Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
mure w124 m102 mootoriga - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: mure w124 m102 mootoriga (/showthread.php?tid=11121)



mure w124 m102 mootoriga - Alari w124 - 12-01-2009

Tere!Minu mure siis järgmine,sai ka siis soetada endale mercedes benz w124 2,3liitrine 97 kw1988.Algusest peale mootoris selline klõbin(arvatavasti klapid)!Vahetasin ära hüdrotõukurid,aga lugu ei parane,pigem halveneb,autol jõud kadunud,mootor käib ebaühtlaselt.Mõõtsin ära surved silindrites 8,5 kõige suurem,teised 8 kantiEusa_doh Mis sellega teha,kas on lootust remondile või peab jõuallika välja vahetama?Kus kohast mootorit saada võiks või on kellelgi pakkuda?Loobuda autost selle pärast ei tahaks,liiga hea selleks!Mootori kood ka siis m102.982
Ette tänades Alari


RE: mure mootoriga:( - marek - 12-01-2009

klapid põlend, kui õlirõhk normis siis pole nigu teisel mootoril mõtet.


RE: mure w124 m102 mootoriga - Alari w124 - 13-01-2009

Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: AlariIcon_razz


RE: mure w124 m102 mootoriga - raix - 13-01-2009

mul 2.0 100kw tühikäigul ka õlisurve kolme peal


RE: mure w124 m102 mootoriga - marek - 13-01-2009

Alari w124 Kirjutas:Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: AlariIcon_razz
ma täpselt ei mäleta, aga 12-13 võiks ikka olla vast. sul vaja pea remont teha, õnneks väike mootor, väga kallis ei tohiks olla. lühidalt, uus plokikaanetihend, meibi mõni uus klapp mis liiga põlenud (vabalt võid korralikid kasutatud panna), meibi uusi juhtpukse ka vaja, uued klapisääretihendid (odavad), plokikaas lihvida, klapid ära sooveldada ja kokku tagasi. paari päeva töö kui järjekordasid pole. kui see kõik tehtud, peaks väga hea saama.


RE: mure w124 m102 mootoriga - liiv - 14-01-2009

marek Kirjutas:
Alari w124 Kirjutas:Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: AlariIcon_razz
ma täpselt ei mäleta, aga 12-13 võiks ikka olla vast. sul vaja pea remont teha, õnneks väike mootor, väga kallis ei tohiks olla. lühidalt, uus plokikaanetihend, meibi mõni uus klapp mis liiga põlenud (vabalt võid korralikid kasutatud panna), meibi uusi juhtpukse ka vaja, uued klapisääretihendid (odavad), plokikaas lihvida, klapid ära sooveldada ja kokku tagasi. paari päeva töö kui järjekordasid pole. kui see kõik tehtud, peaks väga hea saama.

tehase surve 9,0


RE: mure w124 m102 mootoriga - marek - 14-01-2009

liiv Kirjutas:tehase surve 9,0
siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).

edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.


RE: mure w124 m102 mootoriga - tanel87 - 14-01-2009

kui surve veel väiksem oleks ei läheks enam käimagi
kontrollida saad nii....
1. mõõdad ära kõik surved silindrites
2. valad natuke õli silindrisse
3. seejärel mõõdad uuesti surveid

kui paranesid siis on viga kolvirõngastes kui ei siis klapid ära põlenud.

Edu katsetamisel


RE: mure w124 m102 mootoriga - hents99 - 14-01-2009

Normaalsurve on 10-12 bar`i.


RE: mure w124 m102 mootoriga - kristjankool - 14-01-2009

marek Kirjutas:
liiv Kirjutas:tehase surve 9,0
siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).

edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.

Palun tee endale selgeks mis on surve ja surveaste.


RE: mure w124 m102 mootoriga - liiv - 14-01-2009

hents99 Kirjutas:Normaalsurve on 10-12 bar`i.

enamus mb bensukatel 10,0 e200-9,6 2,3e-9,0
http://www.mercefreaken.com/


RE: mure w124 m102 mootoriga - hents99 - 14-01-2009

Üks asi on surveaste, teine on kompressioon. Ma vaatasin tehaseandmeid, mida sa vaatasid?

Mis sa arvad, et 560 viimase generatsiooni mootor on 15.5 surveastmega? Icon_lol


Seal mercenfraken`i lehel ei ole kompressioonist juttugi.

Kompresjon ei tähenda meie mõistes kompressiooni vaid surveastet !


RE: mure w124 m102 mootoriga - Alari w124 - 14-01-2009

Siis selge,lootust veel on,egas midagi tuleb auto remonti viia,igal juhul suured tänud infi jagajatele,oma aruga olexin mootori arvatavasti välja vahetanud!Suured tänud!!!


RE: mure w124 m102 mootoriga - marek - 14-01-2009

kristjankool Kirjutas:
marek Kirjutas:
liiv Kirjutas:tehase surve 9,0
siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).

edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.

Palun tee endale selgeks mis on surve ja surveaste.
sina õpi lugema. kui nokkida tahad siis noki tatti. kummis mõõdad ka manomeetriga surveastet vä?

edit:

aa sa oled see tähepede kellel peab olema rehv ja nelikvedu ja esikvedu ja tagakvedu jne. Eusa_doh