mure w124 m102 mootoriga - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: mure w124 m102 mootoriga (/showthread.php?tid=11121) |
mure w124 m102 mootoriga - Alari w124 - 12-01-2009 Tere!Minu mure siis järgmine,sai ka siis soetada endale mercedes benz w124 2,3liitrine 97 kw1988.Algusest peale mootoris selline klõbin(arvatavasti klapid)!Vahetasin ära hüdrotõukurid,aga lugu ei parane,pigem halveneb,autol jõud kadunud,mootor käib ebaühtlaselt.Mõõtsin ära surved silindrites 8,5 kõige suurem,teised 8 kanti Mis sellega teha,kas on lootust remondile või peab jõuallika välja vahetama?Kus kohast mootorit saada võiks või on kellelgi pakkuda?Loobuda autost selle pärast ei tahaks,liiga hea selleks!Mootori kood ka siis m102.982 Ette tänades Alari RE: mure mootoriga:( - marek - 12-01-2009 klapid põlend, kui õlirõhk normis siis pole nigu teisel mootoril mõtet. RE: mure w124 m102 mootoriga - Alari w124 - 13-01-2009 Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea! Ettetänades: Alari RE: mure w124 m102 mootoriga - raix - 13-01-2009 mul 2.0 100kw tühikäigul ka õlisurve kolme peal RE: mure w124 m102 mootoriga - marek - 13-01-2009 Alari w124 Kirjutas:Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!ma täpselt ei mäleta, aga 12-13 võiks ikka olla vast. sul vaja pea remont teha, õnneks väike mootor, väga kallis ei tohiks olla. lühidalt, uus plokikaanetihend, meibi mõni uus klapp mis liiga põlenud (vabalt võid korralikid kasutatud panna), meibi uusi juhtpukse ka vaja, uued klapisääretihendid (odavad), plokikaas lihvida, klapid ära sooveldada ja kokku tagasi. paari päeva töö kui järjekordasid pole. kui see kõik tehtud, peaks väga hea saama. RE: mure w124 m102 mootoriga - liiv - 14-01-2009 marek Kirjutas:Alari w124 Kirjutas:Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!ma täpselt ei mäleta, aga 12-13 võiks ikka olla vast. sul vaja pea remont teha, õnneks väike mootor, väga kallis ei tohiks olla. lühidalt, uus plokikaanetihend, meibi mõni uus klapp mis liiga põlenud (vabalt võid korralikid kasutatud panna), meibi uusi juhtpukse ka vaja, uued klapisääretihendid (odavad), plokikaas lihvida, klapid ära sooveldada ja kokku tagasi. paari päeva töö kui järjekordasid pole. kui see kõik tehtud, peaks väga hea saama. tehase surve 9,0 RE: mure w124 m102 mootoriga - marek - 14-01-2009 liiv Kirjutas:tehase surve 9,0siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik). edit: Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11. RE: mure w124 m102 mootoriga - tanel87 - 14-01-2009 kui surve veel väiksem oleks ei läheks enam käimagi kontrollida saad nii.... 1. mõõdad ära kõik surved silindrites 2. valad natuke õli silindrisse 3. seejärel mõõdad uuesti surveid kui paranesid siis on viga kolvirõngastes kui ei siis klapid ära põlenud. Edu katsetamisel RE: mure w124 m102 mootoriga - hents99 - 14-01-2009 Normaalsurve on 10-12 bar`i. RE: mure w124 m102 mootoriga - kristjankool - 14-01-2009 marek Kirjutas:liiv Kirjutas:tehase surve 9,0siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik). Palun tee endale selgeks mis on surve ja surveaste. RE: mure w124 m102 mootoriga - liiv - 14-01-2009 hents99 Kirjutas:Normaalsurve on 10-12 bar`i. enamus mb bensukatel 10,0 e200-9,6 2,3e-9,0 http://www.mercefreaken.com/ RE: mure w124 m102 mootoriga - hents99 - 14-01-2009 Üks asi on surveaste, teine on kompressioon. Ma vaatasin tehaseandmeid, mida sa vaatasid? Mis sa arvad, et 560 viimase generatsiooni mootor on 15.5 surveastmega? Seal mercenfraken`i lehel ei ole kompressioonist juttugi. Kompresjon ei tähenda meie mõistes kompressiooni vaid surveastet ! RE: mure w124 m102 mootoriga - Alari w124 - 14-01-2009 Siis selge,lootust veel on,egas midagi tuleb auto remonti viia,igal juhul suured tänud infi jagajatele,oma aruga olexin mootori arvatavasti välja vahetanud!Suured tänud!!! RE: mure w124 m102 mootoriga - marek - 14-01-2009 kristjankool Kirjutas:sina õpi lugema. kui nokkida tahad siis noki tatti. kummis mõõdad ka manomeetriga surveastet vä?marek Kirjutas:liiv Kirjutas:tehase surve 9,0siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik). edit: aa sa oled see tähepede kellel peab olema rehv ja nelikvedu ja esikvedu ja tagakvedu jne. |