30-08-2006, 10:27 PM
Minul ka selline eksemplar 1987 aastast. Seleta, palun milles väljendub viga, et vahetada nukkvõlli õlitustorusid. Olen vahetanud pihustid ja klapitõukurid, kuid ikkagi on hommikuti käivitades mingi klõbin mootoris sees. Kaob ca. 30 sek. pärast peale käivitust. Äkki keegi teab, milles asi.
Ka pean ma ilmselt pöörduma Boschi teenindusse, kuna mootor käib tühikäigul veidi värisedes. Küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja filtrid vahetatud.
Käigukast vaiksel kiirendusel veidi järskude vahetustega. Koormuse all probleemi pole.
Ove
Ka pean ma ilmselt pöörduma Boschi teenindusse, kuna mootor käib tühikäigul veidi värisedes. Küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja filtrid vahetatud.
Käigukast vaiksel kiirendusel veidi järskude vahetustega. Koormuse all probleemi pole.
Ove