03-05-2024, 01:46 PM
Tere.
Autoks w212 E350 4matic 2010a
Mure järgmine sõites kiirusega üle 80 siis auto keres värin. Värin on üpriski tugev. Suvevelgedega veel eriti ,talvekatega oli talutav ja ei häirinud nii väga.
Veljed sirged ja tasakaalus, olen käinud mitmes töökojas ja selles ei saa asi olla.
Käisin ühes töökojas selle jutuga. Avastasid et ette pandud tagaveolise silla detaile ja mingi laager oli läbi mis karteri küljes või sees on. Läks paremaks aga ära ei kadunud.Auto oli sees mitu päeva , sõitsid ja uurisid ja puurisid ja ütlesid probleemiks esimene juhipoolne pooltelg äkki kõver. Ma isiklikult ei usu seda pooltele juttu kuna ostes seda värinat polnud ja see värin on väga lainetav sõites.
Läksin järgmisesse kohta. Seal öeldi kohe et mootori padjad läbi, vahetati ära läks veidi paremaks aga ära ei kadunud.
See värin läheb just eriti suureks kiirendades või kui gaasi peal hoiad. Lased gaasi lahti siis praktiliselt kaob ära. Mulle see seostuks kardaaniga kui värin muutub kui vedu taga.
Mõlemas kohas palusin ka kardaan üle vaadata siis öeldi et see korras. Vaadati ja loksutati auto küljes seda.
Siit küsimus. Olen nüüd kuulnud et kardaani õigesti kontrollimiseks tuleb kardaan alt ära võtta. Kas see vastab tõele? Et põhimõtteliselt võib viga olla mingis kardaani osas aga keegi ei ole seda siiani tuvastanud kuna pole kardaani alt ära võetu?.
Autoks w212 E350 4matic 2010a
Mure järgmine sõites kiirusega üle 80 siis auto keres värin. Värin on üpriski tugev. Suvevelgedega veel eriti ,talvekatega oli talutav ja ei häirinud nii väga.
Veljed sirged ja tasakaalus, olen käinud mitmes töökojas ja selles ei saa asi olla.
Käisin ühes töökojas selle jutuga. Avastasid et ette pandud tagaveolise silla detaile ja mingi laager oli läbi mis karteri küljes või sees on. Läks paremaks aga ära ei kadunud.Auto oli sees mitu päeva , sõitsid ja uurisid ja puurisid ja ütlesid probleemiks esimene juhipoolne pooltelg äkki kõver. Ma isiklikult ei usu seda pooltele juttu kuna ostes seda värinat polnud ja see värin on väga lainetav sõites.
Läksin järgmisesse kohta. Seal öeldi kohe et mootori padjad läbi, vahetati ära läks veidi paremaks aga ära ei kadunud.
See värin läheb just eriti suureks kiirendades või kui gaasi peal hoiad. Lased gaasi lahti siis praktiliselt kaob ära. Mulle see seostuks kardaaniga kui värin muutub kui vedu taga.
Mõlemas kohas palusin ka kardaan üle vaadata siis öeldi et see korras. Vaadati ja loksutati auto küljes seda.
Siit küsimus. Olen nüüd kuulnud et kardaani õigesti kontrollimiseks tuleb kardaan alt ära võtta. Kas see vastab tõele? Et põhimõtteliselt võib viga olla mingis kardaani osas aga keegi ei ole seda siiani tuvastanud kuna pole kardaani alt ära võetu?.