Eile, 01:23 PM
Tervitus.
Nimelt on kitsaskoht piduriketaste kuumenemisega.
Käisin ka kahes erinevas töökojas (nii ühes kui teises pikemalt käinud), üks tegeleb erinevate autodega, teine puhtalt Mercedes masinatega.
Kontrolliti üle ja tagasisidena, et kõik on korras. Kõik liigub ja midagi kuskil peale ei jää. Eesmistele sai pandud ka remkomplekt.
Samas kui sõita ja testida, siis on ikkagi varieeruvust.
Kettad, klotsid ja piduritorud on uued, sõidetud on vähemalt 2216 km. Seega sissesõit on tehtud.
Paraku ei oska ma täpselt öelda, mis hetkel nüüd esimesed kuumenema hakkasid. Aasta alguses mainiti ülevaatusel, et parem tagumine jääb vist natuke liiga peale, tasub kettaid kontrollida. Probleememi toona ei täheldanud, kuid tänu sellele olen aegajalt kettaid jälginud ja sealt on nüüd ka erinevus leitud.
Masinaks W212 4matic õhk.
Test 1
Test 2
Täheldused:
Ideeliselt võiks ketaste kuumenemine sildadel võrdne olla. Kui olu hinnata, kas autoga hea sõita või hakkab siis klotse erinevalt kulutama?
Ülevaatuse järgi korrs, aga reaalne sõit ja test, siis on erinevusi, mida ei peaks olema.
Kas keegi on sarnase oluga maadelnud ning mis oli lahenduseks?
Ilmselt midagi sellist, mida koheselt pole märgata, aga sõidu aeg tuleb esile.
Nimelt on kitsaskoht piduriketaste kuumenemisega.
Käisin ka kahes erinevas töökojas (nii ühes kui teises pikemalt käinud), üks tegeleb erinevate autodega, teine puhtalt Mercedes masinatega.
Kontrolliti üle ja tagasisidena, et kõik on korras. Kõik liigub ja midagi kuskil peale ei jää. Eesmistele sai pandud ka remkomplekt.
Samas kui sõita ja testida, siis on ikkagi varieeruvust.
Kettad, klotsid ja piduritorud on uued, sõidetud on vähemalt 2216 km. Seega sissesõit on tehtud.
Paraku ei oska ma täpselt öelda, mis hetkel nüüd esimesed kuumenema hakkasid. Aasta alguses mainiti ülevaatusel, et parem tagumine jääb vist natuke liiga peale, tasub kettaid kontrollida. Probleememi toona ei täheldanud, kuid tänu sellele olen aegajalt kettaid jälginud ja sealt on nüüd ka erinevus leitud.
Masinaks W212 4matic õhk.
Test 1
- Sõiduaeg: ca 10 min
- Eesmine vasak: kõrvetavalt kuum
- Eesmine parem: kõrvetavalt kuum
- Tagumine parem: tuntavalt soe, kõrvetamise piiril
- Tagumine vasak: kergelt soe
Test 2
- Sõiduaeg: ca 17 min
- Eesmine vasak: kõrvetavalt kuum
- Eesmine parem: kõrvetavalt kuum, kuigi suts jahedam
- Tagumine parem: märgatavalt soe, aga ei kõrveta
- Tagumine vasak: kergelt soe
Täheldused:
- Eesmised kettad lähevad liiga kuumaks, eriti vasak.
- Tagumised kettad püsivad kergemalt soojad või mõõdukalt kuumad – tagumine vasak on jahedam.
- Vahepeal on märgata mõningast varieeruvust, kuid esisild kuumeneb järjepidevalt üle.
- Auto liigub vabalt, ei jää muljet, et pidur kogu aeg peal oleks. Samas kettad kõrvetavad, kui sõit isegi mõõdukas.
- Kui kettad eraldi ei jälgiks, siis ei saakski aru, et midagi valesti oleks.
Ideeliselt võiks ketaste kuumenemine sildadel võrdne olla. Kui olu hinnata, kas autoga hea sõita või hakkab siis klotse erinevalt kulutama?
Ülevaatuse järgi korrs, aga reaalne sõit ja test, siis on erinevusi, mida ei peaks olema.
Kas keegi on sarnase oluga maadelnud ning mis oli lahenduseks?
Ilmselt midagi sellist, mida koheselt pole märgata, aga sõidu aeg tuleb esile.