Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz CLS500 W219 - Mike22 MÜÜDUD
#1
Mark: Mercedes-Benz CLS500 W219
Esmane registreerimine: 07.02.2005
Mootor: 5.0 V8 bensiin
Võimsus: 225 KW
Käigukast: Automaat (7k.)
Pikkus: 4910 mm
Laius: 1870 mm
Kõrgus:1375 mm
Täismass: 2275 kg
Istekohti: 4 koos juhiga
Värv: must 197U
LS ostuhetkel 212630km, hooldusraamat
TÜV: 11.2015
Varustus:

033 PORTABLE CTEL CONVERSION (FROM NOKIA TO SIEMENS)
114 CONTROL CODE CUSTUM-PRODUCT-AUDIT CPA
197U OBSIDIAN BLACK
200A LEATHER
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
204A LEATHER - BROWN
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
282 THROUGH-LOADING FEATURE VIA ARMREST IN REAR
289 LEATHER STEERING WHEEL WITH TRIM INSERT
291L FACTORY SALES
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
388 PHONE MOBILE, MTUS-SYSTEM
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
433 LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT
434 RIGHT DRIVING DYNAMICS SEAT
475 TIRE PRESSURE MONITOR (TPM) HIGH LINE/MID LINE
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
619 CORNERING ILLUMINATION
645 WINTER TIRES M + S
682 FIRE EXTINGUISHER
731 TRIM PIECES - WOOD BURRED WALNUT VENEER
805 YEAR OF MODIFICATION
819 CD CHANGER
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
882 INTERIOR SAFEGUARD
889 KEYLESS - GO
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
M113 V8-GASOLINE ENGINE M113
M50 DISPLACEMENT 5.0 LITER
Q27 GV - OM651 PIEZZO
R32 18" LIGHT ALLOY WHEEL 5-SPOKE DESIGN MIXED TIRES
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)

Tere, siin foorumis on vist see teine CLS, kui ei eksi.
Ostsin selle auto kiiresti ja emotsionaalselt. Esialgu plaan oli osta W221, aga polnud seda mida ma tahtsin, CLS meeldis esimesest pilgust. Kohe kui nägin armusin ja samal õhtul auto oli juba minu garaazis.
Rikkalik lisavarustus teeb oma asja: kõige ägedam minu jaoks on dünaamilised istmed, nendel on ka massaz, soojendus ja jahutus, muidugi liiguvad elektriliselt ning on mäluga. Tagumised istmed on soojendusega ka. Salongis on valgustus pakett, mis teeb pimedas sõitmise meeldivaks. Bi-xenon aktiivsed esituled näitavad väga hästi. Airmatic vedrustus on mugav. Keyless-go on ka see asi, mis teeb elu lihtsamaks. 6-CD-box, AUX teevad muusika kuulamine kasaaegsemaks. Ühesõnaga selles autos mulle meeldib kõik. Olen omanik alates 06.09.2014.

[Pilt: 64454-DSC_0049.JPG]
[Pilt: 64388-DSC_0060.JPG]

20.10.2014 alustasin talveks ettevalmistuse. Sai tehtud MobileSpa-s läigestav poleerimine + concorso wax (9 tundi töö, mis läks maksma 210eur).

[Pilt: 77528-DSC_0001.JPG]
[Pilt: 89977-DSC_0002.JPG]
[Pilt: 99963-DSC_0003.JPG]

Ja sisust paar pilti:

[Pilt: 74629-DSC_0019.JPG]
[Pilt: 35647-CSC_0053.JPG]



Vasta
#2
Kahju et S-i ei leidnud kuid peaasi et auto korralik ja jääme siis pilte ootama.
Vasta
#3
Kena, mulle CLS oma kere poolest meeldib Thumbsup kuigi taga istmel on minu arvates alates 180cm. inimesel piin istuda aga no mis see omanik mure on Eusa_angel
Edu auto pidamisel, midagi tarvis on siis võid alati ühendust võtta!
Vasta
#4
21.10.2014 Lesvenis tehtud täielik diagnostika, kontroll, jne. Auto korralik! Süda rahul!

212940km - mootori õli vahetus, õli filtri vahetus, jahutusvedeliku vahetus.

[Pilt: 58586-10660839_10204716742695434_13753025_n.jpg]

Veel üks asi täna lisandus varustuse nimekirja - topsihoidjad ees, kokkuklapitavad. Tänud kasutajale Taffinaff abi eest!

[Pilt: 39983-10744907_10204717796121769_1901350410_n.jpg]

Lähiajal lähevad talverehvid alla.
Vasta
#5
Tuli selline mõte, et äkki paigaldaks gaasiseadme autole? Mis arvate kas tasub seda panna? Millised gaasipihustid on head ja millised ei ole? Kus kohas saab KVALITEETSELT seda teha, ja saaks hiljem ka selles kohas hooldamas käia? Asukoht oleks Tallinn või Harjumaa.
Vasta
#6
Miks? Kuhu paagi paned, kui suure, palju selega sõita saad!?
Vasta
#7
Esiteks, palju õnne, Ilja! Nice car!Thumbsup Endal oli väike kogemus gaasiautoga, ise lasin peale panna. Ei tea, kui suur bagasnik CLSil, aga ruumi võtab see balloon kõvasti (mul oli ei mäleta kas 70 või 80l, gaasi sinna mahub 20% vähem. Kui sul on lühikesed otsad ja raske jalaga oled, siis küll ei näe mingit mõtet, kuna külma mootoriga auto tarbib bensiini, ning peale 3500 rpm jälle läheb bensiini peale. Mina sõidsin päris palju sellepärast tasus ära ühe aastaga.
Vasta
#8
Concorso vaha on hea, kestab kaua Wink
CE420 v8
Vasta
#9
Ära oma ilusat autot gaasiseadmega küll ära riku-see suur paak on lihtsalt rõve ja võtab jube palju ruumi. Ei näe küll mõtet kui just kuus 20.000km ei sõida või bensuliiter 10eur ei maksa.
Vasta
#10
Mina just soovitan gaasiseadet, kui paak häirima ei hakka. Ise sõitnud mitu aastat gaasiga, täpselt poole odavam tuleb. Isegi kui natuke väiksemad otsad talvel -20, siis lased hommikul 5-10 min käia kohal, võtab gaasi taha ja korras. Mul see 3500rpm jutt ei vasta tõele, mul pane kasvõi piirajasse, ikka on gaas taga. Õlivahetuse välp ka pikeneb gaasiga, peale 15k teen õlivahetuse ning õli on puhtam, kui bensuga peale 10k. IV põlvkonna seadmest siis jutt.
Vasta
#11
Sõltub seadistusest. 3500 pööret on pandud seepärast, et kas töörõhk või düüsi mõõt on vale ja gaasikogusest jääb väheseks. See on puhtalt paigaldaja teema.
Gaasile lülitatakse ca 30-kraadise jahutusvedeliku temperatuuriga, mis juhtub väga kiiresti. Gaasile läheb üle enne kui soojendusmootor sooja õhku puhuma hakkab.

Maitse asi. Kes tahab soodsamalt sõita, sellele hea valik.

Nostromo, sa lase tanklas osa kütust ikka maha ka, siis näid veel tegijamana.
Laristamisega eputamine töötab ainult virtuaalmaailmas.

Kint ütles just kõik, mis oluline. On ikka vahe sees, kas rahaliselt võtab 20 sajale või 10.


Edit: Aga auto omanik just helistas ja teatas, et gaasiseade on juba paigaldatud. Vaatan asja ise ka üle.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#12
28.10.2014 autole paigaldati gaasiseade. Tegime hoopis Tartus. Peale läks kõige kaasaegsem IV põlvkonna VERSUSGAS OBD-ühendusega gaasiseade mis sisaldab kõrgeima kvaliteediga membraan-gaasipihusteid BARRACUDA.

Kuna mu autol pagasnikus varuratast tehasest pole, siis pagas ei ole nii sügav nagu tavaline. Aku koos kaitse plokiga tõstsime keskelt paremale korralikult kinnitades, ja pagasikate alla läks 57L gaasipaak.

Gaasiga sõites tulid mõned vead üles - aku tuli hakkab põlema aeg ajalt, ja üks kord hakkas mootori tuli põlema. Esialgu ehmatasin ära, ja juba hakkasin mõtlema, et krt miks ma seda gaasi panin.. Aga tulin töökojasse tagasi, mehed kustutasid vead ära, ülevaadati kõik arvutiga - gaasiseadmega kõik korras. Öeldi et ilmselt küünlad juba vanad, gaas on eriti tundlik, ja selle pärast mootori tuli läks põlema. Aku tuli läks põlema, sest väike aku on 9a. vana tehase aku, mis on nõrk, sellest olin teadlik, ja uus aku juba tellitud. Homme saab kätte. Küünlad vahetan lähiajal ära ka. Kasutaja hents99 soovitas BRISK küünlad osta VKM-motorsist, mis sobivad paremini gaasiseade kasutamisega.

Veel üks asi juhtus samal päeval.. väike jahutusvedeliku tagasivoolu voolik oli nii vana et läks mõra sisse ja tosool hakkas lekkima. Gaasi paigaldajad olid abivalmis ja tegid ajutiselt korda lisades pakse vooliku peale koos kahe võimsa klambriga. Sain Tallinnase ilusti sõita, siiamani kuiv. Aga selle vooliku kindlasti vahetan ka igaks juhuks.

3500rpm teema - see sõltub seadistusest, minul saab pöörded lõpuni vajutada ja ikka jääb gaasi peal, ise valin salongist nupu vajutamisega kas sõidan bensiiniga või gaasiga. Hommikul käivitub bensiiniga, ja umbes 5 minuti pärast saab juba gaasiga sõita.

Tagasi sõites oli ilus vaadata et bensiinikütust on täispaak pärast 200km läbimist, gaasiga kulu tuli umbes 40% odavam kui bensiiniga sõites.

[Pilt: 38394-10752031_10204773473073658_1229439205_n.jpg]
Vasta
#13
Ma ei ole selles teemas tark, aga targad inimesed ütlesin, kuna gaasi aktaani arv on suurem (üle 100) sellepärast seadistavad piirajat, muidu klapid lihtsalt põletavad läbi ning plokitihendi. Küünlad ka kasutasin spets gaaasi jaoks (Brisk Silver), kuna temperatuur on kõrgem. Aga see et õlivahetuse välp läheb suuremaks ma küll ei usu, minu arust ega õli värv ei näita õli kvaliteeti, põhiline on õli omadus. Aga sõita rahulikult siis ei juhtu midagi, mina olin rahul, sest gaas on ikka 2 korda odavam)))
Vasta
#14
No kui nii varuratta kohale siis veel ok. Ja Hents ma pole laristamisega eputanud-kuna elan südalinnas siis sõidan nii vähe et kulutan vähem kui iga päev Micraga sõites. Lihtsalt seni näinud CE-kupees paaki mis võttis konkreetselt 70% pagasiruumist ära ja see oli tõesti rõve.
Vasta
#15
Väga ilus masin Thumbsup
to nostromo : silindrilised paagid on juba minevik . Kes piiriääres elavad nemad võivad jah lisaks endale panna kuna venemaal gaasi liitri hind 0.39 euro senti Smile Ning 2-3 aasta pärast on gaasitanklaid pea samapalju kui tavatanklaid Smile
Vasta
#16
Kuidas ta gaasipaagi taset näitab - kas sama kütusekellaga või on selle jaoks eraldi vidin kuskil?
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#17
Salongis on väike lüliti-nupp, mille vajutan, kui valin kas bensiin või gaas. Seda saab vajutada ka sõidu ajal. Nupul on pirnid, mis näitavad gaasi tase paagis (1/5 2/5 3/5 4/5 5/5). Kütusekell näitab bensiini tase.
Käisin tangisin Lukoili gaasiga, kliendi kaardiga mul tuli hind 0.6649eur liitri eest, väga meeldiv number Thumbsup

Täna sain uue aku kätte. Voolik on tellitud ja saab homme. Nende eest tänud Taffinaff!

Nüüd dileem millised küünlad panna? Kas Brisk gaasiküünlad, mis on ca 5eur tükk, või tavalised NGK, mis on ca 12eur tükk? Või üldse Beru? Üks soovitab üht, teine soovitab teist.. ei tea nüüd. Aga sõita plaanin 90% gaasiga..
Vasta
#18
Eile kuulsin imeliku häält rooli keerates, nagu undab midagi. Hommikul külma mootoriga vaikus, ja kui läheb soojaks siis hakkab undama.. Mis undamine see võiks olla? Roolivõimendi pump? Roolilatt? Kas ma kontrollin roolivõimu õli taset külma või sooja mootoriga?

Edit: just sõitsin ja kadus ka sooja mootoriga undamine.. Rool on ka kuidagi kergem.

Ei saa aru miks ta siis mõnikord undab nii?

EDIT: õli oli miinimumis. Valasime juurde nüüd vaikus. Roolilati vaatasime kummide sees kõik kuiv, kõik roolivõimu voolikud tunduvad terved aga samas kuskilt on kuulda nagu vakuumi leke vms, vaatame mida tulevik toob.
Vasta
#19
ilus auto.Oma silmaga ära nähtud Smile
Vasta
#20
Väga ilus auto Smile Lust sõita Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz S 500L 225 kw 2003a Brabus Bodykit " MUST KOER" siimruz 37 2,572 12-03-2024, 08:23 PM
Viimane postitus: Helari
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 4,788 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 3 345 18-02-2024, 11:24 AM
Viimane postitus: Marksus
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,303 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 32,963 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 32 11,040 26-11-2023, 12:09 AM
Viimane postitus: laisad
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,690 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 53 6,201 20-10-2023, 12:31 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 38 11,168 01-10-2023, 02:47 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 632 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne