Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 2,0B 1983
#21
Kõlab nagu väga suur töö, ei ole erilisi plaane selle autoga. Liigub kuni liigub. Hetkel käigud käivad normaalselt v.a. tagurpidi käik mis tahab hella ja täpset kätt.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#22
Niivõrd kuivõrd suur töö. Midagi keerulist pole, kui tööriistad ja puxid olemas, teeb kodus poole päevaga ära. Varraste puxe on vaid auto all roomates tüütu vahetada ja tõstukil olex lihtsam. Vardad on reguleeritavad, nii et selle tagurpidi käigu võib ka mõningase reguleerimisega saada normaalselt lülituma. Ainult et varras tuleb tõenäoliselt kõigepealt küljest võtta ja kruustangide vahel keerama saada, kuna need kinni oksüdeerunud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#23
Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#24
Tere,
Eks ise saab kõike keerata, aga ilmselt Speedsterist Hannes oskab ka paika keerata. Muidu võid ilusa tühikäigu kõlaga ÜV`le sõita ja pärast seda sama kena kõlaga CO`d regullima sõita.

Herki

(12-08-2020, 08:15 AM)secman Kirjutas: Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.

Vasta
#25
Tühikäiku väga lihtne keerata. See ei võrdu segu timmimisega.
[Pilt: IMG_2149.JPG]
Külmkäivituspihusti kõrval olevast jupstükist.
Vasta
#26
(12-08-2020, 08:15 AM)secman Kirjutas: Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.

Kas see on Sul K- või juba KE-Jet?

Joonase bande võiks osata ka paika kruvida.

Mis bensuga sõidad? Mis tooni on küünlad?
Vasta
#27
(12-08-2020, 08:57 PM)Ott Kirjutas: Tühikäiku väga lihtne keerata. See ei võrdu segu timmimisega.
[Pilt: IMG_2149.JPG]
Külmkäivituspihusti kõrval olevast jupstükist.

Väärt kruvi, käib nagu kellavärk jälle.
(13-08-2020, 10:11 AM)v6sa Kirjutas:
(12-08-2020, 08:15 AM)secman Kirjutas: Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.

Kas see on Sul K- või juba KE-Jet?

Joonase bande võiks osata ka paika kruvida.

Mis bensuga sõidad? Mis tooni on küünlad?

Ei tea Eusa_doh
Sain ise kruvitud.
Sõidab ikka 98-ga, küünlaid ei vaadanud kuna sai hääle heaks
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#28
(13-08-2020, 10:11 AM)v6sa Kirjutas:
(12-08-2020, 08:15 AM)secman Kirjutas: Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.

Kas see on Sul K- või juba KE-Jet?

Joonase bande võiks osata ka paika kruvida.

Mis bensuga sõidad? Mis tooni on küünlad?

Bensiinimootoriga W201-ed on kõik kas karpaga või KE-d, K-Jet-i ei kasutatud. Lambdaga KE-Jet-il saab segukruvi ka ise multimeetri abil diagnostikapistikust mõõtes paika keerata. Ilma lambdata variandil peab gaasianalüsaatori abix võtma. Segukruvi siis õhufiltri korpuses oleva augu põhjas, aga ilmaasjata seda näppida ei tasu.

Ma enam päris täpselt ei mäleta, aga üx põhilisi erinevusi, kuidas K-Jetil ja KE-Jetil vahet teha on vist see, et KE-Jetil on elektrooniline külmkäivituspihusti, K-Jet-il seda pole.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#29
Viimasel ajal tekkinud esisilda kaardilugeja poolele räige kägin, nii rattaid pöörates kui ka autot õõtsutades. Sild ise tihe ja loksud puuduvad. Roomasin all keeramise/õõtsutamise ajal, kuid no ei saa aru Eusa_doh
On kellegil kogemust, kuhu tavotti pritsida ?
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#30
Šarniir kuival.

Ravib vahetus, kiirabina süstlaga ATF mõneks ajaks vaigistab.
Vasta
#31
(28-12-2020, 08:26 PM)v6sa Kirjutas: Šarniir kuival.

Ravib vahetus, kiirabina süstlaga ATF mõneks ajaks vaigistab.

Seda arvasingi ja proovisin süstlaga lisada õli aga tera oli nii nüri, et ei läinud kummist läbi... Tuleb siis uus teravik hankida ja toiming lõpuni viia.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#32
Ülevalt vahele ei ulatunud nihverdama? 124 mahtus, aga nõel pidi sobivalt kõver olema.
Vasta
#33
(28-12-2020, 10:25 PM)v6sa Kirjutas: Ülevalt vahele ei ulatunud nihverdama? 124 mahtus, aga nõel pidi sobivalt kõver olema.

Kui ma nüüd räigelt ei eksi, siis šarniir ainult all ja sellele pääseb ilusti ligi kui rattad välja keerata.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#34
Kui kuival siis soovitaks vahetada, mul ei krigisenud ega loksunud aga tegi paugu ja 90kmh pealt oli üks ratas 90 kraadi autoga. Kui šarniir läheb siis käändmik ja õõts eralduvad üksteisest.
Turbo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200T D, 1983, S123 - Lepz Lepz 141 66,311 26-07-2021, 01:12 PM
Viimane postitus: Lepz
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 8,718 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 44,543 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 30,712 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 26,412 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 86,600 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 6,855 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne