Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Tegelikult peaks reduktori korpusel või kaanel kenasti näha olema ülekannete arv. Kulutada paar minutit auto all oelkuks ei võta tükki küljest.
Samas ma nüüd ei mäleta, kas kõikidel reduktoritel oli ülekannate arv nähtavas kohas?
Aga piirtuse lapp või värvi lahusti aitavad asja puhtamaks saada!
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(06-09-2010, 10:36 PM)reingsm Kirjutas: ...ja elekrtiaknad, vähemalt ettegi.
eks see differ 3.27 ole
minu kunagisel 260E automaadil oli selline
reduktorit vahetades saad mängida kütusekulu ja särtsakusega.
Suurem number tõstab su masina kiirendusvõimet ja suurendab kütusekulu. Maanteel kõrgem pööre ka. Maximumkiirus väheneb.
Väiksem teeb kohalt võtu uimasemaks kuid tõstab maximumkiirust. Maanteel pööre ka madalam.
Otsid samasugust või muudad ülekannet? Kui muudad siis kummale poole?
Aga kuna auto ju üsna vana, siis vb sinna keegi enne sind mõne teise ülekandega reduktori alla kruvinud...
Hetkel pakuti sellist reduktorit mille ülekanne 3,42
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Oleneb hinnast, oleneb rahakoti suurusest ning rohkesti oleneb, kas reduktor undab või mitte.
Kas see muidu 3.46 ei olnud? Kui 3.46, siis neid leidub üsna vähe.
Aga nagu Rein mainis, siis 3.42 reduktor eeldab, et maanteel pööre tõuseb, mis tõstab ka pisut küttekulu ning muidugi kiirendust.
Minu 3.2 w201-el oli 3.46 reduktor. Ise ma siis veel teda ei omanud, aga kuuldavasti esimene käik oli olematu(rattad käisid tihti peale koahlt minnes ringi) ning maanteel oli pööre liiga kõrge.
Saad äkki proovida, see oelks kõige mugavam lahendus.
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(06-09-2010, 10:52 PM)Renkju Kirjutas: Tegelikult peaks reduktori korpusel või kaanel kenasti näha olema ülekannete arv. Kulutada paar minutit auto all oelkuks ei võta tükki küljest.
Samas ma nüüd ei mäleta, kas kõikidel reduktoritel oli ülekannate arv nähtavas kohas?
Aga piirtuse lapp või värvi lahusti aitavad asja puhtamaks saada!
Nii, käisin täna siis auto all ja reduktoril oli aind selline kood kirjas:
R124 351 2508. Rohkem küll polnud sealt midagi näha.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
(07-09-2010, 01:54 PM)Renkju Kirjutas: Oleneb hinnast, oleneb rahakoti suurusest ning rohkesti oleneb, kas reduktor undab või mitte.
Kas see muidu 3.46 ei olnud? Kui 3.46, siis neid leidub üsna vähe.
Aga nagu Rein mainis, siis 3.42 reduktor eeldab, et maanteel pööre tõuseb, mis tõstab ka pisut küttekulu ning muidugi kiirendust.
Minu 3.2 w201-el oli 3.46 reduktor. Ise ma siis veel teda ei omanud, aga kuuldavasti esimene käik oli olematu(rattad käisid tihti peale koahlt minnes ringi) ning maanteel oli pööre liiga kõrge.
Saad äkki proovida, see oelks kõige mugavam lahendus. Kas reduktoril mitte vastupidi just ei olnud, et mida väiksem number seda parem on kiirus ja kiirenduses kaotad. Tigu on ju väiksem, see teeb 3,46 pööret et saada taldriku ühe pöörde. Omale panin ma küll mersule 3,82 asemele 3,46 alla, sõitnud ma veel pole, aga tean et 3.46 pealt 3.09 peale minek võrdus linnas kolmanda käiguga sõitmisega.
Postitused: 80
Teemad: 26
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Ohhoo! Aeg ajalt otsisingi kus kohas auto välja ilmub! sai paar kuud tagasi ära müüdud. ise vahetasin esimese vasakpoolse amordi tugipadja ja mootori padja. Mootor on korralik ja kast samuti täitsa tip-top.
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
08-09-2010, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2010, 08:47 PM ja muutjaks oli america.)
(08-09-2010, 06:14 PM)3sada Kirjutas: Ohhoo! Aeg ajalt otsisingi kus kohas auto välja ilmub! sai paar kuud tagasi ära müüdud. ise vahetasin esimese vasakpoolse amordi tugipadja ja mootori padja. Mootor on korralik ja kast samuti täitsa tip-top.
Väga hea et vana omanik välja ilmus...Selline küsimus et kui suur tal see bensiinipaak on..Ma ple täpselt siiamaani aru veel saand.
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
09-09-2010, 12:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2010, 12:33 PM ja muutjaks oli america.)
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
(08-09-2010, 05:18 PM)canyondrift Kirjutas: (07-09-2010, 01:54 PM)Renkju Kirjutas: Oleneb hinnast, oleneb rahakoti suurusest ning rohkesti oleneb, kas reduktor undab või mitte.
Kas see muidu 3.46 ei olnud? Kui 3.46, siis neid leidub üsna vähe.
Aga nagu Rein mainis, siis 3.42 reduktor eeldab, et maanteel pööre tõuseb, mis tõstab ka pisut küttekulu ning muidugi kiirendust.
Minu 3.2 w201-el oli 3.46 reduktor. Ise ma siis veel teda ei omanud, aga kuuldavasti esimene käik oli olematu(rattad käisid tihti peale koahlt minnes ringi) ning maanteel oli pööre liiga kõrge.
Saad äkki proovida, see oelks kõige mugavam lahendus. Kas reduktoril mitte vastupidi just ei olnud, et mida väiksem number seda parem on kiirus ja kiirenduses kaotad. Tigu on ju väiksem, see teeb 3,46 pööret et saada taldriku ühe pöörde. Omale panin ma küll mersule 3,82 asemele 3,46 alla, sõitnud ma veel pole, aga tean et 3.46 pealt 3.09 peale minek võrdus linnas kolmanda käiguga sõitmisega.
said väga õigesti asjast aru aga keegi polegi ju vastupidist väitnud
kirjutasin ju eespool nõnda:
Suurem number tõstab su masina kiirendusvõimet ja suurendab kütusekulu. Maanteel kõrgem pööre ka. Maximumkiirus väheneb.
Väiksem teeb kohalt võtu uimasemaks kuid tõstab maximumkiirust. Maanteel pööre ka madalam.
Väitsin et kui teema algatajal on all orig differ on see arvatavasti 3,27
Kui see asendada 3,46 siis tekib autol parem kiirendus, tõuseb kütusekulu ja väheneb maximumkiirus
Sina panid 3,82 asemele 3,46 sinul tõuseb maximumkiirus, kiirendusvõime kahaneb ja maanteel tänu madalamale pöördele on ökom.
Millega sa nüüd rahul polnud?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
27-09-2010, 01:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2010, 12:32 PM ja muutjaks oli america.)
Nii nüüd selline mure...Põhja all see kus bensiinifilter seal mingi ASD paak.Sinna lähevad rauast torud sisse(sellised nagu piduri torud) ja üks nendest katki ja lasi õli välja.Kas sinna läheb mingit moodi õli ka sisse ja mille jaoks see üldse on:S? See reduktoriga üheduses. Ja sõita ka vist enam ei või kui seal õli ple?
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Kas keegi oskaks öelda mida tähendavad reduktoril sellised numbrid: G-40 ja siis tuli suurelt 37
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
ASD on sul diffrilukk ja ei tohiks vist midagi utuda kui õli sees pole? Muidu õli anum sellele on seal ees paremal kapotiall, kuhu need kaks toru korgijuurde lähevad. Pole täpselt meeles mis õli sinna läks aga see on seal anuma peal kah kirjas.
Turbo
|