Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA"
#81
(16-05-2020, 09:32 AM)Karl Kirjutas: Secman, sa võid nüüd vist teema pealkirja muuta, ega ta enam nii hüljatud välja ei näegi Eusa_angel

Tõsi.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#82
Tsitaat: Jajah.
Ja kiireim ka tõenäoliset. Eile läbi viidud testimisel Kõik 0-100km kiirendusajad alla 6sek, parim 5,24. Pole paha 16 aastat vana tellise kohta

Kas proovisid lahtiste difritega? Kunagi ühte sarnast testisin, siis kippus esiratast ringi tõmbama, aga keskelt lukku pannes sain 4,9 sajani (G-techiga mõõdetud).
Vasta
#83
Väike vahekokkuvõtte tehtud töödest teostamise järjekorras:
15.02.20 Truumu
Vigade lugemine STAR-ga ja nende kõrvaldamine ( Airbag-i tuli, mootorituli, andurivead )
28.02.20 Kodus
Tiivakaarte puhastamine ja värvimine plastikute alt ( Hammerite )
Esimeste uksepolstrite korrastamine, tüüblite vahetus
03.03.20 Lesven
Esisilla remont - rattalaagrid, käänmike laagrid, pooltelgede kummikatted.
Esisilla õli
Esimesed piduriklotsid
Õlivahetus - Petronas 5W-40 LS 200500km
12.03 - 07.05.20 Inseneri Auto ( Imedepõld )
Raami taastamine - puhastamine, keevitamine, galvaniseerimine, värvimine.
Sillavarraste hoobade puhastamine ja värvimine, pukside vahetus.
Sumbutajate kinnituste korrastamine.
Pidurisadulate taastamine ja värvimine.
Kere värviparandused.
10.05.2020 Kodus
Kliimanuppude plokk ( sobib täpselt W203 oma mis oli ebays 10 x odavam kui W463 koodiga Eusa_eh )
Kõrvaistuja istmepadja küljeplastik. Sobib samuti W203 oma Eusa_angel
Vasak esimene udutuli.
Küljekarpide plastliistud.
15.05.20 Harteron
Kellabloki infoekraan.
25.05 Truumu
Kliimaelektroonika kontroll STAR-ga, parkimisandurite korrastamine

Vaikselt hakkame kulude poolest jõudma mobile.de alumise otsa G55-te lähistele, kuid ikka on veel minna.
Auto ise juba kindlasti palju parem kui mida sealt tuues saaks.
Sõidetud mõne nädalaga ligi 1500km ja küll veel ei saa. Isegi naine ütleb, et meeldib sellega sõitmas käia ( kõrvalistmel )
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#84
Roolikarbi kontroll ja seadistus ning esisilla reguleerimine. Rooliloks pidavad olema selline G-klassi Harju keskmine, ei midagi hullu. Teostas DPL Service - endine Silberauto sillameister toimetab seal.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#85
Pagasruumi rulood ei ole kellegil üle ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#86
Olen leidnud ainult ebayst. Ca 300 euri. Suhteliselt ilmetu ka seejuures. Eestis pole kahjuks ühtegi leidnud. Mitmest kohast uurinud. Vahest Sul on rohkem õnne. Kui keegi teab, siis ma võtaksin ka järjekorda.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#87
(02-06-2020, 12:07 PM)Joel. Kirjutas: Olen leidnud ainult ebayst. Ca 300 euri. Suhteliselt ilmetu ka seejuures. Eestis pole kahjuks ühtegi leidnud. Mitmest kohast uurinud. Vahest Sul on rohkem õnne. Kui keegi teab, siis ma võtaksin ka järjekorda.

Sportlikust huvist küsisin Hort Autost selle hinda, kohe infot ei saanud kuna pole kataloogis koodi selleleEusa_doh
Homseks lubati uurida.
Vasta
#88
(02-06-2020, 06:39 PM)secman Kirjutas:
(02-06-2020, 12:07 PM)Joel. Kirjutas: Olen leidnud ainult ebayst. Ca 300 euri. Suhteliselt ilmetu ka seejuures. Eestis pole kahjuks ühtegi leidnud. Mitmest kohast uurinud. Vahest Sul on rohkem õnne. Kui keegi teab, siis ma võtaksin ka järjekorda.

Sportlikust huvist küsisin Hort Autost selle hinda, kohe infot ei saanud kuna pole kataloogis koodi selleleEusa_doh
Homseks lubati uurida.

Uus ruloo 1100€ letihinnas Retard
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#89
Eile sai ülevaatusel käidud.
Lambda näit liiga kõrge, kust võiks viga otsima hakata ?
Ülevaatusemees rääkis õhukululugejast ja lisaõhust.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#90
Nad tahavad lihtsalt autot uuesti nähaWink

Mida CO näitas?
Vasta
#91
(30-06-2020, 08:44 AM)v6sa Kirjutas: Nad tahavad lihtsalt autot uuesti nähaWink

Mida CO näitas?

Seda kindlasti, mõnus oli ju mūristada Unibrow
CO oli korras
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#92
Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1
Vasta
#93
(30-06-2020, 02:14 PM)Lembit Kirjutas: Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1

On minimaalne leke enne pütte kinnitusklambrite vahelt, klamber on küll tahmane, aga käega eriti midagi ei tunne. Kas ka väike leke loeb ?

SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#94
Võib lugeda. Eriti avara väljalaskega autol väiksemal koormusel (palju seal ikka mõõtmisel pööret antakse).

Kui CO on korras ja muus osas ka etteheiteid ei ole, siis topi auk kitiga kinni ja mine uuesti. Samas on G nii kõrge küll, et viskad ise mõõtmise ajal selili ja paned näpu ette.

Sind teades muidugi lähed järgmisele katsele uue RV väljalaskega...Ninja
Vasta
#95
(30-06-2020, 02:48 PM)secman Kirjutas:
(30-06-2020, 02:14 PM)Lembit Kirjutas: Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1
On minimaalne leke enne pütte kinnitusklambrite vahelt, klamber on küll tahmane, aga käega eriti midagi ei tunne. Kas ka väike leke loeb ?
Käega ei pruugigi tunda olla, sest väikestel koormustel läheb sealt välisõhk sisse, mitte ei tule välaheitegaas välja - sellest ka lambda suurem kui 1 (lisahapnik väljalaskes)
Kui väike leke loeb on väga raske öelda. Kui palju lambda mööda oli tühikäigul ja kui palju kõrgematel pööretel?

Kui napilt üle normi, siis ma tihendaks väljalaske ära kasvõi mingi ajutise lahendusega ja prooviks uuesti mõõta. Paljudes ÜV punktides saab heitgaasitesti teha ka eraldi, kui konkreetsesse kohta ei taha kordusülevaatusele minna enne, kui korras. Igatahes odavam, kui õhukulumõõtja jms asjadega mässama hakata.

Kuidas nad üldse seda mõõtsid ülevaatusel? Ainult ühe poole torudest? Huvi poolest võiks ju kusagil mõlema poole torudest eraldi mõõta. Kui erinevatel pooltel erinevad numbrid, siis on suurem tõenäosus, et viga väljalaskes, mitte mootori juures.

Vasta
#96
Mõõtsid mõlemat poolt, üks oli 1,075 ja teine 1,058. Norm vist +\-0,3 ?
Võtan korra klambrid lahti ja tihendan siis proovin uuesti.

Teine häda on ka - tulede kõrguse regulaator ei toimi ja tuled vahivad maha. Vaja see ka korda saada enne kui kordusele minna.
Ja lisatuled maha kruvida, valgustugevuse mōōtja läks lolliks....
Ja tulekustuti oli loomulikult kontrollimata Rolleyes
Aga muidu vinks-vonks.

SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#97
Ei ole igav vähemalt nagu SL55-ga.
Vasta
#98
(30-06-2020, 02:48 PM)secman Kirjutas:
(30-06-2020, 02:14 PM)Lembit Kirjutas: Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1

On minimaalne leke enne pütte kinnitusklambrite vahelt, klamber on küll tahmane, aga käega eriti midagi ei tunne. Kas ka väike leke loeb ?

Ronisin auto alla ja selgus, et sumpside pealt klambrite vahelt pahises ikka parasjagu läbi, nii et on lootust, et saab sumpsi tihendamisega korda.

Teine küsimus on tulede kõrguse regulaatoriga - on kellegil kogemusi kust otsas vea otsingul algust teha ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#99
Tulede kõrguse regulaatorit remontida ei ole pm võimalik, tegemist kinnise hüdraulilise süsteemiga ja kui toru katki/õli lahkunud, aitab tõenäoliselt ainult vahetus. Mis paneb tulede juures asuvaid junne ja siis keres asuvaid kaabliavasid vaadates küsima, et mis kuradi moodi see vahetus võimalik on ?
See tõstatas uue mõtte - tulede upgrade tegemise. Kas ja kes pakub G-le ksenoone ? Või LED-e kui neid ilma selle rõveda rõngata ka saada on ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
Minu ajal u 4-5a tagasi maksid Silberis or. Bi-Xenonid 1140€/tk.
Ebayst saab vist u 500€

Ära palun kindlasti osta replikaid-need on lihtsalt koledad.

Minuteada peab ka veidi tuledepesasid löikama suuremaks.

Kindlasti tasub upgrade äraThumbsup

Köik peaks neid pakkuma:
Silber
Hort
Lesven
DMG

Samas ma vahetaks siis juba ka tulederaamid LED-ribadega versioonide vastu-need ei maksa palju.

[Pilt: F210737783.jpg]

Kui juba tulede upgradeks läks siis ise eelistasin oma autole tagatuledena upgrade originaale (ca 350€/paar):

[Pilt: Mercedes-W463-LED-Taillamp-Assembly-Install-01.jpg]

Aga samas need ka päris huvitavad:
https://www.dmpcardesign.com/mercedes-be...00-g55-g63
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER" siimruz 62 6,866 21-10-2024, 05:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,761 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,232 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,148 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,392 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,130 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 135,446 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz G320 W463 1997-Indrek indrek 37 14,400 27-07-2021, 07:10 AM
Viimane postitus: indrek
  MB G320 OM606 722.6 1999 w463 - onuraiu onuraiu 4 4,091 18-07-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne