Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu 600SL R129 1993a.
#21
Jep, M104 samasuguse isolatsiooniga juhtmed. Mul läksid nt süütepoolide ja pihustite juhtmed lühisesse, imestan, et üldsegi töötas. Viimased sõidud tegin 4-pütiga, siis vahetasin kõik juhtmed ja "aju" ära.

Aga seal lingis viidatud juhtmete vahetus oli väga viisakalt teostatud.

Teemasse kah: Kena SL, ilus värv, mustad veljed sobiksid imehästi.
Muretuid miile(km`e siiski) ja pehmet rehvi.
#22
kuld Kirjutas:Küsimus, äkki kegi teab mis kork on V12-ne mootori peal plastikkatte all mis jääb jagajate vahele. Sellel korgil on veel küljes temp.-dega mõõdupuu. Õlikork on tal eraldi parema nukakambri peal.
Kas see võib olla roolivõimu õli anum?
#23
Sai siis täna juhtmestik maha kistud. Nüüd siis enam taganemisteed ple kuna maha võttes pudenes seda isoltasiooni päris palju maha. Lähmalt vaadates tekkis mulle küsimus, et kuidas on võimalik pistikust pistikusse neid juhtmeid vahetada kui vahepeal on karp mis ei käi lahti? Panen ka pildimaterjali.
Igaljuhul selle pundi pean uue ostma. Pean uurima silberist ja soomest vehost.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
#24
See "karp" on sellisest plastikust/kummist. Ega sellega pole muud kui pead lahti lõikama, ise uued juhtmed teges saad hiljem kokku panna mingi liimi või hermeetikuga. Kui ise teed, siis pistiku ja juhtme vahelised kohad peaksid kõik hermeetikuga üle käima. Selline duubis läbipaistev zelee on kõikse parem.
Ma vaatasin, et päris mitukümmend meetrit juhet kulub uue juhtmestiku jaoks. V12`le läheb oma 70-80m ära ilmselt.
#25
Nii, sai see karp siis lahti tehtud ning tervelt seda lahti ei saa(see on kindel). Otsingute tulemusel leidsin Pärnust ühest romulast juhtmestiku. Üllatus oli suur kui kohale läksin, sest juhtmed nägid välja nagu uued ning peal olid isegi väiksed sildikesed koos tekstidega hästi loetavad. Arvan, et sellel masinal oli hiljuti enne matsu need juhtmed vahetatud, sest masin oli 90a. alguse väljalase. Edasi jõudsin sinnani, et küünlajuhtmed töötavad kuid ei tööta üks süütepool e. järelt ära oli siis vasak V haru. Kui süütepooli sain külge siis käivitades tuli kohe ilus heli-asi töötas. Vaja veel vahetada kaaned ja rootor, küünlad said vahetatud. Edasi läheb nüüd mahlade vahetamiseks k.a kõik filtrid. Veermiku töö pakkumine on ka käes, väga hull ei tulnudki nii et hooajaks saab masina vinks-vonksi. Loodan ka pehmekatuse klaasid ära vahetada enne hooaega siis saab väikse maksepuhkuse teha:bigsmile:.
#26
Kuidas sa neid kileaknaid kavatsed vahetada. Kas võtad kogu katuse maha või mingi muu huvitav variant? Ning mis materjali sinna asemele paned?
Ise olen siin R129 infomaterjali tõlkimisega tegelenud ning katuse kohta on päris huvitavat materjali - eriti mitteoriginaal kilede kohta.
Võivad tekkida sellised sümptomid nagu: klaaside laperdamine, alarmi aktiveerimine tuulise ilmaga, kilede kiire tuhmumine, vett läbi laskmine aartest jne.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
#27
R129 Kirjutas:Kuidas sa neid kileaknaid kavatsed vahetada. Kas võtad kogu katuse maha või mingi muu huvitav variant? Ning mis materjali sinna asemele paned?
Ise olen siin R129 infomaterjali tõlkimisega tegelenud ning katuse kohta on päris huvitavat materjali - eriti mitteoriginaal kilede kohta.
Võivad tekkida sellised sümptomid nagu: klaaside laperdamine, alarmi aktiveerimine tuulise ilmaga, kilede kiire tuhmumine, vett läbi laskmine aartest jne.

Ega jah, ütleme et kõik tuleb ise ära katsetada. Katuse võtan maha ning mul tuttaval on koht kust saab neid kilesi osta, kunagi taastasid nad piirivalves neid VW mis olid pehme katusega. See ise tegemine peaks olema ajutine, järgmiseks hooajaks äkki suudan osta saksast juba terve katuse. Kuid kuna vaja ju selleks hooajaks saada peale pehmet katust ning mul on need kiled lõhki siis proovin selle töö ise ära teha. Tglt päris ise õmblema ei hakka aga maha ning lahti harutuse teen ise, õmblemise jätan proffidele.
#28
Ps! Marek vahetas oma CL-il ka uhtmed ära. Sama prbleem oli. Küsi tema käest. Tal kogemused!
#29
Sulo Kirjutas:Ps! Marek vahetas oma CL-il ka uhtmed ära. Sama prbleem oli. Küsi tema käest. Tal kogemused!

Mis kogemusi need juhtmete vahetus ikka nõuab Smile
ise vahetasin ka endisel s500-l juhtmed uute vastu. Silberi hind oli midagi 12+k....saksast sain samad asjad vist 250euri kui õieti mäletan, selle pärast ei hakanud ise tinutama.Ära tasub see asi 100%..vähemalt mina ei tundunud autot ärgi pärastSmile
Loomulikul Mercedes-Benz originaal kaablid...

#30
no ma ei pand uut komplekti, vaid vahetasin klemmist-klemmini juhtmed 1 kaupa uute vastu. rootsist 1 seltsimees tellis uue komplekti(m120'le) kogu täiega, maksis alla 10k meie rahas. aga no vahe vahel kas 10k või alla 500kr. Smile vahe on tõesti meeletu, aga eks oma panuse annab ka kogu uus süütesüsteem.

lingi panin juba enne:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?...8#pid48828
#31
Pihustijuhtmete kmpl. on vahetatud, arvatavasti tuleb trosselklappidele minevad juhtmed ära vahetada nii nagu Marek seda tegi.
P.S! Marek mis läbimõõduga juhtmeid sa kasutasid?
#32
kuld Kirjutas:arvatavasti tuleb trosselklappidele minevad juhtmed ära vahetada nii nagu Marek seda tegi.
P.S! Marek mis läbimõõduga juhtmeid sa kasutasid?
0,5 ja 0,75 olenevalt originaalist. elektromagnetil olid jämedamad, reostaatidel ja lülititel peenemad. pihustite toited kuni hargnemiseni panin 2,5mm2, edasi pihustini 0,75mm2. õhulugejale panin ka 0,75mm2.

ma kasutasin "kaltsuteipi" isoleerimiseks, nagu originaalis, aga parem oleks kasutada "snake skin'i", sest siis jäävad kimbud pehmemad ja saab hästi kinnitada.
#33
Ma ostin ka pundi erinevat värvi kaableid 0,75 mm ja termokahanevat rüüsi. kuid mõõtsin neid juhtmed siis sain ca1,5 mm ja väiksemaid ehk siis seal on erineva jämedusega kaablid, mis lõi pea sassi. Aga eks ma katsu nüüd pusida nende kaablitega mis sinna õhuvõtutorudesse lähevad:bigsmile:


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,066 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  MB R129 SL500 Sport,1998, .Alar. .Alar. 46 35,902 22-08-2018, 04:55 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 34,452 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 24,181 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu G 300 merslane 13 13,265 25-07-2013, 07:24 PM
Viimane postitus: ksiiri
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 30,220 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu E 420 W210 martiini 43 45,139 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini
  Minu E 500 Limited W124 martiini 78 78,780 05-12-2012, 03:11 PM
Viimane postitus: martiini
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 104,261 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  Minu 240d;´82 a;w123 vaatamind 14 12,232 05-11-2011, 12:35 PM
Viimane postitus: vaatamind



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne