Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB, E430, w210, 1999a(müüdud) - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: MB, E430, w210, 1999a(müüdud) (/showthread.php?tid=25938)



MB, E430, w210, 1999a(müüdud) - väikemees - 29-01-2012

Mark: Mercedes-Benz E 430, AVANTGARDE
Väljalaskeaasta: 1999 kevad
Värvus: must metallik, rohelise teraga
Läbisõit: 445000 km.
Võimsus: 205 KW -279HP/ 5750 p./min.
Pöördemoment: 400Nm/ 3000-4400 p./min.
Mootori valem: 4.3 V8
Pikkus: 479,5 cm
Tühimass: 1650 kg
Osaline allikas: http://www.mercefreaken.com/modellene/210/e430.htm

Lisavarustus:
Hakkame eest tulema:
Parkimisabi ees/taga, xenon lähituled, vihmasensor, isetumenevad peeglid, klaasist katuseluuk, puit/nahk rool(mäluga), kiirustundlik roolivõimendi, püsikiiruse hoidja, kiiruse piiraja(LIM), garaaziukse avaja, kohandatav alarm(näiteks jätsid ämma autosse või pukseerimiseks,laevasõit), el. aknad 4x, BOSE stereo(kassett, CD-box), navigatsioon(nooltega juhendav), kliimaautomaatik, nahksisu, mäludega istmed ees(ortopeedilised), istmesoojendused ees 2x, käetugi ees(käetoe laekas jahutuse võimalus)/ käetugi taga(topishoidjatega),suusakott, elektriline ruloo tagaaknale, salongist avamise võimalusega pagasiluuk, teisaldatav konks.

Lisaks:
Toiduna tahab saada bensiin E98-t, suvel veereb 17" velgedega, talvel 16" velgedega, mõlemal komplektil on loomulikult ka rehvid peal.
Kütusekulu on normaalne, mercefreaken.com andmetel keskmine 11,3 L/100km on täiesti reaalselt saavutatav.
Auto pärit väikese kõrvalpõikena siit samast MB Klubist http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20072

Seisukord:
Ostetud sai auto 2011 aasta juuli lõpus. Vahetusse läksid kohe rehvid ja aku. Vahetatud sai ka tagumised pidurid ja tagasilla padjad(Lesven OÜ) Esimese 1000 km läbimisel selgus õlikadu ja lihtne matemaatika näitas, et probleem on odavam lahendada, kui pidevalt õli juurde valada.
Suvi hakkas lõppema ja puhkus läbi saama. See oli hea aeg jätta auto hooldusse. Priit, Hotell Trapp-i taga oli kõige lähem ja sai antud talle "vabad käed". Vahetusse läksid klapisääretihendid, termosidur, veepump, jahutsuvedelik sai uus. Lisaks esimine vasak rattalaager, mõned jupid esisillas ja mõned jupid tagasillas. Üle sai vaadatud ka kõik pidurisadulad.

Detsember 2011: Talveks sai ostetud 16" veljed ja sinna naastrehv peale. Ees ootas sõit Leedu, Vilnius. See oli piisavalt pikk reis, et vaadata auto veel korra kriitiliselt üle ja teha mis vaja. Vahetatud sai tagumine parem lambdaandur, mis mootoritule põlemisega juba varasemalt märku andis. Järmine samm oli Silberautosse ja aeg tegeleda esimeste piduritega, pluss uus piduriõli. Nüüd seal ilusti kirjas läbisõit, mis tulevikus vajadusel kontrollitav.
Prorehv sai käidud sillastendis ja selgus, et...

Mis on vaja teha, 2012a.:
... et tuleb vahetada tagasillas ühed vardad, koos kinnituspoltidega( reguleervardad vist). Kuna ühel pidurisadulal murdus nippel ära, siis tuleb ka sellega tegeleda, et lasta viimane piduritoru vanast õlist tühjaks.
Antenni kate/korpus vahetada- tüütu tegeleda pisiasjadega.
Salong tahab puhastamist ja nahk korralikku hooldust, rool vajaks uut nahka. Vaatab kuidas läheb, kuid tundub, et võiks ka käigukangi nupule ja esimesele käetoele uue nahk katte anda. Tagumine käetugi tahab lammutamist, ei tule topsihoidjad välja ja käetugi toetub vastu istet. Suusaluugil on kott puudu, selle võiks ka kusagilt leida. Lisaks ei tööta tagumised aknatõstukid, nuppudel ei ole ka valgust, näis mis sealt tuleb.
Põhi tahaks korrosiooni kaitset ja karter tahaks kaitseks ühte pikemat tugevat katet(võibolla siiski piirdume plastikuga).
Võibolla tuleb tegeleda ka varsti xenon tuledega, nimelt üks ei taha kohe esimese korraga põlema minna, kuid loodame asjade ise paranemiseleEusa_angel
PTS ehk parkimisabi- seda ei ole! Kuid sellele tundub juba lahendus ligidal. Sensorid olemas, vaja vaadata mis on veel juurde vaja.
Ja siis... Peale pisiasjade tuleks suveks mõeldud veljed üle värvida.

Pildid:
[Pilt: 23384-DSC_0240-2.jpg]








RE: MB, E430, w210, 1999a - Randar - 29-01-2012

Tsitaat:Võibolla tuleb tegeleda ka varsti xenon tuledega, nimelt üks ei taha kohe esimese korraga põlema minna, kuid loodame asjade ise paranemisele

Ise paranemine toimub soojade ilmadega. Endal sama asi ja eelmisel talvel kui asi alguse sai siis mõtlesin, et kevadel teen korda. Kevadel aga soojade ilmadega hakkas ise tööle. Nüüd taas talv ja külmad ilmad ning xenon vajab käivitamiseks vähemalt 2-3 korda lüliti pööramist.


RE: MB, E430, w210, 1999a - sm. pelle - 29-01-2012

Mootor õige Thumbsup
Kuidas kere on?


RE: MB, E430, w210, 1999a - väikemees - 29-01-2012

Seda väga hea teadaEusa_angel
Mootoriga seoses tuleb meelde nüüd, et starter tuleks korra maha võtta. Vahel harva tahab kaks korda võtme keeramist.
Kere- see on korra juba üle värvitud ja ainukesed kohad mida välisvaatlusel teha tuleks on katus, millel on vead sees ja tagumine tiib. Tartus suutsid pooletoobised öösel jutid peale tõmmata ja tundub, et poleerimisest jääb väheks.


RE: MB, E430, w210, 1999a - Laur - 29-01-2012

Xenonile lihtne lahendus, viska hiina pask välja ja osta õiged pirnid.
Minul toimis.


RE: MB, E430, w210, 1999a - väikemees - 29-01-2012

Ma arvan, et hiina toodangust on asi kaugel, õnneks.


RE: MB, E430, w210, 1999a - Laur - 29-01-2012

Minu hinnakatega sama jama, ostsin õiged Philipsi D2R pirnid ja süttisid ilusti ka pakasega.


RE: MB, E430, w210, 1999a - väikemees - 29-01-2012

Ma kahtlustan niiskust esitules. Peale pesu tõmbab seest uduseks, kuid kaob üsna kähku sealt, kui tuled põlema panna.
Kummaline selle juures on, et juhul kui tuli põlema ei lähe, siis hoiatustuli armatuuris märku ei anna.


RE: MB, E430, w210, 1999a - väikemees - 21-04-2013

Rohkem kui aasta viimasest postitusest möödas. Odomeeter on selle ajaga jõudnud kerida 460 000 km peale. Kerega pole jõudnud tegeleda, kuid näitab juba märke, mis ja kus vaja teha. Natuke isegi ootasin seda, nüüd saab kõik korraga ära teha.
Märtsis sai vahetatud mõned sillaosad ja streikima hakanud pidur korda tehtud. See oli natuke valus, sest väga vähe tallatud piduriketas tuli ka välja vahetada, pealejäänud pidur tõmbas korralikud sooned sisse.
Eelmisel aastal sai 1miili sõidetud ja tulemusega ei jäänud kuidagi rahule. Nüüd sai ära vahetatud küünlad ja küünlajuhtmed. Maanteel on tunda muutusi küll, kuid lõpphinnanguks on natuke vara.
Xenonid said ka vahetatud, seekord küll sai odavama hinna kasuks otsustatud, Automaailmast ühed D2R ostetud..... Kui probleem jäi, sama tulega mis varem. Mass ehk kehv või siis tahab tõesti tuntud tootjate xenon pirne.
Tehtud "nipet-näpet" veel, mida ei olegi mõtet kirjutada.
Viimasel ajal kohtab siin erinevates teemades märkeid kütusekulu kohta, valame siis ka õli tulle Unibrow
Viimane pikem sõit, Tallinn- Tartu- Tallinn. 465km ja kulu 42-43 liitrit kütet. Maantee oli üllatavalt tühi sellel ajal, pingutasin mis ma pingutasin aga ei leidnud eriti autosi millest mööduda.




RE: MB, E430, w210, 1999a - väikemees - 01-09-2013

Suvepuhkus algas nagu ikka remondiga. Natuke sai tripitud ja pikaaegne voolukadu sai lõpuks oma loomuliku lahenduse. Õhtul autot garaazi ajades võtsin korraks võtmed eest ja tuled jätsin peale. Enam käima ei läinud. Aku uuesti laadima kuid hommikul sama lugu. Selge oli see, et starteriga midagi seoses. Lähim mõeldav koht Hort auto, nende ooteaeg 2 nädalat, mis oleks tähendanud puhkust ilma enda autota! Järgmine koht Ilbos Hagudi tänaval. http://www.ilb.ee/
Täpselt selline suhtumine nagu mulle sobis. Pole probleemi, homme teeme ära! Ja nii oli, harjad kulunud ja vist mingi katkine +juhe andis lühist vahepeal.
Sain lahti akutühjenemisest kui ka uued harjad starterile!


RE: MB, E430, w210, 1999a - väikemees - 02-10-2014

Selle teema võib siin nüüdseks sulgeda. Auto müüdud kusagile pealinna!