Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
29-07-2010, 03:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2010, 11:04 PM ja muutjaks oli laskarpoiss.)
Nonii, teeks kah siis siia omale teema. Masina soetasin paarpäeva tagasi, siiani olen rahul, mootoriks 5,0L V8 ja 185kw. Auto ise on seest ja väljast väga korralik, riidest sisu, kuid nagu uus, 4xel. aknad, el. katuse luuk, el peegel kõrvalistuja pool, konditsioneer, akna soojendus, ja muud nagu ei tulegi meelde mis võiks lisadeks mainida, püsikiiruse hoidjat pole, el. istmeid kah pole. terve ring on õrna toonklaasi, täitsa sobib mu meelest, tagatuled on mingid aftermarket, tooniga, sobivad mu meelest kenasti. Kui asja selgeks saan siis lisan ka pilte, seniks aga kannatust.
W140 350td 97a.
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Kas see on see hõbedane/hallikas, mis oli a24-jas müügis ligikaudu 39 tuhandega?
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
Jah se sama, kas on selle kohta mingeid pahandusi rääkida, mingid vead mida mina pole avastanud?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Ma pigem tahtsingi ise uurida, et mis ta siis on ja ei ole.
Ainuke asi, mis mulle hämmingut ning mõtteainet tekitas oli tema järsk müüja vahetus ning hinna tõsine langus...ju turu keskmisel ei pakkunud konkurentsi vms.
Mingi hetk pakkus see auto huvi, aga vahendite ning rohkemate lisade puudumine matsid mõtte maha.
Tee kenad pildid kenas kohas ning kohustuslik sõidu ajal pilt peab kaa ikka SEL'ist olema
Rohkesti õnne ja edu ning hoia masin korras!
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
Autoga nüüd üks pikem ots tehtud, sai Riias käidud ja natuke Läti Vabariigis tiirutatud, umbes 700 km sõidetud päevaga. Autol siis sellised vead tulid välja, et esisillas nagu midagi nagiseb, nagu oleks kuiv, kohapeal õõtsutades nagiseb ja vaikselt linnas sõites kah suuremates aukudes (lohkudes), Konditsioneeri pumba rihm oli lõdva, hakkas vilisema ja ei vedanud pumpa ringi, pingutasin rihma ära ja asi korras, puhub külma küll (sai ju täidetud teine kah paarpäeva tagasi). Muud nagu ei ole leidnud, puudust tundsin ka püsikiiruse hoidja puudusest, selle peaks omale sebima kuskilt kuidagi (äkki on võimalik paigaldada). Ahjaa, üks mure on veel, kui vaikselt sõita või kui käib kohapeal natuke aega, ning siis järsku gaasi andes viskab tagant sinist natuke, se ilmselt surnud klapisääre tihenditest, või eksin siinkohal. ning käigu vahetus neljanda käigupeale tundub nagu natuke hilja, kuid pole kindel, vanakooli masin kah ju, äkki se normaalne. Vahest nagu sõites asulas umbes 50-60 km/h ja pöörded umbes 2500 siis lased gaasi täitsa maha korraks, ning siis vahetab ära ilusti. Kas sellel masinal kontrollitakse käigukasti õlitaset kah töötava mootoriga, et siis norm peaks olema, mul töötava mootoriga vaadates nagu oleks üle normi sees, vaatasin peale sõitu tulles, kohapeal töötava mootoriga. Muidu käitus vanake kenasti, rahvas vaatab ikka järgi tihtilugu. Keskmine tuli selle tripiga kusagil 12-13 l/100km sõidetud sai 90-110 km/h suurtel teedel, mõned möödasõidud kah ikka ja tagasi tulin läbi lõunaeesti kuppelmaastiku kõrvalteidpidi.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Suits - klapisääred 100%.
Käigukast saad reguleerida gaasihoovastiku käigukasti kiiruse trossist - vertikaalne liugur regulaator õhufiltri ja tulemüüri vahel.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
(30-07-2010, 11:09 PM)Rolz Kirjutas: Suits - klapisääred 100%.
Käigukast saad reguleerida gaasihoovastiku käigukasti kiiruse trossist - vertikaalne liugur regulaator õhufiltri ja tulemüüri vahel.
Uurin seda käigukasti kiiruse trossi, kas klapisääre tihendid saab peal ära vahetada, ilma plokikaane maha võtmata.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Saab aga ise tehes on oht "klapid ära kaotada"
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
No ega päris ise tegema ei hakkagi, lihtsalt uurisin et kas saab ilma kaane maha võtmata, siis odavam ja lihtsam ja kiirem se töö. mul üks inimene on kes saab sellega hakkama kindlasti. Aga lisasin esimesse postitusse paar lubatud pilti kah, eks mingiaeg tulevad paremad ja ilusamad, praegu oli auto suht tolmune kah.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Veljed tekitavad nostalgiat, mu esimesel kuuel olid samasugused.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 67
Teemad: 10
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Nillisin ise ka seda mingi aeg. Väga kena näeb välja minu arust. Edu masinaga!
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
See auto on minu eest nüüdseks kaks korda äraostetud. Esimest korda siis kui Lasnamäe mehed ta Eestiss tõid ja nüüd Sina
Elu on mõistatus.
Soovin edu.
"Õige" otsinguil
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
Pean jälle kirjutama siia, nüüd natuke kurvemad lood, nimelt avastasin et radiaator lekib kusagilt ülevalt äärest ja pissib kuumaga rihmade peale, kuid seda väga väikese nirega, niiet 1500km-ga pole veel normi ära võtnud paisupaagist, kuid vaja hakata otsima siiski uut radikat ilmselt. Ei tea kust seda saaks, kasutatud pole ilmselt mõtet osta, kuna se võib ju samasugune ussitand olla. Või kas tasub proovida nende radiator stop leak või mis nad iganes on, kui tasub siis mis tootja omasid, samas olen nagu kuulnud et se pidi jama olema. või peaks paisupaagi korgi lahti keerama et survet sees ei hoiaks, seni kuni uue radika leian.
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Ära seda leak stoppi küll sisse vala. See võib mootoris jahutuskanalid äraummistada, siis on remont kallim kui radika vahetus. Viska korra pilk
http://www.ladu24.ee/et
http://www.varuosa24.ee/
Ehk on abiks.
"Õige" otsinguil
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Kõigepealt õnnitlused 126 soetamise puhul. Et teine ikka kulgeks ja kestaks - küll need tekkivad vead kõrvaldatud saab.
Soovitan lisaks eelpool toodud linkidele ka http://www.1000autoosa.ee/ . Peab küll saatma päringu, et lõpliku hinda teada saada, aga teenindus ja valik päris hea.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Oled vigadega ka mingi järjepeale saanud?
"Õige" otsinguil
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
(01-09-2010, 10:33 PM)siim Kirjutas: Oled vigadega ka mingi järjepeale saanud?
Mingil määral, Radikas otsustas et enam ei leki, kuid leidsin koha kust saan teise, käiguvahetuse asja reguleerisin ära, nyyd vahetab ilusti õigel ajal, ehk siis varem natuke kui ennem. Kui eestisse tulen, siis tellin klapisääre tihendid (10.- tk.) ja klapikambrikaane tihendid (200.- tk.) ja lähevad need kah vahetusse, siis vaadatakse ka yle esisild, et mis seal nagiseb (Krigiseb) Muud ei oska midagi teha, justkui kõik korras
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Üx koht kust saab ka radikaid ja normaalse hinnaga (tegelt pole võrrelnud hindu, kuid olen ise neilt 2 radikat ostnud ja hinna/kvaliteedi suhe paistab paigas olevat)
http://www.radiaator.ee/
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Täitsa kena masin. Üldiselt mulle kuue juures tuuningtuled ei meeldi, aga selle värviga sobivad küll väga hästi kokku.
|