Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu 190E 2.5-16V 89.a
#21
Karl Kirjutas:Pealegi, vaata mis kontekstis jutt oli, otsiti autot mis klassikaks võiks muutuda.
selle saate tegemisest mingi 5a möödas umbes, on siis klassika juba? 20a pärast meibi. Badgrin
Vasta
#22
Vaadates mobile.de 16v-de hindu siis ega enam midagi odavamaks ei lähe. Seega ei tasu ka selliste mudelite tarne siia, kuna nende entusiastide rivi suht väike.
Vasta
#23
python Kirjutas:Vaadates mobile.de 16v-de hindu siis ega enam midagi odavamaks ei lähe. Seega ei tasu ka selliste mudelite tarne siia, kuna nende entusiastide rivi suht väike.
..tõsi , kuid see kes selle kord on ostnud ja sellega sinapeale on saanud (ma olen veel teel sinapeale saamisel) see teab ,et tegemist on väga omapärase autoga mis pakub oluliselt rohkem fun-i kui näiteks E500 Smirk
Adrenaliin ja see vahetu kontakt olukordadega kus kõik sõltubki muhvist rooli ja istme vahel . Oma olemuselt on see auto 50-50 kaalujaotusega mis teeb selle auto juba sünnipärases varustuses kurjamiks ...mis siis veel peale järelaitamist saama hakkab .... Icon_cool
... Mina olen igaljuhul sigatänulik Demonikesele ,et ta selle auto just mulle "hoidis" . Soovitan soojalt ka teistele sellise autoga sõidukogemust Icon_lol
Vasta
#24
Niisiis pisut soikujäänud teemast . Minnes tagasi eelmisesse aastasse siis juhtus nii ,et lasin möödaminnes siduri laiali  ( Skoda mis oli yles trimmitud kutsus  testima  ) aga jah ...  sealt siis  sidurivahetuse vajadus ning ... ma targa peaga tookord mõtlesingi .. kui juba kast maas siis tuleks kast lasta ka korra kontrollida ära , lasingi lahti võtta ... ilus , häda ei miskit ..ja läks kokku tagasi koos uue siduri ning korviga .
Pool päeva Audru ringrada tegid  kastile millegipärast liiga nii ,et ei saanud kiirelt käike enam vahetada ??  vahesiduriga siiski käigud läksid sisse .. synkrod kutud . Ma ei uskunud oma kõrvu kui kuulsin , et mu kasti pandi normaalne ja tavaline käimakastiõli ( käib siiski vaid ATF ) . See maksis mulle kätte siis vaid 5 synkrot ...mis olid oma pidurduspinnad ( pind mis peaks olema nagu sajane vesiliivapaber ) täis tõmmanud . Yks synkro Silberi lett = 1800 eek  või rohkem . Palju õnne mulle .  Tahan aga kätt sydamele pannes tunnistada seda ,et ma neid ei pidanudki ostma kuna see firma kes mu käimakasti vale õli pani orgunnis kõik ise ja  klattis ka  käigukastivennikesega. Niiet jah .. ma sain lõpuks  käimakasti alla . Ah jaa ..tuli välja ka see ,et sidurikettal oli kate yhelt poolt pilbasteks Icon_biggrin ... sinna sai siis tugevdatud ketas .  See siis eelmise aasta lõputöödest .
See aasta on ta rahulikult oodanud oma järge ( kuna ysna palju aega ja vahendeid kulus E500 peale )  Tasapisi olen hakanud nyyd siis uuesti Kurja Kutcikaga tegelema . Nimelt pisukesed värviparandused esiosas + see ammukuulutatud US look . Panen siis pildid ka yles sellest . Eraldi tahaks tänada Indrekut  kelle tehnika ja abiga need  ylesvõtted tehtud said .            


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#25
Käigukasti käib sisse LE1601 (75W) õli. Hetkel kohapeal olemas pole, kuid pythoni evo`sse on vaja sama õli, täna uuringi, kunaseks õli saab.
Vasta
#26
Kui ma kunagi ei saanud päris täpselt aru, et miks krt on Nossovil vaja kepikastiga autot (tema kohta kuidagi kauaks kätte jäänud), siis nüüd..... ma enam nii ei mõtle Icon_lol

Olen saanud viimastel päevadel seda kutsikat testida omajagu, "haige auto". Lainelisel asfaldil ja kurvides väga hea stabiilsus ja minek pole paha, neljanda käiguga tõmmet veel päris haigelt. Ning need hääled... Eusa_whistle
Vasta
#27
liisel Kirjutas:On õnnestunud oma silmaga kaeda... Ei oskagi kirjeldada... Ilus, väike, armsake ja hullult äkiline  Icon_lol

Pikka lendu Icon_lol
... eh Liisel Liisel , tänud komplimentide eest ...kuigi testsõiduks väljaantud autost (mille roolis sa ei olnud ) astusid sa millegipärast kiiremini maha kui keegi oskas arvata . Loodan ,et syy polnud autos Icon_cry
Vasta
#28
Karl Kirjutas:Kui ma kunagi ei saanud päris täpselt aru, et miks krt on Nossovil vaja kepikastiga autot (tema kohta kuidagi kauaks kätte jäänud), siis nüüd..... ma enam nii ei mõtle Icon_lol

Olen saanud viimastel päevadel seda kutsikat testida omajagu, "haige auto". Lainelisel asfaldil ja kurvides väga hea stabiilsus ja minek pole paha, neljanda käiguga tõmmet veel päris haigelt. Ning need hääled... Eusa_whistle
... nujah .. on seal natuke sellist  retrotyypi toorest minekut ... ja kusjuures rabab ta oma minekuga  algusest lõpuni . Pole seal nn. tyhja kohta millest edasi justkui jalaga tagumikku saad . Kõik yhtlase minekuga .
... häältest aga jah ...  vist said pisut liiga valjud . Kilomeetritaha kuulda kui  auto kurjaks aetakse ... niikurjaks ,et isegi kõrvalistuja  maha astus Icon_biggrin ... juvist kartis häält ....
Vasta
#29
Icon_twistedIcon_lolIcon_twisted
Vasta
#30
Kuldar, sõnu ei ole
Vasta
#31
Kõik on nagu peaksi olema- Ei midagi halba, ainult hea. Kuid palun Kuldar ütle, kas peeglid lähevad kaa vahetusse või asendatakse?Icon_rolleyes
Vasta
#32
Renkju Kirjutas:Kõik on nagu peaksi olema- Ei midagi halba, ainult hea. Kuid palun Kuldar ütle, kas peeglid lähevad kaa vahetusse või asendatakse?Icon_rolleyes

... Icon_lol et peeglid Icon_lol ... need oleks vast vaja vahetada tulevikus kyll . Peaks vist panema foorumisse kuulutuse nende ostuosas , või kasvõi ainult klaaside osas . Korpused ma vist isegi tean kuskohast ma need saaks .
Vasta
#33
liisel Kirjutas:
Kuldar Kirjutas:
liisel Kirjutas:On õnnestunud oma silmaga kaeda... Ei oskagi kirjeldada... Ilus, väike, armsake ja hullult äkiline  Icon_lol

Pikka lendu Icon_lol
... eh Liisel Liisel , tänud  komplimentide eest ...kuigi testsõiduks väljaantud autost (mille roolis sa ei olnud ) astusid sa millegipärast  kiiremini maha kui keegi oskas arvata . Loodan ,et syy polnud autos Icon_cry

Ei süü ei olnud autos... Rooli ei lastud... ju ei usaldatud ja ma ei armasta kõrvalistuja olla.... pigem käin jala Icon_twisted

... nu aga kui näeme yheksandal nii ehk nii ... siis pakun sõiduelamust roolis Icon_biggrin ... et jala ei peaks käima Icon_biggrinIcon_biggrin
Vasta
#34
Jesper (foorumites kasutaja "racing") saatis eile sõnumi, et dünos just ühte 2.5-16V`d.
Stock nukad, katalüsaator, suurendatud surveaste, ümber tehtud sisselase (ei uurind, mis see endast kujutas, kas ITB`d või midagi muud) + VEMS.

255hp väntvõllilt - tegemist on 100% tänavaautoga, mis sõidab normaalselt ja käib ka ametlikul tehnilisel ülevaatusel.

Ja minek pidi olema selline: "Runs like a bad out of hell"

....Räägib mees, kes tõstis mõni aeg tagasi oma sellise mootori pukist auto vahele:
[Pilt: normal_Foto242~0.jpg]
[Pilt: normal_Foto239.jpg]
[Pilt: normal_Foto252.jpg]

2 Aastat järjest õnnestus seda mootorit pukis näha, lõpuks ometi auto peal.
Ühesõnaga sellest viimasest mootorist võetakse nii palju, kui võtta annab. Minu 5.0 V8 projekt ei ole kaugeltki nii tulemusrikas võimsuse koha pealt. Veel vähem pöörete.
Btw. Mootor on puuritud 2.3`st 2.5 peale. Miks? Sest need 2 mootorit on päris palju erinevad.

OT off.

Eks Kuldari autot peab ka vähe järgi aitama. Esialgu alustame natuke kergemalt.

Edit: Jesper parandas mind, 255 mitte tagarattast, vaid väntvõllilt.
Vasta
#35
hents99 Kirjutas:Stock nukad, katalüsaator, suurendatud surveaste, ümber tehtud sisselase (ei uurind, mis see endast kujutas, kas ITB`d või midagi muud) + VEMS.
[Pilt: IMG_6998_jpg_scaled.jpg]
Orig. sisselase ringi tehtud airboxiga. Väga muljetavaldav tulemus  20a vanast 2,5L stock mootoristSmile
Vasta
#36
Kas sa said auto tööle uuesti? Mis tal viga oli/on?
Vasta
#37
Mis sellest pillist saanud on ?
W124 E320 US
Vasta
#38
Kere sai turvapuuri ja hetkel seisab teadmata ajani. Tehnika seisab. Ehk tänavaliikluses seda autot enam pole.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 2,0B 1983 secman 50 24,241 23-02-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: secman
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,811 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,168 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 56,055 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,234 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu G 300 merslane 13 13,959 25-07-2013, 07:24 PM
Viimane postitus: ksiiri
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 32,051 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu E 420 W210 martiini 43 47,040 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini
  Minu E 500 Limited W124 martiini 78 82,217 05-12-2012, 03:11 PM
Viimane postitus: martiini
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,384 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne