Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
15-10-2006, 11:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2009, 10:55 PM ja muutjaks oli Kalev.)
Niisiis müüsin oma vanad autod maha kõik peale Vito ja ostsin lifti.
Mootor: 2.2
Võimsus: 110 KW
Keretüüp: Universaal S124
Aastaarv: 1995
Pikkus: 4765
Mass: 1470/2120
Värvus: hõbedane metalilk
Lisavarustus: 2x el.aken, automaat, must tekstiilsisu (ei ole Paul Keres edition!), ABS, 2x turvapadi, el. antenn, el. luuk, istmesoojendused.
VIN WDB1240821F317381
Model 220 TE / E 220
Chassis 1240821F317381
Engine 111960 12 086988
Transmission 722428 03 723242
Order 0 5 297 99225
Heating 0529102030
Lights HELLA
Wiper BOSCH
Cab 00000
Delivery date 06.03.95
Dealer company employees / MBAG (297)
Interior (cloth) fabric black+anthracite+graphite (001)
Paint
744 brilliant silver metallic (
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kena kaubalift,piltidelt nähtud.Ja hõbedasele sobib jahh quantum nagu rusikas silmaauku.:cool2:
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kahju sellest 116-st, niigi teisi meil rohkem pole...
Loodan, et Sa nüüd Karli jälgedes ei sammu, et S-klassid E-vastu vahetada aga siis tundub, et ikka ei olnud päris see, mis hing ihaldab illy:
setud sõitsid seciga
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
15-10-2006, 09:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2006, 09:40 PM ja muutjaks oli Kalev.)
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
15-10-2006, 09:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2006, 09:47 PM ja muutjaks oli Karl.)
ralak Kirjutas:Kahju sellest 116-st, niigi teisi meil rohkem pole...
Loodan, et Sa nüüd Karli jälgedes ei sammu, et S-klassid E-vastu vahetada aga siis tundub, et ikka ei olnud päris see, mis hing ihaldab illy:
No, õnneks läks 116 heasse peresse ja loodan,et ka klubiüritustel saab seda näha edaspidi. Mina sellega ju ühelegi üritusele ei jõudnud
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Minuarust ei karju see auto mingi kile järele. On ju loomupoolest tooniga klaasid juba, heleda auto puhul annab see niisamagi efekti.
minu 2 kopsi.
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ei taha peale tükkiv olla...mul pakkuda valuvelg 15" koos uue lamell reffiga
56562200
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
jansa Kirjutas:Minuarust ei karju see auto mingi kile järele. On ju loomupoolest tooniga klaasid juba, heleda auto puhul annab see niisamagi efekti.
minu 2 kopsi.
Jah, tegelikult täna vaatasin ise kah seda, et ilmtingimata ei ole vaja toonkile, seda enam, et ma tegelikult nagu toonkile vastane suhteliselt (va Vito, kuna see akvaariumina lihtsalt kole).
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Eks see maitseasi,kuid minuarust kaubalift ka oma suure klaasipinnaga suht akvaarium.Ja narkaritel pole ka vaja vahtida mida sa parasjagu taga vead või istmele oled unustanud.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Väga ilus Mercedes-Benz. Mingi 17"-18" monoblock võiks all olla, siis oleks veelgi kobedam. Mis aastani 124 T versioone tehti?
Väga tume(must) toon sellele autole minu arvates küll ei sobi. Üldse hõbedastele täistume toon ei sobi.
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
hents99 Kirjutas:Väga ilus Mercedes-Benz. Mingi 17"-18" monoblock võiks all olla, siis oleks veelgi kobedam. Mis aastani 124 T versioone tehti?
Väga tume(must) toon sellele autole minu arvates küll ei sobi. Üldse hõbedastele täistume toon ei sobi.
Loomulikult ei sobi,keegi pole soovitanudki.:cool2:
Aga eks omanik ise teab ju mis teeb,tema auto.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
karliga nõus, täiega vajab täisring kilet ja velge... kus sisu pildid on? plastring võiks ka kere värvi olla... IMO
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Krt küll, te ikka ei oska originaalis ilu näha - originaalset ilu...
Ei kisa see midagi toonklaasi järgi, hallil autol väga OK läbipaistev klaas. Veljed - kas orig. velg või Monoblock II, kuid ennem juba orig. kilp kui mõni muu lambivelg...IMO...IMO...IMO...Aga kena auto..ja kindalsti praktiline ka nüüd...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ei ütleks ka et toon tähtis oleks. pigem norm orig/amg velg ja mb-le vastav tehnoseisukord kui toonkile ja värvituuning ilus auto ju.
...
Postitused: 81
Teemad: 4
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
hmm...
BRC -s oli selline hiljuti müügis. Helistasin. Vastati, et tuli mingi tüüp, ladus sularaha letti ja viis minema. Isegi pesta ei jõutud... :biggrin:
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
kriipc Kirjutas:hmm...
BRC -s oli selline hiljuti müügis. Helistasin. Vastati, et tuli mingi tüüp, ladus sularaha letti ja viis minema. Isegi pesta ei jõutud... :biggrin:
Nii ta oli jahh, a pestud oli küll
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Pane sama kile mis minu S202 oli! Supper tulem!
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ps. Sul on ju 17" ILUSAD VELJED KA OLEMAS:hump:
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
peaks mainima et olen saksas paar korda sellist ///AMG varianti näind, peaks mainima et kena oli..edu sulle..
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
11-03-2009, 11:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2009, 11:25 PM ja muutjaks oli Kalev.)
sm. Tihhonovi ja Tauno Mõtsa jutust sain inspiratsiooni... 1995 aasta auto ei kuulu hetkel kohe kuidagi vanatehnika hulka, eks seetõttu olen isegi mõelnud nii müügile, kui kristalltuledele jne, kuid mida hetk edasi, seda rohkem tundub, et võiks ju hoida seda originaalseisukorda ja parandada ka mõned aja ja kasutamise tõttu tekkinud vead. Et kui peaks seda autot kaua.
Jah, loomulikult olen tehnilist seisukorda hoidnud nii, kuidas vähegi võimalik, alati vahetanud, mida vaja. Väike loetelu ka: nivootorud, piduriklotsid, pidurimagistralid, rattalaagrid, veepump ja rihmapinguti ning rihm, gardaanimuhvid. Täna vahetati ka bensiinitorud põhja all. Peale gardaanimuhvide (FEBI) ning rattalaagrite (Imre pani mingid ???!!!), on kõik asendatud osad olnud originaalid. Kohe-kohe vaja vahetada ka rooliots, vahetan vist kõik korraga, saavad ilmselt olema LMI omad. Vähemalt üks tagumine rattalaager on vaja jälle vahetada, küllap varsti ka teine. Huvitav, miks Imre mulle sellised jamad pani sinna, ta isegi ei küsinud, mida panna, vaid kohe mingid... No, nüüd käin niikuinii Keila MB Autokeskuses, kuna Imre kolis minu seisukohalt maailma otsa.
Kere ja varustus vajavad ka tähelepanu: Esistange kaitseliistu otsa tagurdas üks Audi ja tagastange kaitseliistuga sain ise hakkama (häbi-häbi). Parema esitiiva ning kapoti on ilmselt eelmine eestlasest omanik kuskile otsa ajanud, kuna need on ilmse(lege)lt b-kat ja seega ei istu kõige paremini. Õnneks väga hull ka pole. Vasakus tiivas on auk, teate küll, kus. Seega esitiivad ja kapoti peaks välja vahetama heade kasutatud originaalide või uute vastu. Tagaluugi servo ja kojamees lõpetasid ükspäev lihtsalt töö... mis arvate, kas põhjust kahtlustada murdunud juhtmeid?
Üldiselt vist päris ok seis 292000 km sõitnud igapäeva kasutuses oleva auto kohta.
Panen siia väikese "vaja teha" nimekirja ka, eks siis ole näha, kuidas areneb.
esistange keskmine kaitseliist
esistange pukseerimisluuk
tagastange keskmine kaitseliist
esitiivad
kapott
tagaluugi servo
tagumine kojamees
rattalaagrid
rooliotsad
õli ja filter
Pilti ka:
|