Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss (/showthread.php?tid=19373) Lehed:
1
2
|
Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - laskarpoiss - 29-07-2010 Nonii, teeks kah siis siia omale teema. Masina soetasin paarpäeva tagasi, siiani olen rahul, mootoriks 5,0L V8 ja 185kw. Auto ise on seest ja väljast väga korralik, riidest sisu, kuid nagu uus, 4xel. aknad, el. katuse luuk, el peegel kõrvalistuja pool, konditsioneer, akna soojendus, ja muud nagu ei tulegi meelde mis võiks lisadeks mainida, püsikiiruse hoidjat pole, el. istmeid kah pole. terve ring on õrna toonklaasi, täitsa sobib mu meelest, tagatuled on mingid aftermarket, tooniga, sobivad mu meelest kenasti. Kui asja selgeks saan siis lisan ka pilte, seniks aga kannatust. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Renkju - 29-07-2010 Kas see on see hõbedane/hallikas, mis oli a24-jas müügis ligikaudu 39 tuhandega? RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - laskarpoiss - 29-07-2010 Jah se sama, kas on selle kohta mingeid pahandusi rääkida, mingid vead mida mina pole avastanud? RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Renkju - 29-07-2010 Ma pigem tahtsingi ise uurida, et mis ta siis on ja ei ole. Ainuke asi, mis mulle hämmingut ning mõtteainet tekitas oli tema järsk müüja vahetus ning hinna tõsine langus...ju turu keskmisel ei pakkunud konkurentsi vms. Mingi hetk pakkus see auto huvi, aga vahendite ning rohkemate lisade puudumine matsid mõtte maha. Tee kenad pildid kenas kohas ning kohustuslik sõidu ajal pilt peab kaa ikka SEL'ist olema Rohkesti õnne ja edu ning hoia masin korras! RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - laskarpoiss - 30-07-2010 Autoga nüüd üks pikem ots tehtud, sai Riias käidud ja natuke Läti Vabariigis tiirutatud, umbes 700 km sõidetud päevaga. Autol siis sellised vead tulid välja, et esisillas nagu midagi nagiseb, nagu oleks kuiv, kohapeal õõtsutades nagiseb ja vaikselt linnas sõites kah suuremates aukudes (lohkudes), Konditsioneeri pumba rihm oli lõdva, hakkas vilisema ja ei vedanud pumpa ringi, pingutasin rihma ära ja asi korras, puhub külma küll (sai ju täidetud teine kah paarpäeva tagasi). Muud nagu ei ole leidnud, puudust tundsin ka püsikiiruse hoidja puudusest, selle peaks omale sebima kuskilt kuidagi (äkki on võimalik paigaldada). Ahjaa, üks mure on veel, kui vaikselt sõita või kui käib kohapeal natuke aega, ning siis järsku gaasi andes viskab tagant sinist natuke, se ilmselt surnud klapisääre tihenditest, või eksin siinkohal. ning käigu vahetus neljanda käigupeale tundub nagu natuke hilja, kuid pole kindel, vanakooli masin kah ju, äkki se normaalne. Vahest nagu sõites asulas umbes 50-60 km/h ja pöörded umbes 2500 siis lased gaasi täitsa maha korraks, ning siis vahetab ära ilusti. Kas sellel masinal kontrollitakse käigukasti õlitaset kah töötava mootoriga, et siis norm peaks olema, mul töötava mootoriga vaadates nagu oleks üle normi sees, vaatasin peale sõitu tulles, kohapeal töötava mootoriga. Muidu käitus vanake kenasti, rahvas vaatab ikka järgi tihtilugu. Keskmine tuli selle tripiga kusagil 12-13 l/100km sõidetud sai 90-110 km/h suurtel teedel, mõned möödasõidud kah ikka ja tagasi tulin läbi lõunaeesti kuppelmaastiku kõrvalteidpidi. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Rolz - 30-07-2010 Suits - klapisääred 100%. Käigukast saad reguleerida gaasihoovastiku käigukasti kiiruse trossist - vertikaalne liugur regulaator õhufiltri ja tulemüüri vahel. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - laskarpoiss - 30-07-2010 (30-07-2010, 11:09 PM)Rolz Kirjutas: Suits - klapisääred 100%. Uurin seda käigukasti kiiruse trossi, kas klapisääre tihendid saab peal ära vahetada, ilma plokikaane maha võtmata. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Rolz - 30-07-2010 Saab aga ise tehes on oht "klapid ära kaotada" RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - laskarpoiss - 31-07-2010 No ega päris ise tegema ei hakkagi, lihtsalt uurisin et kas saab ilma kaane maha võtmata, siis odavam ja lihtsam ja kiirem se töö. mul üks inimene on kes saab sellega hakkama kindlasti. Aga lisasin esimesse postitusse paar lubatud pilti kah, eks mingiaeg tulevad paremad ja ilusamad, praegu oli auto suht tolmune kah. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Karl - 31-07-2010 Veljed tekitavad nostalgiat, mu esimesel kuuel olid samasugused. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Nookur - 02-08-2010 Nillisin ise ka seda mingi aeg. Väga kena näeb välja minu arust. Edu masinaga! RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - siim - 02-08-2010 See auto on minu eest nüüdseks kaks korda äraostetud. Esimest korda siis kui Lasnamäe mehed ta Eestiss tõid ja nüüd Sina Elu on mõistatus. Soovin edu. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - laskarpoiss - 03-08-2010 Pean jälle kirjutama siia, nüüd natuke kurvemad lood, nimelt avastasin et radiaator lekib kusagilt ülevalt äärest ja pissib kuumaga rihmade peale, kuid seda väga väikese nirega, niiet 1500km-ga pole veel normi ära võtnud paisupaagist, kuid vaja hakata otsima siiski uut radikat ilmselt. Ei tea kust seda saaks, kasutatud pole ilmselt mõtet osta, kuna se võib ju samasugune ussitand olla. Või kas tasub proovida nende radiator stop leak või mis nad iganes on, kui tasub siis mis tootja omasid, samas olen nagu kuulnud et se pidi jama olema. või peaks paisupaagi korgi lahti keerama et survet sees ei hoiaks, seni kuni uue radika leian. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - siim - 03-08-2010 Ära seda leak stoppi küll sisse vala. See võib mootoris jahutuskanalid äraummistada, siis on remont kallim kui radika vahetus. Viska korra pilk http://www.ladu24.ee/et http://www.varuosa24.ee/ Ehk on abiks. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Marten - 03-08-2010 Kõigepealt õnnitlused 126 soetamise puhul. Et teine ikka kulgeks ja kestaks - küll need tekkivad vead kõrvaldatud saab. Soovitan lisaks eelpool toodud linkidele ka http://www.1000autoosa.ee/ . Peab küll saatma päringu, et lõpliku hinda teada saada, aga teenindus ja valik päris hea. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - laskarpoiss - 01-09-2010 Nonii, sai siis ükspäev mõned uuemad pildid klõpsitud pestud autost, mulle igastahes siiamaani meeldib. RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - siim - 01-09-2010 Oled vigadega ka mingi järjepeale saanud? RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - laskarpoiss - 01-09-2010 (01-09-2010, 10:33 PM)siim Kirjutas: Oled vigadega ka mingi järjepeale saanud? Mingil määral, Radikas otsustas et enam ei leki, kuid leidsin koha kust saan teise, käiguvahetuse asja reguleerisin ära, nyyd vahetab ilusti õigel ajal, ehk siis varem natuke kui ennem. Kui eestisse tulen, siis tellin klapisääre tihendid (10.- tk.) ja klapikambrikaane tihendid (200.- tk.) ja lähevad need kah vahetusse, siis vaadatakse ka yle esisild, et mis seal nagiseb (Krigiseb) Muud ei oska midagi teha, justkui kõik korras RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - Werewolf - 01-09-2010 Üx koht kust saab ka radikaid ja normaalse hinnaga (tegelt pole võrrelnud hindu, kuid olen ise neilt 2 radikat ostnud ja hinna/kvaliteedi suhe paistab paigas olevat) http://www.radiaator.ee/ RE: Mercedes-Benz 500 SE, 1989, w126 - laskarpoiss - soo - 02-09-2010 Täitsa kena masin. Üldiselt mulle kuue juures tuuningtuled ei meeldi, aga selle värviga sobivad küll väga hästi kokku. |