05-04-2011, 03:29 PM
Nonii, kompressioonid olid 9 kanti, kuues silinder lausa 10, ning neljas umbes 6 pool. Tihendeid ka läbi, öli lekib parajalt igaltpoolt, ju vötab mootori maha ikka.
Kere poolepealt, sai need kroomliistud minema visatud tiivakaartelt ja nagu arvata oli, olid kaared köik läbi, kuna kroomosad kruvidega lastud. Küljekarbid täitsa tugevad. Pöhjast ka auke ei tuvastanud. Uksed on nadid altservast...
aknalauda ei viitsinud lahti katkuda, aga tagaklaasi serva mötlete seda pagassi vee renni?, sealt ka natuke hakitud, aga taastatav.
Minu arust täitsa viisakas kere. Tiivakaared vahetatavad, samuti esitiivad. Ju uksed ka leiab.
pilte ka ussist.
Kere poolepealt, sai need kroomliistud minema visatud tiivakaartelt ja nagu arvata oli, olid kaared köik läbi, kuna kroomosad kruvidega lastud. Küljekarbid täitsa tugevad. Pöhjast ka auke ei tuvastanud. Uksed on nadid altservast...
aknalauda ei viitsinud lahti katkuda, aga tagaklaasi serva mötlete seda pagassi vee renni?, sealt ka natuke hakitud, aga taastatav.
Minu arust täitsa viisakas kere. Tiivakaared vahetatavad, samuti esitiivad. Ju uksed ka leiab.
pilte ka ussist.