Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
12-01-2009, 10:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2009, 11:19 PM ja muutjaks oli marek.)
Tere!Minu mure siis järgmine,sai ka siis soetada endale mercedes benz w124 2,3liitrine 97 kw1988.Algusest peale mootoris selline klõbin(arvatavasti klapid)!Vahetasin ära hüdrotõukurid,aga lugu ei parane,pigem halveneb,autol jõud kadunud,mootor käib ebaühtlaselt.Mõõtsin ära surved silindrites 8,5 kõige suurem,teised 8 kanti Mis sellega teha,kas on lootust remondile või peab jõuallika välja vahetama?Kus kohast mootorit saada võiks või on kellelgi pakkuda?Loobuda autost selle pärast ei tahaks,liiga hea selleks!Mootori kood ka siis m102.982
Ette tänades Alari
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
klapid põlend, kui õlirõhk normis siis pole nigu teisel mootoril mõtet.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: Alari
Postitused: 115
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
mul 2.0 100kw tühikäigul ka õlisurve kolme peal
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Alari w124 Kirjutas:Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: Alari ma täpselt ei mäleta, aga 12-13 võiks ikka olla vast. sul vaja pea remont teha, õnneks väike mootor, väga kallis ei tohiks olla. lühidalt, uus plokikaanetihend, meibi mõni uus klapp mis liiga põlenud (vabalt võid korralikid kasutatud panna), meibi uusi juhtpukse ka vaja, uued klapisääretihendid (odavad), plokikaas lihvida, klapid ära sooveldada ja kokku tagasi. paari päeva töö kui järjekordasid pole. kui see kõik tehtud, peaks väga hea saama.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
marek Kirjutas:Alari w124 Kirjutas:Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: Alari ma täpselt ei mäleta, aga 12-13 võiks ikka olla vast. sul vaja pea remont teha, õnneks väike mootor, väga kallis ei tohiks olla. lühidalt, uus plokikaanetihend, meibi mõni uus klapp mis liiga põlenud (vabalt võid korralikid kasutatud panna), meibi uusi juhtpukse ka vaja, uued klapisääretihendid (odavad), plokikaas lihvida, klapid ära sooveldada ja kokku tagasi. paari päeva töö kui järjekordasid pole. kui see kõik tehtud, peaks väga hea saama.
tehase surve 9,0
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
liiv Kirjutas:tehase surve 9,0 siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).
edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.
Postitused: 177
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
kui surve veel väiksem oleks ei läheks enam käimagi
kontrollida saad nii....
1. mõõdad ära kõik surved silindrites
2. valad natuke õli silindrisse
3. seejärel mõõdad uuesti surveid
kui paranesid siis on viga kolvirõngastes kui ei siis klapid ära põlenud.
Edu katsetamisel
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Normaalsurve on 10-12 bar`i.
Postitused: 17
Teemad: 3
Liitus: May 2006
Maine:
1
marek Kirjutas:liiv Kirjutas:tehase surve 9,0 siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).
edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.
Palun tee endale selgeks mis on surve ja surveaste.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
hents99 Kirjutas:Normaalsurve on 10-12 bar`i.
enamus mb bensukatel 10,0 e200-9,6 2,3e-9,0
http://www.mercefreaken.com/
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Üks asi on surveaste, teine on kompressioon. Ma vaatasin tehaseandmeid, mida sa vaatasid?
Mis sa arvad, et 560 viimase generatsiooni mootor on 15.5 surveastmega?
Seal mercenfraken`i lehel ei ole kompressioonist juttugi.
Kompresjon ei tähenda meie mõistes kompressiooni vaid surveastet !
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Siis selge,lootust veel on,egas midagi tuleb auto remonti viia,igal juhul suured tänud infi jagajatele,oma aruga olexin mootori arvatavasti välja vahetanud!Suured tänud!!!
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kristjankool Kirjutas:marek Kirjutas:liiv Kirjutas:tehase surve 9,0 siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).
edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.
Palun tee endale selgeks mis on surve ja surveaste. sina õpi lugema. kui nokkida tahad siis noki tatti. kummis mõõdad ka manomeetriga surveastet vä?
edit:
aa sa oled see tähepede kellel peab olema rehv ja nelikvedu ja esikvedu ja tagakvedu jne.
|