Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rolzi 500 SEC, W126, 1990
#1
Mark: Mercedes-Benz 500 SEC
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: 254 000 km
Võimsus: 185 Kw
Mootori valem: 5,0 V8
Pikkus: 4935
Täismass: 2170kg
Värvus: 040 Schwarz ehk siis süsimust

Lisavarustus: Aut. kast, ABS pidurid, ASR veojõukontroll, roolivõimendi,püsikiirusehoidja, välitemp. näidik, tuledepesurid, soojendusega aknapesuvedeliku süsteem, tagumine nivoosüsteem, el. istmed 2x, el. aknad 4x, el. luuk, el. peegel, peeglisoojendused, el. tagaakna ruloo, 2x istmesoojendised, 2x airbag, eelpingutitega turvavööd, turvavööde kelnerid 2x,perforeeritud istmetega must nahksisu, 2x käetoed, 4x peatoed, pähklipuu iluliistud, puiduga lisalaegas käeote all, kliima (töötab 100%), tuledekorrektor, 2x valgustusega peeglid päikesesirmides, nahkkattega rool, pähklipuidust käigukanginupp, alarm mahuanduritega ja põrutusanduriga, kesklukk puldist, distantskäivitus puldist.
Autol orig. Lorinser (tehasepakett) bodykit (2x stanged, 2xkarbiplastid)
Veermik: 17" orig AMB Monoblock

Olen siis olnud selle auto omanik 2 kuud, soodsalt sain, kuid hetkel autosse rohkem investeerinud kui selle hind oli kui ostsin, natuke kurb on saada auto, mida ei ole osatud/jõutud/tahetud hoolitseda nii, nagu selline neouunikum seda vajaks. Olen andnud endast selle aja jooksul parima, vahetatud/remonditud:

1) Käigukast oli surnud, sai asendatud korraliku 5,6 (kestab 2x kauem, jõhkralt vastupidavam) käigukastiga, millel vahetatud simmerid ja tihendid.
2) Vedrud/amordid - Bilstein Sportstyling (ei ole midagi jäik, ilus madal on)
3) Tagasillas nivoo tõttu suportite/rummu laagrid (orig.) eelmine omanik oli üritanud puntkidega kinni keevitada, ei soovita sellist asja...
4) kardaani tugilaager+kumm(orig)
5) Esisillas - rooliotsad kõik, roolikeskvarras, rooliamort, järeljooksupadjad + alumiste õõtsade puksid (orig). Loomulikult sillastend pärast seda.
6) Pidurid . 4x uued kettad, 8x kotsid, andurid, suportide remont.
7) Bensufilter+käigukastifilter+mootori õhu ja õlifilter (MANN)
8) Termostaat+jahutusvedelik
9) Mootoril jagajakaas, rootor, küünlad, küünlajuhtmed (9x BOSCH), kõik rihmad, nukkvõllide õlitustorud kõikide stutsidega. Nukvõllid/nookurid ideaalses korras. Vahetatud: õhuklapiasendi andur+kütusedosaator
Õli: Gatrol magnetic+mootoripesu.
10)Esiklaas - uus esiklaas (Nordglass, väga rahul olen, tnx Karl ja Windrox) + uued kojamehed (bosch)
11)Uus aku 100 Ah + geneka harjad

Paigaldatud korralik alarm (mahuandurid+põrutus), 3 lisakanalit, + distantskäivitus

eelmisest omanikust vahetatud: el. istmete joyd, tagumine el. kardin, lüliteid salongis, jnejnejne...

Tagastangel oli kroom ussis, sai pandud uus kroomliist kogu täiega, esimene oli kahjuks ära matistatud, ootan uut liistu, et seegi ära vahetada.

Käisin ka just Boschis mootoridiagnostis, õhuklapaiasendist ja lambdast ei saanud aru, kõik oli totaalselt paigast ära. Tund aega hiljem, kõik andurid andsid õiget infi, mida vaja, mootor töötab laitmatult, nii tühikäigul kui D asendis laitmatult, ühtlaselt, ilma igasuguste värinateta.

Katuseluuk oli totaalselt peetis, kõik siinid, relsid puru, mootor kinni. Kogu krempel sai uue vastu vahetatud. (Katuseluuki ei ole odav remontida, kõigile hoiatuseks).

Eelmine omanik oli tahtnud vist autot vaikseks teha, ja põrandale oli topitud klaasvill, mis on väga vale asi - imeb niiskuse sisse ja välja ei lase. Rookisin sisu puhtkas, relakaga haljaks - roostepesu, tsink, tsinkrunt, keevituskohad kerresilikooniga üle, korrostop, seejärel 4 mm NIKE pigimatt ja autovilt (Kogu salongi põhi+karbid seest+gardaanitunnel+tagaistme alt+seljatoe alt+tagumised küljed)
Sama töö on tehutd ka kogu pagasiruumiga. Musta keretööd sai tehud -  rattakoopad seest 4x, tagupaneel kõik stange alt, eest kapoti alt mootori ja salongivaheline paneel....
Seejärel sai sisu totaalse pesuprogrammi...

Audio:
Head - Becker Monza, korralik kaabeldus, makil lisatud müra ja signaalifiltrid, 5 Ch võim Autostudio, ees orig midrange+Hetz kõige kallimad tweetrid, taga Alpine type-R kompod 2-riba, pagassis Hertz 10"
woofer kinises kastis. Kogu stereo paigaldatud originaal katete alla, mingeid retsimisi pole tehtud.

Preaguseks: veermik ideaalne, mitte ühtegi kolinat ega niginat, mootori töö laitmatu, käigukasti töötab nii nagu vaja. Kõik el. lisad töötavad.
Istmed on terved ja korras nagu olema peavad (pole kõveras kuskile)
Tegemata jäänud tööd, mis plaanis kohe ära teha:
1) Tagadiffer undab - uus on minu poole teel, polnud kerge leida 5,0 2,27 ASR anduritega diffirt (:
2) Kui saan vahetatud esistange kroomi, siis kogu plastikosa ülevärvimine (kivitäpid, kriimud jnejne)
3) Pihustid+hüdrotõukurid ( siis saaks öelda mootori kohta IDEAALNE)

Nüüd eeldan küsimusi ja vastan kohe ära:
Kütusekulu - midagi üle ei jää, kõik mis paaki läheb, läheb ära.
Ńüüdseks peale diagnostikat - mnt-l (110 kuni 130km/h,üle selle on vahe tuntav kohe) kruisiga ühtlaselt 9L/100km , kui mööda ka sõita siis mina üle 10L/100 km pole sanud... Linnas - mõistusega sõites 13-14 L/100 km
Kui tallata on loomulikult esimene number 2x L/100 km. kasutan seda autot igapäevaselt, sõites päris plaju. 70L tankides sõidan kuskil 550 km.
Miks mina enda auto ülesse panin:
Ma ei taha pidada paralleelselt kahte projekitautot, mulle aitab ühest w126-st ka, hing on ikkagi rohkem SEL'i roolis kui SEC'i roolis... Ja igapäevasõiduks tahan midagi nats praktilisemat kui seda on SEC
Ehk tekib päevakorda müügiteema. Midagi välja ei viici kiskuda, küsimuse all on ainult (hinnast sõltuvalt) Becker Monza ja AMG monoblockid (praktiliselt uued,orig, uute suverehvidega..)
Kui saan esimese kroomi ka korda ja plasti värvitud, difri vahetatud ( ei viici möga kuulata, et ala, siin on kriim ja see ulub ja jnejnejn) siis panen korralikud pildid ja läheb ka auto24 ülesse


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”


Sõnumeid selles teemas
Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 20-08-2006, 07:10 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: hents99 - 20-08-2006, 07:36 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Karl - 20-08-2006, 09:51 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ove - 30-08-2006, 10:27 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 30-08-2006, 11:05 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ove - 31-08-2006, 10:14 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 01-09-2006, 11:34 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Karl - 01-09-2006, 11:49 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 01-09-2006, 11:52 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Karl - 01-09-2006, 01:03 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 01-09-2006, 01:41 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ralak - 01-09-2006, 02:26 PM
RE:   Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Karl - 01-09-2006, 02:42 PM
RE:    Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ralak - 01-09-2006, 09:39 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: marek - 02-09-2006, 01:05 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 02-09-2006, 01:50 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ralak - 02-09-2006, 11:51 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Reddog - 10-01-2007, 07:24 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: marek - 10-01-2007, 11:19 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: p6kk - 16-01-2007, 08:05 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: rauntz - 06-03-2007, 01:03 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ralak - 06-03-2007, 04:43 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 06-03-2007, 06:37 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: rauntz - 06-03-2007, 05:04 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: rauntz - 06-03-2007, 08:02 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ralak - 06-03-2007, 09:08 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Innu - 06-03-2007, 09:56 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ralak - 06-03-2007, 10:10 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Innu - 06-03-2007, 10:24 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ralak - 06-03-2007, 10:33 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Innu - 06-03-2007, 10:30 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: rauntz - 06-03-2007, 10:34 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Innu - 06-03-2007, 11:04 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: ralak - 06-03-2007, 11:18 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: rauntz - 06-03-2007, 11:31 PM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 07-03-2007, 12:43 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: rauntz - 07-03-2007, 01:02 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Rolz - 07-03-2007, 02:21 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: rauntz - 07-03-2007, 09:36 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: indrek - 07-03-2007, 10:04 AM
RE: Rolzi 500 SEC, W126, 1990 - Autor: Kalev - 07-03-2007, 05:59 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,231 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 37,113 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 84,825 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 257,968 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 7,349 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,706 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,540 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MB S 500/550 L, 2005, W221 djmaq 8 5,238 24-08-2020, 07:54 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 17 10,348 02-05-2020, 11:03 PM
Viimane postitus: mydimees
  Mercedes-Benz 500 SE, 1981, w126 LagediRix 0 2,366 12-05-2019, 01:06 AM
Viimane postitus: LagediRix



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne