21-08-2008, 06:55 PM
Karl Kirjutas:Pealegi, vaata mis kontekstis jutt oli, otsiti autot mis klassikaks võiks muutuda.selle saate tegemisest mingi 5a möödas umbes, on siis klassika juba? 20a pärast meibi.
Minu 190E 2.5-16V 89.a
|
21-08-2008, 06:55 PM
Karl Kirjutas:Pealegi, vaata mis kontekstis jutt oli, otsiti autot mis klassikaks võiks muutuda.selle saate tegemisest mingi 5a möödas umbes, on siis klassika juba? 20a pärast meibi.
21-08-2008, 09:30 PM
Vaadates mobile.de 16v-de hindu siis ega enam midagi odavamaks ei lähe. Seega ei tasu ka selliste mudelite tarne siia, kuna nende entusiastide rivi suht väike.
07-09-2008, 11:30 AM
python Kirjutas:Vaadates mobile.de 16v-de hindu siis ega enam midagi odavamaks ei lähe. Seega ei tasu ka selliste mudelite tarne siia, kuna nende entusiastide rivi suht väike...tõsi , kuid see kes selle kord on ostnud ja sellega sinapeale on saanud (ma olen veel teel sinapeale saamisel) see teab ,et tegemist on väga omapärase autoga mis pakub oluliselt rohkem fun-i kui näiteks E500 Adrenaliin ja see vahetu kontakt olukordadega kus kõik sõltubki muhvist rooli ja istme vahel . Oma olemuselt on see auto 50-50 kaalujaotusega mis teeb selle auto juba sünnipärases varustuses kurjamiks ...mis siis veel peale järelaitamist saama hakkab .... ... Mina olen igaljuhul sigatänulik Demonikesele ,et ta selle auto just mulle "hoidis" . Soovitan soojalt ka teistele sellise autoga sõidukogemust
03-05-2009, 11:54 PM
Niisiis pisut soikujäänud teemast . Minnes tagasi eelmisesse aastasse siis juhtus nii ,et lasin möödaminnes siduri laiali ( Skoda mis oli yles trimmitud kutsus testima ) aga jah ... sealt siis sidurivahetuse vajadus ning ... ma targa peaga tookord mõtlesingi .. kui juba kast maas siis tuleks kast lasta ka korra kontrollida ära , lasingi lahti võtta ... ilus , häda ei miskit ..ja läks kokku tagasi koos uue siduri ning korviga .
Pool päeva Audru ringrada tegid kastile millegipärast liiga nii ,et ei saanud kiirelt käike enam vahetada ?? vahesiduriga siiski käigud läksid sisse .. synkrod kutud . Ma ei uskunud oma kõrvu kui kuulsin , et mu kasti pandi normaalne ja tavaline käimakastiõli ( käib siiski vaid ATF ) . See maksis mulle kätte siis vaid 5 synkrot ...mis olid oma pidurduspinnad ( pind mis peaks olema nagu sajane vesiliivapaber ) täis tõmmanud . Yks synkro Silberi lett = 1800 eek või rohkem . Palju õnne mulle . Tahan aga kätt sydamele pannes tunnistada seda ,et ma neid ei pidanudki ostma kuna see firma kes mu käimakasti vale õli pani orgunnis kõik ise ja klattis ka käigukastivennikesega. Niiet jah .. ma sain lõpuks käimakasti alla . Ah jaa ..tuli välja ka see ,et sidurikettal oli kate yhelt poolt pilbasteks ... sinna sai siis tugevdatud ketas . See siis eelmise aasta lõputöödest . See aasta on ta rahulikult oodanud oma järge ( kuna ysna palju aega ja vahendeid kulus E500 peale ) Tasapisi olen hakanud nyyd siis uuesti Kurja Kutcikaga tegelema . Nimelt pisukesed värviparandused esiosas + see ammukuulutatud US look . Panen siis pildid ka yles sellest . Eraldi tahaks tänada Indrekut kelle tehnika ja abiga need ylesvõtted tehtud said .
04-05-2009, 07:25 AM
Käigukasti käib sisse LE1601 (75W) õli. Hetkel kohapeal olemas pole, kuid pythoni evo`sse on vaja sama õli, täna uuringi, kunaseks õli saab.
04-05-2009, 09:08 AM
Kui ma kunagi ei saanud päris täpselt aru, et miks krt on Nossovil vaja kepikastiga autot (tema kohta kuidagi kauaks kätte jäänud), siis nüüd..... ma enam nii ei mõtle
Olen saanud viimastel päevadel seda kutsikat testida omajagu, "haige auto". Lainelisel asfaldil ja kurvides väga hea stabiilsus ja minek pole paha, neljanda käiguga tõmmet veel päris haigelt. Ning need hääled...
04-05-2009, 01:02 PM
liisel Kirjutas:On õnnestunud oma silmaga kaeda... Ei oskagi kirjeldada... Ilus, väike, armsake ja hullult äkiline... eh Liisel Liisel , tänud komplimentide eest ...kuigi testsõiduks väljaantud autost (mille roolis sa ei olnud ) astusid sa millegipärast kiiremini maha kui keegi oskas arvata . Loodan ,et syy polnud autos
04-05-2009, 01:12 PM
Karl Kirjutas:Kui ma kunagi ei saanud päris täpselt aru, et miks krt on Nossovil vaja kepikastiga autot (tema kohta kuidagi kauaks kätte jäänud), siis nüüd..... ma enam nii ei mõtle... nujah .. on seal natuke sellist retrotyypi toorest minekut ... ja kusjuures rabab ta oma minekuga algusest lõpuni . Pole seal nn. tyhja kohta millest edasi justkui jalaga tagumikku saad . Kõik yhtlase minekuga . ... häältest aga jah ... vist said pisut liiga valjud . Kilomeetritaha kuulda kui auto kurjaks aetakse ... niikurjaks ,et isegi kõrvalistuja maha astus ... juvist kartis häält ....
04-05-2009, 01:37 PM
04-05-2009, 03:31 PM
Kuldar, sõnu ei ole
06-05-2009, 10:51 PM
Kõik on nagu peaksi olema- Ei midagi halba, ainult hea. Kuid palun Kuldar ütle, kas peeglid lähevad kaa vahetusse või asendatakse?
07-05-2009, 10:39 AM
Renkju Kirjutas:Kõik on nagu peaksi olema- Ei midagi halba, ainult hea. Kuid palun Kuldar ütle, kas peeglid lähevad kaa vahetusse või asendatakse? ... et peeglid ... need oleks vast vaja vahetada tulevikus kyll . Peaks vist panema foorumisse kuulutuse nende ostuosas , või kasvõi ainult klaaside osas . Korpused ma vist isegi tean kuskohast ma need saaks .
07-05-2009, 10:42 AM
liisel Kirjutas:Kuldar Kirjutas:liisel Kirjutas:On õnnestunud oma silmaga kaeda... Ei oskagi kirjeldada... Ilus, väike, armsake ja hullult äkiline... eh Liisel Liisel , tänud komplimentide eest ...kuigi testsõiduks väljaantud autost (mille roolis sa ei olnud ) astusid sa millegipärast kiiremini maha kui keegi oskas arvata . Loodan ,et syy polnud autos ... nu aga kui näeme yheksandal nii ehk nii ... siis pakun sõiduelamust roolis ... et jala ei peaks käima
26-10-2009, 11:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2009, 12:28 PM ja muutjaks oli hents99.)
Jesper (foorumites kasutaja "racing") saatis eile sõnumi, et dünos just ühte 2.5-16V`d.
Stock nukad, katalüsaator, suurendatud surveaste, ümber tehtud sisselase (ei uurind, mis see endast kujutas, kas ITB`d või midagi muud) + VEMS. 255hp väntvõllilt - tegemist on 100% tänavaautoga, mis sõidab normaalselt ja käib ka ametlikul tehnilisel ülevaatusel. Ja minek pidi olema selline: "Runs like a bad out of hell" ....Räägib mees, kes tõstis mõni aeg tagasi oma sellise mootori pukist auto vahele: 2 Aastat järjest õnnestus seda mootorit pukis näha, lõpuks ometi auto peal. Ühesõnaga sellest viimasest mootorist võetakse nii palju, kui võtta annab. Minu 5.0 V8 projekt ei ole kaugeltki nii tulemusrikas võimsuse koha pealt. Veel vähem pöörete. Btw. Mootor on puuritud 2.3`st 2.5 peale. Miks? Sest need 2 mootorit on päris palju erinevad. OT off. Eks Kuldari autot peab ka vähe järgi aitama. Esialgu alustame natuke kergemalt. Edit: Jesper parandas mind, 255 mitte tagarattast, vaid väntvõllilt.
26-10-2009, 11:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2009, 11:38 AM ja muutjaks oli python.)
hents99 Kirjutas:Stock nukad, katalüsaator, suurendatud surveaste, ümber tehtud sisselase (ei uurind, mis see endast kujutas, kas ITB`d või midagi muud) + VEMS. Orig. sisselase ringi tehtud airboxiga. Väga muljetavaldav tulemus 20a vanast 2,5L stock mootorist
09-09-2010, 06:05 AM
Kas sa said auto tööle uuesti? Mis tal viga oli/on?
23-08-2015, 10:31 PM
Kere sai turvapuuri ja hetkel seisab teadmata ajani. Tehnika seisab. Ehk tänavaliikluses seda autot enam pole.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|