11-08-2018, 03:43 PM
Asju, mida KE-Jetronicu puhul kontrollida, on palju, ennem kui katalüsaatorit süüdistama hakata. Minu katalüsaatoriga 2.0 KE-Jetronicu puhul oli näitex kütusekruvi täitsa mööda reguleeritud. Panin diagnostikapistikule multimeetri külge ja keerasin kruvi kunix multimeeter näitas poolt aku pingest (olles selle eelnevalt multimeetriga mõõtnud). Peale seda läbis ÜV ilma probleemideta.
Midagi taolist siis:
https://www.landiss.com/mixture.htm
Minu multimeeter duty cycle-it ei näita mistõttu lähtusin lihtsalt, et 50% peax olema umbes pool aku pingest. Kuna aku pinge töötava mootoriga oli umbes 14V siis pool sellest oli umbes 7V.
Eelnev eeldab muidugi seda, et KE-Jetronic on heas korras, et ei esine vaakumilekkeid, et temperatuuriandurid on töökorras, et õhukulumõõtja potentsiomeeter on korras, et ülepingerelee on korras jne.
Midagi taolist siis:
https://www.landiss.com/mixture.htm
Minu multimeeter duty cycle-it ei näita mistõttu lähtusin lihtsalt, et 50% peax olema umbes pool aku pingest. Kuna aku pinge töötava mootoriga oli umbes 14V siis pool sellest oli umbes 7V.
Eelnev eeldab muidugi seda, et KE-Jetronic on heas korras, et ei esine vaakumilekkeid, et temperatuuriandurid on töökorras, et õhukulumõõtja potentsiomeeter on korras, et ülepingerelee on korras jne.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!