30-08-2006, 11:05 PM
Viga on seismine . natuke seismit ja tõmbab õlitusetorude otsad ja nukkvõlli laagrite õlitusotsad kinni, nukk jääb kuivale ja oledki surnund mootoriga silmsides. Klõbin - panid UUED tõukurid või?
Kui jah, siis mis ÕLI kasutad? Kui see ka korralik siis jääb ianult ketipinguti ja kett, ketitallad on terved kõik?
Väriseb . võta lahti kõrvalistuja pool olev õhufiltri all, pritsungi pea küljepeal olev õhuklapi potentiomeeter (tõmba juhe maha, 4 tähikuga kinni). Vaata seda, seal on ferriitrajad, kui need kulunud ja metall kuskilt välja läigib viska minema ja otsi uus....
Diagnost - pole parimat diagnostikat Eestis kui Bakt ehk siis BOSCH...
Olen käinud ja ülirahul.Soovitan.
Kui jah, siis mis ÕLI kasutad? Kui see ka korralik siis jääb ianult ketipinguti ja kett, ketitallad on terved kõik?
Väriseb . võta lahti kõrvalistuja pool olev õhufiltri all, pritsungi pea küljepeal olev õhuklapi potentiomeeter (tõmba juhe maha, 4 tähikuga kinni). Vaata seda, seal on ferriitrajad, kui need kulunud ja metall kuskilt välja läigib viska minema ja otsi uus....
Diagnost - pole parimat diagnostikat Eestis kui Bakt ehk siis BOSCH...
Olen käinud ja ülirahul.Soovitan.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”