20-05-2010, 08:21 PM
Aitähh käiguvahetuse teema eest- niiet siiski on veel lootust. Arvatavasti hakkan sellega järgmisel nädalal tegelema. Paar küsimust on selle koha pealt õhku jäänud, kuid üritan need selgeks saada siis kui auto alla saan.
Viimatise postituse ajal läks kirjutamise ajal kiireks ja detailidesse ma ei laskunudki. Igaljuhul paar asja mis ma ära märgiksin: nimelt oli karterituulutusest (?) visanud õhupuhasti korpusesse sihukest ollust:
![[Pilt: 15038491679e4a_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/53/15038491679e4a_l.jpg)
Kas nüüd diagnoosida kohe plokikaane kõverus või kaanetihendi mingi rike või on tegu lihtsalt talve jooksul süsteemi kogunenud niiskus? See tuletabki meelde, et peaksin nüüd uuesti kaane alla vaatama
Miks nii vähe pilte on? See on just selle pärast, et S-klass on S-klass, peaasi et ei roosteta.... aga minu oma roostetab. Selle pärast häbenen siia ka pilte panna. Aga no mis siis ikka:
alustuseks klassikalised kohad:
![[Pilt: 1503849775c84f_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/53/1503849775c84f_l.jpg)
Ekstreemne koht on küljekarp:
![[Pilt: 15038507ad0844_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/15038507ad0844_l.jpg)
Lisaks sellele on pidev bensiinikiht vasakul tagumisel tiival keetnud värvi natuke üles ja sealt ka roostetab. Ja stangede vähemalt plastosad on kriibitud. Kõik plastosad. Üldse on igal pool kerel väikeseid ja suuremaid kriipse, kellest mõned on rohkem, mõned vähem oma elu hakanud elama. Eks sügis näitab nende saatust. Ära võiksin ma nüüd keevitada aga no kui kuskilt hakkad lihtsalt roostet tõrjuma, siis lõpuks on kogu auto juppideks ja avastad et enne järgmist suve sõita ei saagi. Aga ma tahan just suvel sõita. Eks näis, mis saama hakkab...
Huvitav on ka lukustussüsteem; õnneks selleks tarbeks jõudis eile just saksamaalt lahendus kohale, mis ootab installi
![[Pilt: 150385357a3c8b_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/150385357a3c8b_l.jpg)
Põhjus, miks ma aknalauda tahan välja vahetada; kui uut ei leia, siis tuleb mõelda miskitsorti viisaka paranduse peale (vb halli kattega uued ja sobivad kõlarid?)
![[Pilt: 15038543b770ee_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/15038543b770ee_l.jpg)
Muidu sai käidud maal vanaemal külas ja saadud kinnitust faktile, et tegu on suure ja mugava autoga. Tehniliselt korras, sest maanteel võtab 13 l/ 100 km
![[Pilt: 1503853988775b_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/1503853988775b_m.jpg)
![[Pilt: 15038541b5ed25_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/15038541b5ed25_m.jpg)
Ahja.. Pean meeles pidama, et kui ma juba sinna kapoti alla piilun, siis vaatama küünlaid. Nimelt oli pärast küünalde, juhtmete ja jagajateema vahetust kõik väga kena, kuid nüüd on kergekujuline lonkamine tühikäigul naasnud. Kuna vanade küünalde värvus varieerus veidi, siis ehk on ka nüüd uuedki juba mingid märgid külge saanud.
Loodan, et kolvirõngad on korras ja õli silindrisse ei satu (õlirõhk seieri järgi tühikäigul 2, muul ajal 3). Teine variant on mingi pritsejama (pihustid jamavad? Segu vale?) Igaljuhul kui küünlad on jälle erikarva, siis tuleb hakata rõhkusid mõõtma järjest.
Viimatise postituse ajal läks kirjutamise ajal kiireks ja detailidesse ma ei laskunudki. Igaljuhul paar asja mis ma ära märgiksin: nimelt oli karterituulutusest (?) visanud õhupuhasti korpusesse sihukest ollust:
![[Pilt: 15038491679e4a_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/53/15038491679e4a_l.jpg)
Kas nüüd diagnoosida kohe plokikaane kõverus või kaanetihendi mingi rike või on tegu lihtsalt talve jooksul süsteemi kogunenud niiskus? See tuletabki meelde, et peaksin nüüd uuesti kaane alla vaatama

Miks nii vähe pilte on? See on just selle pärast, et S-klass on S-klass, peaasi et ei roosteta.... aga minu oma roostetab. Selle pärast häbenen siia ka pilte panna. Aga no mis siis ikka:
alustuseks klassikalised kohad:
![[Pilt: 1503849775c84f_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/53/1503849775c84f_l.jpg)
Ekstreemne koht on küljekarp:
![[Pilt: 15038507ad0844_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/15038507ad0844_l.jpg)
Lisaks sellele on pidev bensiinikiht vasakul tagumisel tiival keetnud värvi natuke üles ja sealt ka roostetab. Ja stangede vähemalt plastosad on kriibitud. Kõik plastosad. Üldse on igal pool kerel väikeseid ja suuremaid kriipse, kellest mõned on rohkem, mõned vähem oma elu hakanud elama. Eks sügis näitab nende saatust. Ära võiksin ma nüüd keevitada aga no kui kuskilt hakkad lihtsalt roostet tõrjuma, siis lõpuks on kogu auto juppideks ja avastad et enne järgmist suve sõita ei saagi. Aga ma tahan just suvel sõita. Eks näis, mis saama hakkab...
Huvitav on ka lukustussüsteem; õnneks selleks tarbeks jõudis eile just saksamaalt lahendus kohale, mis ootab installi
![[Pilt: 150385357a3c8b_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/150385357a3c8b_l.jpg)
Põhjus, miks ma aknalauda tahan välja vahetada; kui uut ei leia, siis tuleb mõelda miskitsorti viisaka paranduse peale (vb halli kattega uued ja sobivad kõlarid?)
![[Pilt: 15038543b770ee_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/15038543b770ee_l.jpg)
Muidu sai käidud maal vanaemal külas ja saadud kinnitust faktile, et tegu on suure ja mugava autoga. Tehniliselt korras, sest maanteel võtab 13 l/ 100 km
![[Pilt: 1503853988775b_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/1503853988775b_m.jpg)
![[Pilt: 15038541b5ed25_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/601/54/15038541b5ed25_m.jpg)
Ahja.. Pean meeles pidama, et kui ma juba sinna kapoti alla piilun, siis vaatama küünlaid. Nimelt oli pärast küünalde, juhtmete ja jagajateema vahetust kõik väga kena, kuid nüüd on kergekujuline lonkamine tühikäigul naasnud. Kuna vanade küünalde värvus varieerus veidi, siis ehk on ka nüüd uuedki juba mingid märgid külge saanud.
Loodan, et kolvirõngad on korras ja õli silindrisse ei satu (õlirõhk seieri järgi tühikäigul 2, muul ajal 3). Teine variant on mingi pritsejama (pihustid jamavad? Segu vale?) Igaljuhul kui küünlad on jälle erikarva, siis tuleb hakata rõhkusid mõõtma järjest.