Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126, 280 SE, 1982 - Kaarel
#16
M110-le küll keegi KE-Jetronikut ei pigaldanud, see tuli algselt välja S peal 280S (Karburaatoriga) ja hiljem 280 SE (S-klasse;E-Einzpritsung) ehk K-Jet.
K-Jetronikul on mootori A ja O kütuse surveregulaator ploki küljel, mis mehaaniliselt (vastavalt mootori temp + bi-metall kõrgeks tühikäiguks + vaakum) reguleerib kütuse kogust punserile ehk pritsungi peale. Ehk küünlad/juhtmed/kaan/rootor/kütteregulaator põhiasjad, mille korrasoleks tagab toimiva mootori. Ja muidugi korrektne süüde + reguleeritud klapid (sellel ei ole hüdrotõukureid!)
K-Jetist sai KE-Jet just elektrooniliselt kontrollitava kütuserõhu/koguse/segu tõttu (+süüde+tühikäik)
Ja ka KE-jeti puhul ei tulnud elektroonilist pihustist ja korrektses keeles on "ECU" CIS ehk Cold Ignition Start Smile
Karl - tehasekonditsioonis on kõige ökonoomsem W126 peal 3,8 M116 K-jet, seejärel 4,2 M116 KE-Jet.
Vanadus hakkas tulema, ei suuda väga enam M110-st midagi meenutada Smile
Mismoodi tal pihustite õhutus/tuuluts lahendatud oli? Ehk kontrolli ka, et mootor lisaõhku ei ahmiks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 05-05-2010, 10:37 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 06-05-2010, 09:07 AM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: urraa - 09-05-2010, 11:40 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 10-05-2010, 08:00 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: urraa - 14-05-2010, 10:30 AM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: Reddog - 14-05-2010, 10:58 AM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: El`Lango - 17-05-2010, 12:00 AM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 20-05-2010, 08:21 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: Karl - 20-05-2010, 08:25 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: canyondrift - 20-05-2010, 08:35 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: urraa - 24-05-2010, 09:45 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 21-01-2011, 12:37 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: v6sa - 21-01-2011, 01:32 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 21-01-2011, 03:53 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: hents99 - 21-01-2011, 08:49 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: Rolz - 22-01-2011, 03:38 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,173 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 29 5,171 17-02-2024, 05:22 PM
Viimane postitus: ashton
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 67,790 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 36,156 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  SL 280, 1996, R129 - Sm. Västrik Sm. Västrik 20 18,454 26-11-2022, 05:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 82,053 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,371 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 250,386 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 14,864 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 46,521 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne