Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB, E430, w210, 1999a(müüdud)
#1
Mark: Mercedes-Benz E 430, AVANTGARDE
Väljalaskeaasta: 1999 kevad
Värvus: must metallik, rohelise teraga
Läbisõit: 445000 km.
Võimsus: 205 KW -279HP/ 5750 p./min.
Pöördemoment: 400Nm/ 3000-4400 p./min.
Mootori valem: 4.3 V8
Pikkus: 479,5 cm
Tühimass: 1650 kg
Osaline allikas: http://www.mercefreaken.com/modellene/210/e430.htm

Lisavarustus:
Hakkame eest tulema:
Parkimisabi ees/taga, xenon lähituled, vihmasensor, isetumenevad peeglid, klaasist katuseluuk, puit/nahk rool(mäluga), kiirustundlik roolivõimendi, püsikiiruse hoidja, kiiruse piiraja(LIM), garaaziukse avaja, kohandatav alarm(näiteks jätsid ämma autosse või pukseerimiseks,laevasõit), el. aknad 4x, BOSE stereo(kassett, CD-box), navigatsioon(nooltega juhendav), kliimaautomaatik, nahksisu, mäludega istmed ees(ortopeedilised), istmesoojendused ees 2x, käetugi ees(käetoe laekas jahutuse võimalus)/ käetugi taga(topishoidjatega),suusakott, elektriline ruloo tagaaknale, salongist avamise võimalusega pagasiluuk, teisaldatav konks.

Lisaks:
Toiduna tahab saada bensiin E98-t, suvel veereb 17" velgedega, talvel 16" velgedega, mõlemal komplektil on loomulikult ka rehvid peal.
Kütusekulu on normaalne, mercefreaken.com andmetel keskmine 11,3 L/100km on täiesti reaalselt saavutatav.
Auto pärit väikese kõrvalpõikena siit samast MB Klubist http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20072

Seisukord:
Ostetud sai auto 2011 aasta juuli lõpus. Vahetusse läksid kohe rehvid ja aku. Vahetatud sai ka tagumised pidurid ja tagasilla padjad(Lesven OÜ) Esimese 1000 km läbimisel selgus õlikadu ja lihtne matemaatika näitas, et probleem on odavam lahendada, kui pidevalt õli juurde valada.
Suvi hakkas lõppema ja puhkus läbi saama. See oli hea aeg jätta auto hooldusse. Priit, Hotell Trapp-i taga oli kõige lähem ja sai antud talle "vabad käed". Vahetusse läksid klapisääretihendid, termosidur, veepump, jahutsuvedelik sai uus. Lisaks esimine vasak rattalaager, mõned jupid esisillas ja mõned jupid tagasillas. Üle sai vaadatud ka kõik pidurisadulad.

Detsember 2011: Talveks sai ostetud 16" veljed ja sinna naastrehv peale. Ees ootas sõit Leedu, Vilnius. See oli piisavalt pikk reis, et vaadata auto veel korra kriitiliselt üle ja teha mis vaja. Vahetatud sai tagumine parem lambdaandur, mis mootoritule põlemisega juba varasemalt märku andis. Järmine samm oli Silberautosse ja aeg tegeleda esimeste piduritega, pluss uus piduriõli. Nüüd seal ilusti kirjas läbisõit, mis tulevikus vajadusel kontrollitav.
Prorehv sai käidud sillastendis ja selgus, et...

Mis on vaja teha, 2012a.:
... et tuleb vahetada tagasillas ühed vardad, koos kinnituspoltidega( reguleervardad vist). Kuna ühel pidurisadulal murdus nippel ära, siis tuleb ka sellega tegeleda, et lasta viimane piduritoru vanast õlist tühjaks.
Antenni kate/korpus vahetada- tüütu tegeleda pisiasjadega.
Salong tahab puhastamist ja nahk korralikku hooldust, rool vajaks uut nahka. Vaatab kuidas läheb, kuid tundub, et võiks ka käigukangi nupule ja esimesele käetoele uue nahk katte anda. Tagumine käetugi tahab lammutamist, ei tule topsihoidjad välja ja käetugi toetub vastu istet. Suusaluugil on kott puudu, selle võiks ka kusagilt leida. Lisaks ei tööta tagumised aknatõstukid, nuppudel ei ole ka valgust, näis mis sealt tuleb.
Põhi tahaks korrosiooni kaitset ja karter tahaks kaitseks ühte pikemat tugevat katet(võibolla siiski piirdume plastikuga).
Võibolla tuleb tegeleda ka varsti xenon tuledega, nimelt üks ei taha kohe esimese korraga põlema minna, kuid loodame asjade ise paranemiseleEusa_angel
PTS ehk parkimisabi- seda ei ole! Kuid sellele tundub juba lahendus ligidal. Sensorid olemas, vaja vaadata mis on veel juurde vaja.
Ja siis... Peale pisiasjade tuleks suveks mõeldud veljed üle värvida.

Pildid:
[Pilt: 23384-DSC_0240-2.jpg]





Vasta
#2
Tsitaat:Võibolla tuleb tegeleda ka varsti xenon tuledega, nimelt üks ei taha kohe esimese korraga põlema minna, kuid loodame asjade ise paranemisele

Ise paranemine toimub soojade ilmadega. Endal sama asi ja eelmisel talvel kui asi alguse sai siis mõtlesin, et kevadel teen korda. Kevadel aga soojade ilmadega hakkas ise tööle. Nüüd taas talv ja külmad ilmad ning xenon vajab käivitamiseks vähemalt 2-3 korda lüliti pööramist.
Kurjajuur
Vasta
#3
Mootor õige Thumbsup
Kuidas kere on?
Turbo
Vasta
#4
Seda väga hea teadaEusa_angel
Mootoriga seoses tuleb meelde nüüd, et starter tuleks korra maha võtta. Vahel harva tahab kaks korda võtme keeramist.
Kere- see on korra juba üle värvitud ja ainukesed kohad mida välisvaatlusel teha tuleks on katus, millel on vead sees ja tagumine tiib. Tartus suutsid pooletoobised öösel jutid peale tõmmata ja tundub, et poleerimisest jääb väheks.
Vasta
#5
Xenonile lihtne lahendus, viska hiina pask välja ja osta õiged pirnid.
Minul toimis.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Ma arvan, et hiina toodangust on asi kaugel, õnneks.
Vasta
#7
Minu hinnakatega sama jama, ostsin õiged Philipsi D2R pirnid ja süttisid ilusti ka pakasega.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Ma kahtlustan niiskust esitules. Peale pesu tõmbab seest uduseks, kuid kaob üsna kähku sealt, kui tuled põlema panna.
Kummaline selle juures on, et juhul kui tuli põlema ei lähe, siis hoiatustuli armatuuris märku ei anna.
Vasta
#9
Rohkem kui aasta viimasest postitusest möödas. Odomeeter on selle ajaga jõudnud kerida 460 000 km peale. Kerega pole jõudnud tegeleda, kuid näitab juba märke, mis ja kus vaja teha. Natuke isegi ootasin seda, nüüd saab kõik korraga ära teha.
Märtsis sai vahetatud mõned sillaosad ja streikima hakanud pidur korda tehtud. See oli natuke valus, sest väga vähe tallatud piduriketas tuli ka välja vahetada, pealejäänud pidur tõmbas korralikud sooned sisse.
Eelmisel aastal sai 1miili sõidetud ja tulemusega ei jäänud kuidagi rahule. Nüüd sai ära vahetatud küünlad ja küünlajuhtmed. Maanteel on tunda muutusi küll, kuid lõpphinnanguks on natuke vara.
Xenonid said ka vahetatud, seekord küll sai odavama hinna kasuks otsustatud, Automaailmast ühed D2R ostetud..... Kui probleem jäi, sama tulega mis varem. Mass ehk kehv või siis tahab tõesti tuntud tootjate xenon pirne.
Tehtud "nipet-näpet" veel, mida ei olegi mõtet kirjutada.
Viimasel ajal kohtab siin erinevates teemades märkeid kütusekulu kohta, valame siis ka õli tulle Unibrow
Viimane pikem sõit, Tallinn- Tartu- Tallinn. 465km ja kulu 42-43 liitrit kütet. Maantee oli üllatavalt tühi sellel ajal, pingutasin mis ma pingutasin aga ei leidnud eriti autosi millest mööduda.

Vasta
#10
Suvepuhkus algas nagu ikka remondiga. Natuke sai tripitud ja pikaaegne voolukadu sai lõpuks oma loomuliku lahenduse. Õhtul autot garaazi ajades võtsin korraks võtmed eest ja tuled jätsin peale. Enam käima ei läinud. Aku uuesti laadima kuid hommikul sama lugu. Selge oli see, et starteriga midagi seoses. Lähim mõeldav koht Hort auto, nende ooteaeg 2 nädalat, mis oleks tähendanud puhkust ilma enda autota! Järgmine koht Ilbos Hagudi tänaval. http://www.ilb.ee/
Täpselt selline suhtumine nagu mulle sobis. Pole probleemi, homme teeme ära! Ja nii oli, harjad kulunud ja vist mingi katkine +juhe andis lühist vahepeal.
Sain lahti akutühjenemisest kui ka uued harjad starterile!
Vasta
#11
Selle teema võib siin nüüdseks sulgeda. Auto müüdud kusagile pealinna!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MÜÜDUD: C140 S600 Coupe, 1996 - Andres Andres 53 29,328 14-04-2020, 06:13 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 51,834 11-03-2018, 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 23,220 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MÜÜDUD MB S320CDI 2004 - Mike22 Mike22 27 28,512 23-12-2016, 09:44 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB S320CDI W220 - Mike22 MÜÜDUD Mike22 51 57,637 06-12-2015, 11:08 AM
Viimane postitus: Mike22
  MB E220CDI, 1999, w210 - taadu taadu 29 31,948 21-09-2015, 07:18 PM
Viimane postitus: taadu
  Mercedes-Benz CLS500 W219 - Mike22 MÜÜDUD Mike22 27 28,324 17-07-2015, 12:12 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 24,438 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 84,900 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry Harry 54 68,472 09-08-2013, 02:09 PM
Viimane postitus: Harry



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne