Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300 SE, 1989, W126
#1
Mark: Mercedes-Benz 300 SE
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: ~195 000 km
Mootor: 3.0 R6
Võimsus: 132kw - 190bhp
Mõõdud: 5020x1820x1437mm
Täismass: 2090kg
Värv: Tumesinine (midnight blue/dunkelblau)

Stoori: Mina,  keskmise jõukusastmega õpilane, ostsin pärast mitmeid pikki aastaid kogumist nüüd augusti viimasel nädalal endale samaaegselt esimese auto ja ka esimese MB. Loodan et jõuan talle kütust osta ja ka heas korras hoida, kuigi püsivat töökohta pole. Sõidan temaga iga päev, ka. nüüd talv läbi, ärge pahaks pange - teen kõik mis võimalik et teda soola eest kaitsta. Juba praeguseks ei taha ma enam ühtegi muud marki ja ei taha ka iial sest kuuesest lahti öelda.

Lisavarustus: 4x el.aknad, 2x istmesoojendus, juhi ortopeediline iste, ees ja taga käetoed, ees ja taga peatoed, el.katuseluuk, el.tagakardin, tagaklaasi soojendus, konditsioneer, soojendusega peeglid (parempoolne el.), el.antenn, CD stereo, kompuuter, kesklukk, signa/immo/salanupp, ABS, roolivõimendi, püsikiiruse hoidja, välistemperatuurinäidik, tekstiilsisu, udutuled, orig. 15" valuveljed, teisaldatav veokonks, kohtvalgustid.

Vead: taga kardin ei tööta (üles sõidab aga alla mitte), juhipoolne el. aken ei tööta (lülitis asi pole), roolikarp veidi kulunud, esinevad ka kulunud käigukasti sümptomid, kõrvalistuja akna lüliti sees olev pirn läbi, värv ühtlaselt mikroskoopseid kriime täis (sellega vist eluaeg harjapesulas käidud), üksikud roostetäpid, 1 mõlk parempoolse tagumise rattakoopa äärel, õlitaseme andur vist läbi, bensuluugi lukk ei toimi.

Juba tehtud: Vahetult pärast ostmist siis - tagapiduri kettad + klotsid ja seisupiduri klotsid, küünlad, õhufilter ja mõned puksid vahetatud. Hiljem - ostes oli liiga väike ja ront aku peal niiet see sai uus ostetud. Talverehve kaasas pold niiet pidi need ostma, õnneks sain juba tüki aega enne lund peale, seoses sellega ka mõlemad sillad reguleeritud. Tuhatoosi sisene pirn vahetatud. Oli vaja uus antennimast osta. Kroom-veljemärgid.

Suured plaanid: Tahaks kusagil kevadel lasta ära poleerida, sees tahaks keemilist pesu, kõlarid vajaks väljavahetamist, paneks kõik mittetöötavad mugavused tööle, peaks üritama seda roolikarpi reguleerida.

Pilte: (piltide peal olevad numbrimärgialused on nüüdseks välja vahetatud ilusate läikivate Silberi omade vastu)

[Pilt: img2164rl5.jpg]
[Pilt: mersu3uy8.jpg]
[Pilt: img5gg7.jpg]
[Pilt: mersu6jt8.jpg]
[Pilt: mersu1zm0.jpg]
[Pilt: mersu4ao5.jpg]
[Pilt: mersu5bs7.jpg]
Vasta
#2
Mõned päevad tagasi sai nüüd MBvaruosades käidud ja uus südamik süütelukule pandud. See oli juba nii läbi et toimis omamoodi turvasüsteemina, olin üks vähestest kes võimeline seda autot üldse käivitamaIcon_biggrin. Aga lõpuks hakkas pinda käima.
Vasta
#3
Jaa kenake aparaat see sul ja üllatavalt hea varustusega 300 se 126 kohta.Reeglina nad jumala plangud ju.
Vasta
#4
Head lisad tõesti, kas reiserechner(pardaarvuti) ka töötab?
Vasta
#5
Päris kena ja sile kuus, kuid konditsioneeri mu vana silm küll ei seleta kuidagi.... ASR võiks ka olla ohutuse koha pealt ja el. istmed mugavuse koha pealt.... Icon_biggrin ok, ok, ei nori rohkem.

El. kardinal arvatavasti mootor kulunud ja poob kinni, seepärast ainult ühtepidi tahab liikuda. Hoia nuppu all ja las keegi sõber põrutab rusikaga aknalaua keskele, peaks liikuma hakkama (suht levinud viga pidi olema vanematel Mersudel).

P.S. Krt, ma arvan, et ma olen suurem Karl kui sina, kuigi tont seda teab, pole ju trehvanud. UnibrowUnibrow
Vasta
#6
Vägagi ilus kuus.
Soovin sulle pikki ja palju kilomeetreid, sest see auto ju tehtud sõitmiseks .

P.S. Sellel kardinatorul (asetseb tagapaneeli all) on otstes keerdvedrud, mis on ära surnud.
Kui neid paar ringi peale keerata siis taas mingi aeg toimib. Mu kuuel oli sama viga...
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#7
A ma olen väike Karl, rõõm tutvuda.
See see selleks- Antud kuus on hea väljanägemisega, lisad, konkreetse mudeli puhul on tõesti märkimisväärsed(v.a. el. istmete puudumine ja konditsioneeri puudumine, muidu ok!) ning head soovi sulle.Hoia, hoolda ja naudi kuutIcon_cool
PS! Kuus on tuus.
Vasta
#8
HotPapa Kirjutas:Head lisad tõesti, kas reiserechner(pardaarvuti) ka töötab?

Noh, numbreid ta näitab, aga seda kas need õiged on ei julge pakkuda. Vahest tundub mõni natuke hirmuäratav, justnimelt see DURCHSCHNITT ehk keskmine kütusekulu.

Karl Kirjutas:Päris kena ja sile kuus, kuid konditsioneeri mu vana silm küll ei seleta kuidagi.... ASR võiks ka olla ohutuse koha pealt ja el. istmed mugavuse koha pealt....  ok, ok, ei nori rohkem.

El. kardinal arvatavasti mootor kulunud ja poob kinni, seepärast ainult ühtepidi tahab liikuda. Hoia nuppu all ja las keegi sõber põrutab rusikaga aknalaua keskele, peaks liikuma hakkama (suht levinud viga pidi olema vanematel Mersudel).

P.S. Krt, ma arvan, et ma olen suurem Karl kui sina, kuigi tont seda teab, pole ju trehvanud.


Tegelikult ma arvan et vb. korra olen näinud sind. Kunagi kui veel ilmad soojad olid siis käisin oma sõbraga tema Mazdale mootoripesu tegemas Laagri Pesulas ja mingi hetk oleks nagu näinud SELi ja vahetult pärast seda MBklubi pusaga meest.
Kardina kohapealt tänud soovituse eest, kindlasti proovin, ma juba kartsin et pean kogu selle aknalaua lahti lammutama. Ükskord jõudsin nii kaugele et tagumine iste sai välja ja siis andsin alla. Nüüd saab lihtsamat varianti proovidaThumbsup

PS: Kui see konditsioneer pole siis kuidas ma seda ,,õhupuhujat'' nimetama peaks?
Vasta
#9
KarlSuur Kirjutas:PS: Kui see konditsioneer pole siis kuidas ma seda ,,õhupuhujat'' nimetama peaks?

See on salongi ventilaator - annab sulle seda sooja, mis mootor on võimleine tootma ja seda jahedust, mis väljas on.

Konditsioneer on siiski juba soojusvaheti, mis annab ikka suuremat külma, kui välitemperatuur on.

Usun, et pole tarvis sulle selle põhimõtet selgitada.

Aga auto on aus, ehkki võiks V8 ja SEL olla. Aga noh 126 on siiski maailma parim auto - aga seda minu jaoks vaid teise autona.
Vasta
#10
Laagri pesula juures sa kedagi teist peale minu eriti näha ei saanud küll vist MB Klubi logodega, kas see valge Mazda mis pärast mootori pesu käivitumast keeldus?

Konditsionneri nupp kuuel ikka lumehelbega peaks olema ja eraldi veel "lumeketi" nupp, sul need puuduvad. See keskmine nupp paneb õhu siseringlusele ehk ei võta välisõhku kui mõni Kamaz ees tossab.
Vasta
#11
Justnimelt see samaIcon_biggrin, mina olin seal see kes ei olnud räige närvipundar.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,228 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,490 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,393 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 894 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 37,092 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 84,769 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 257,847 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,688 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,539 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,510 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne