, sattusin mingi teise vanamehe leti taha ja jama hakkas pihta. Nende arvates ei ole sellele auto mudelile sellist mootorit ikka paigaldatud. Lähtuvad sellest kaubanduslikust nimetusest ehk 300ce ja sellele on ainult 3l mootorit pandud. 300ce, 420e.... jne on nende arvates kõik täiesti erinevad mudelid, mis siis et kõik on üks 124 kere. Reaalsuses on autod ühed ju. Tee siis neile selgeks see. Päris pikalt sai vaieldud.
Autole on lubatud paigaldada võimsuselt 30% ja töömahult 20% suurem mootor. Või siis mootor mis on sellele auto mudelile tehasest pandud.
Võimsuselt mahub piiridesse aga töömahult mitte.
Toome näiteks vw golfile võib 1,6l 55kw asemel 2,8 vr6 rahulikult panna kuna kaubandusliknimetus ja mark on sama ning sellele on seda mootorit pandud. Aga mersule näed ei lubata kuna kaubanduslik nimetus on teine, mis on pmst mootori põhine.
Ja neli tundi raisati mul sellega ära et saadeti tallinnasse tehnoosakonda paar kirja ja ootasime vastust. Pidi suht ruttu tulema. Lõpuks selgus et kes on haige ja kes on puhkusel. Lõpuks kirjutasin avalduse sinna tehnoosakonad oma soovidega ja läksin minema. Kuna nad ajasid oma lolli ibaga seal lihtsalt sitakeema. Ma parem ei hakka siia seda dialoogi taastama, liiga hull.
Aga eks paistab mis saab sellest. Mul väga kiiret ei ole ka hetkel kuna esmaspäevast lähen kuuks ajaks välismaale. Selle ajaga peaks mu avaldusele ka vastus tulema. Vaevalt et homseks nende saadetud emailidele vastus tuleb.
Minu seisukoht on see et selle autopeab arvele saama ilusti. Eks kuu ajapärast lähen tõmban jälle sae käima seal arkis kui midagi ei liigu. Enne ma ei lõpeta kui asjad korras.
Kui kellegil on sellise jamaga arkis kogemusi siis võib nõuga abiks olla.