24-11-2008, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2008, 01:13 AM ja muutjaks oli KarlSuur.)
Mark: Mercedes-Benz 300 SE
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: ~195 000 km
Mootor: 3.0 R6
Võimsus: 132kw - 190bhp
Mõõdud: 5020x1820x1437mm
Täismass: 2090kg
Värv: Tumesinine (midnight blue/dunkelblau)
Stoori: Mina, keskmise jõukusastmega õpilane, ostsin pärast mitmeid pikki aastaid kogumist nüüd augusti viimasel nädalal endale samaaegselt esimese auto ja ka esimese MB. Loodan et jõuan talle kütust osta ja ka heas korras hoida, kuigi püsivat töökohta pole. Sõidan temaga iga päev, ka. nüüd talv läbi, ärge pahaks pange - teen kõik mis võimalik et teda soola eest kaitsta. Juba praeguseks ei taha ma enam ühtegi muud marki ja ei taha ka iial sest kuuesest lahti öelda.
Lisavarustus: 4x el.aknad, 2x istmesoojendus, juhi ortopeediline iste, ees ja taga käetoed, ees ja taga peatoed, el.katuseluuk, el.tagakardin, tagaklaasi soojendus, konditsioneer, soojendusega peeglid (parempoolne el.), el.antenn, CD stereo, kompuuter, kesklukk, signa/immo/salanupp, ABS, roolivõimendi, püsikiiruse hoidja, välistemperatuurinäidik, tekstiilsisu, udutuled, orig. 15" valuveljed, teisaldatav veokonks, kohtvalgustid.
Vead: taga kardin ei tööta (üles sõidab aga alla mitte), juhipoolne el. aken ei tööta (lülitis asi pole), roolikarp veidi kulunud, esinevad ka kulunud käigukasti sümptomid, kõrvalistuja akna lüliti sees olev pirn läbi, värv ühtlaselt mikroskoopseid kriime täis (sellega vist eluaeg harjapesulas käidud), üksikud roostetäpid, 1 mõlk parempoolse tagumise rattakoopa äärel, õlitaseme andur vist läbi, bensuluugi lukk ei toimi.
Juba tehtud: Vahetult pärast ostmist siis - tagapiduri kettad + klotsid ja seisupiduri klotsid, küünlad, õhufilter ja mõned puksid vahetatud. Hiljem - ostes oli liiga väike ja ront aku peal niiet see sai uus ostetud. Talverehve kaasas pold niiet pidi need ostma, õnneks sain juba tüki aega enne lund peale, seoses sellega ka mõlemad sillad reguleeritud. Tuhatoosi sisene pirn vahetatud. Oli vaja uus antennimast osta. Kroom-veljemärgid.
Suured plaanid: Tahaks kusagil kevadel lasta ära poleerida, sees tahaks keemilist pesu, kõlarid vajaks väljavahetamist, paneks kõik mittetöötavad mugavused tööle, peaks üritama seda roolikarpi reguleerida.
Pilte: (piltide peal olevad numbrimärgialused on nüüdseks välja vahetatud ilusate läikivate Silberi omade vastu)
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: ~195 000 km
Mootor: 3.0 R6
Võimsus: 132kw - 190bhp
Mõõdud: 5020x1820x1437mm
Täismass: 2090kg
Värv: Tumesinine (midnight blue/dunkelblau)
Stoori: Mina, keskmise jõukusastmega õpilane, ostsin pärast mitmeid pikki aastaid kogumist nüüd augusti viimasel nädalal endale samaaegselt esimese auto ja ka esimese MB. Loodan et jõuan talle kütust osta ja ka heas korras hoida, kuigi püsivat töökohta pole. Sõidan temaga iga päev, ka. nüüd talv läbi, ärge pahaks pange - teen kõik mis võimalik et teda soola eest kaitsta. Juba praeguseks ei taha ma enam ühtegi muud marki ja ei taha ka iial sest kuuesest lahti öelda.
Lisavarustus: 4x el.aknad, 2x istmesoojendus, juhi ortopeediline iste, ees ja taga käetoed, ees ja taga peatoed, el.katuseluuk, el.tagakardin, tagaklaasi soojendus, konditsioneer, soojendusega peeglid (parempoolne el.), el.antenn, CD stereo, kompuuter, kesklukk, signa/immo/salanupp, ABS, roolivõimendi, püsikiiruse hoidja, välistemperatuurinäidik, tekstiilsisu, udutuled, orig. 15" valuveljed, teisaldatav veokonks, kohtvalgustid.
Vead: taga kardin ei tööta (üles sõidab aga alla mitte), juhipoolne el. aken ei tööta (lülitis asi pole), roolikarp veidi kulunud, esinevad ka kulunud käigukasti sümptomid, kõrvalistuja akna lüliti sees olev pirn läbi, värv ühtlaselt mikroskoopseid kriime täis (sellega vist eluaeg harjapesulas käidud), üksikud roostetäpid, 1 mõlk parempoolse tagumise rattakoopa äärel, õlitaseme andur vist läbi, bensuluugi lukk ei toimi.
Juba tehtud: Vahetult pärast ostmist siis - tagapiduri kettad + klotsid ja seisupiduri klotsid, küünlad, õhufilter ja mõned puksid vahetatud. Hiljem - ostes oli liiga väike ja ront aku peal niiet see sai uus ostetud. Talverehve kaasas pold niiet pidi need ostma, õnneks sain juba tüki aega enne lund peale, seoses sellega ka mõlemad sillad reguleeritud. Tuhatoosi sisene pirn vahetatud. Oli vaja uus antennimast osta. Kroom-veljemärgid.
Suured plaanid: Tahaks kusagil kevadel lasta ära poleerida, sees tahaks keemilist pesu, kõlarid vajaks väljavahetamist, paneks kõik mittetöötavad mugavused tööle, peaks üritama seda roolikarpi reguleerida.
Pilte: (piltide peal olevad numbrimärgialused on nüüdseks välja vahetatud ilusate läikivate Silberi omade vastu)