22-01-2011, 03:38 AM
M110-le küll keegi KE-Jetronikut ei pigaldanud, see tuli algselt välja S peal 280S (Karburaatoriga) ja hiljem 280 SE (S-klasse;E-Einzpritsung) ehk K-Jet.
K-Jetronikul on mootori A ja O kütuse surveregulaator ploki küljel, mis mehaaniliselt (vastavalt mootori temp + bi-metall kõrgeks tühikäiguks + vaakum) reguleerib kütuse kogust punserile ehk pritsungi peale. Ehk küünlad/juhtmed/kaan/rootor/kütteregulaator põhiasjad, mille korrasoleks tagab toimiva mootori. Ja muidugi korrektne süüde + reguleeritud klapid (sellel ei ole hüdrotõukureid!)
K-Jetist sai KE-Jet just elektrooniliselt kontrollitava kütuserõhu/koguse/segu tõttu (+süüde+tühikäik)
Ja ka KE-jeti puhul ei tulnud elektroonilist pihustist ja korrektses keeles on "ECU" CIS ehk Cold Ignition Start
Karl - tehasekonditsioonis on kõige ökonoomsem W126 peal 3,8 M116 K-jet, seejärel 4,2 M116 KE-Jet.
Vanadus hakkas tulema, ei suuda väga enam M110-st midagi meenutada
Mismoodi tal pihustite õhutus/tuuluts lahendatud oli? Ehk kontrolli ka, et mootor lisaõhku ei ahmiks.
K-Jetronikul on mootori A ja O kütuse surveregulaator ploki küljel, mis mehaaniliselt (vastavalt mootori temp + bi-metall kõrgeks tühikäiguks + vaakum) reguleerib kütuse kogust punserile ehk pritsungi peale. Ehk küünlad/juhtmed/kaan/rootor/kütteregulaator põhiasjad, mille korrasoleks tagab toimiva mootori. Ja muidugi korrektne süüde + reguleeritud klapid (sellel ei ole hüdrotõukureid!)
K-Jetist sai KE-Jet just elektrooniliselt kontrollitava kütuserõhu/koguse/segu tõttu (+süüde+tühikäik)
Ja ka KE-jeti puhul ei tulnud elektroonilist pihustist ja korrektses keeles on "ECU" CIS ehk Cold Ignition Start

Karl - tehasekonditsioonis on kõige ökonoomsem W126 peal 3,8 M116 K-jet, seejärel 4,2 M116 KE-Jet.
Vanadus hakkas tulema, ei suuda väga enam M110-st midagi meenutada

Mismoodi tal pihustite õhutus/tuuluts lahendatud oli? Ehk kontrolli ka, et mootor lisaõhku ei ahmiks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”