| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		25-07-2010, 04:29 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2011, 11:51 PM  ja muutjaks oli Laamendaja.)
	
	 
		Tere siis kõigile, tegin siis oma pikaaegse unistuse tõeks ja sai muretsetud endale selline kena liikur nagu Mercedes-Benz. 
Esmamuljed on head kuigi eriti sõitnud pole taga kuna ise veel ajateenisutses. 
Aga niipalju on aru saada et tegemist eritit mugava autoga. 
Vigu leidub nagu vanal auto ikka kuid võrreldes seisuga milline oli mu eelmine auto BMW 735 siis on need vead mersul nagu kerge nohu    
Mark: MB 280 SE 
V.A. : 1982 
Ls. : ~300 000 (mootor on vahetatud et ls ei ole õige) 
Moto : 2,8 136 kw 
Värv : hall 
Kk : manuaal 5k 
Sisu:Sinine veluur 
Lisad: 4x el.aknad,katuseluuk,kesklukk (hetkel ei funtsioneeri),muu peaks olema standardina nii või teisiti juba olemas    
Probleemideks on siis eelmainitud kesklukk ja teine probleem on, et auto keeldub soojalt korralikult kaivitumast, külmalt kaivitub poolest pöördest. 
Roostet leidub minimaalselt ainult parema esitiiva alt. 
Egas midagi, siin ka mõningad pildid esialgu kuulutusest, hiljem teen ise pildid ja lisan ka siia    ![[Pilt: a4WmND_T4L5Zgi-JNdtZb3iNq3cOAxORS-ytVInV...rY4AVp.jpg]](http://www.upload.ee/image/704728/a4WmND_T4L5Zgi-JNdtZb3iNq3cOAxORS-ytVInVh8gpeiKGnQCuTDJe9K5OVRIAm1T1UJmAsQeQpo-fSsR5sBDz-UrY4AVp.jpg) http://www.upload.ee/image/704743/OXlf3i...g24xSd.jpg 
Selline ta siis on ja vabamad hetked tegelen vigade eemaldamisega ja annan ka siia teada. 
Oodatud on koik kiitused ja laitused  
Jargmise korrani!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 555 
	Teemad: 38 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kui lappad veidi sm. Tihhanovi W126 teemat, siis seal lõpupoole räägib ta ka sellest soojalt mitte-hästi käivitamisest. Äkki annab mõtteainet. Aga viska rohkem pilte oma laevast. Päris sile näeb välja ja minule küll meeldib.   
Edu ja jaksu masinaga!
	
E55 AMG
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Minu 500SEC käivitus soojast peast samuti väga kehvalt, pidi pikalt starteriga mootorit ringi ajama. Põhjus seisnes pritsepea aluses kummis, mis oli katki mõranend.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 598 
	Teemad: 24 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
3 
	
	
		Samas ma arvan et see 2,8 on ka sama probleemivaba suuremalt jaolt kui enamus. Tähtis on vaid kesta yldine olukord ja kindlasti koristaks need kroom tiivaääred ära   
	
	
	
		
	Postitused: 3,646 
	Teemad: 415 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
19 
	
	
		Kroon tiivakaarte all on hunnik roostet, nagu ikka. Kui seda enne paigaldamist polnud, siis peale paigaldamist tuli see sinna kindlasti.
 Soojalt käivitumisse süvenedes, siis suureks hädaks on neil ka kütusepumba juures olev rõhuklapp. See peaks hoidma alguses mingil määral kütuse rõhku üleval, kuid see on kiire surema ja pikk käivitus tulebki sellest, et pump peab kütuse uuesti peasse lükkama. Külmalt seda probleemi pole, kuna pump läheb siis üldjuhul kohe taha.
 
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz
 Indrek Peets
 Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
 indrek@clubmb.ee / 5121868
 
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tänan kommentaaride eest, eks ma jah hakkan vaikselt tegelema masinaga,kroomliistud on plaanis eemaldada kui seal seal all midagi väga hullu pole   
Pildid proovin see nv ära teha.   Egas midagi kui et lähipäevadeni mil tulevad paremad pildid    
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 212 
	Teemad: 15 
	Liitus: Oct 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		See oli aastal 2005 minu esimene MB   http://www.carrating.org/car.php?6035 
Ilusad mälestused   
sec�i haige
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,244 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
6 
	
	
		Autol pole viga, aga 126 ja manuaal   
Kui panna lahjale bensukale diiselmootor asemele, sellest saan aru, aga täiesti arusaamatu mulle, miks on vaja s-le manuaalkasti   
Vb minu kiiks aga kuus on ju "mugava sõidu" auto.
	
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne 
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee 
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Isiklikult olen harjunud suurte sedaanide manuaalidega ja mind see ei häiri   
Eks see ole maitse asi ka    
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Nii, nüüd mõnda aega sõjaväest väljas ja on saanud ka mootori probleemi uurimine mingit tulemust, 
väidetavalt läbi pihustid ja mingisugune klapp v asi mis külmalt käivitudes reguleerib kütuse segu vms. Eks nii kui esimene palk saabub hakkan ka nende probleemide eemaldamisega kiirelt tegutsema  
Alla said ka enne lükatud lamell rehvid, suvel ehk saab alla mõned suuremad veljed ja need jätaks talvekateks. 
Kuniks järgmise korrani kui hakkab  juba probleeme lahendama.   
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Sai vahetatud õhufilter ja summuti kinnitused. Järgmine nädal läheb auto klapisääretihendite vahetusse.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Täna siis selgus päris nutune asi, pmt jahutusvedelik ja õli olid saanud silindritesse ja selletõttu läks plokk nüüd survestamisele ja siis vastavalt, kas lihvimisele või keevitamisele    
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		14-02-2011, 09:46 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2011, 04:02 PM  ja muutjaks oli Laamendaja.)
	
	 
		Niih, auto siis lõpuks tagasi, nüüd töötab mootor nagu kellavärk  
Tehtud töödes võin kirjutada homme, kuna hetkel ple paberit kaasas, kus kõik kirjas. 
Aganokitsemist leidub veel, põhi mure siiski lahendatud  
Tehtud tööd siis: 
*Klapisääre tihendid 
*3 Väljalaske klappi 
*Plokokaane remont 
*6 Süüteküünalt 
*Õlivoolik 
*Jahutusvedelik 
*Õli 
*Klapikaane tihendi kompl. 
*Plokikaane tihendid 
*Vahekaane tihendid 
*Õlifilter 
*Kollektori tihend
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,772 
	Teemad: 204 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
12 
	
	
		Palju remont siis maksma läks kui saladus pole.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		18-02-2011, 01:57 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2011, 02:04 PM  ja muutjaks oli Laamendaja.)
	
	 
		No omajagu    900 kanti  
Selline küsimus ka veel, et kesklukk teeb trikke, et pea igakord kui autot köivitada siis otsustab kesklukk uksed avada, mingil muul juhul ta seda ei tee. Kas probleem võib olla vaakumis või paneb mingi elektroonika kuskil segast? 
Ja veel, et nüüd hakkas äkitselt seisupiduri tuli koguaeg põlema, kas mingi andur vigane või milles probleen?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ja nagu ikka, pole head ilma halvata. Suutsin täna siis põhjustada avarii. Lühidalt äeldes oli mul tähele panu mujal ja pika libisemisega, kuigi pikivahe oli suur, lendasin teisele tagant sisse  
Selle tulemusena, radiaatoris auk, esivõre tükkideks ja kapott kergelt kõver ning see metall tala mis jookseb paralleelselt üle tulede ja radiaatori eest on mõlkis  
Eks näe mis saama hakkab, ootan ka pakkumisi radiaatorile ja esivõrele.
 
Kuniks järgmise korrani   
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Niih, uudist siis nii palju,e t radiaator vahetatud ja esivõre tellitud. Eks näe mis kapotist saama hakkab   
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		01-04-2011, 05:21 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2011, 05:22 PM  ja muutjaks oli Laamendaja.)
	
	 
		Juhtus siis täna hommikul see, et hakkan tööle minema ja nagu ikka hakkan käiku välja võtma, et autot käivitada ja avastan, et pedaal käib kuidagi jõle kergelt.Vaatan siis kapoti alla ja mis ma näen, vooliku sealt pidurivedeliku potka küljes lahti löönu ja pool potkat tühi. Siit ka küsimus, et mis õli sinna sisse läheb ja kas seda voolikut ka eraldi kuskilt saada on?
 
	
	
	
		
	Postitused: 16 
	Teemad: 2 
	Liitus: May 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Probleem lahendatud   |