Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mure w124 m102 mootoriga
#1
Tere!Minu mure siis järgmine,sai ka siis soetada endale mercedes benz w124 2,3liitrine 97 kw1988.Algusest peale mootoris selline klõbin(arvatavasti klapid)!Vahetasin ära hüdrotõukurid,aga lugu ei parane,pigem halveneb,autol jõud kadunud,mootor käib ebaühtlaselt.Mõõtsin ära surved silindrites 8,5 kõige suurem,teised 8 kantiEusa_doh Mis sellega teha,kas on lootust remondile või peab jõuallika välja vahetama?Kus kohast mootorit saada võiks või on kellelgi pakkuda?Loobuda autost selle pärast ei tahaks,liiga hea selleks!Mootori kood ka siis m102.982
Ette tänades Alari
Vasta
#2
klapid põlend, kui õlirõhk normis siis pole nigu teisel mootoril mõtet.
Vasta
#3
Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: AlariIcon_razz
Vasta
#4
mul 2.0 100kw tühikäigul ka õlisurve kolme peal
Vasta
#5
Alari w124 Kirjutas:Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: AlariIcon_razz
ma täpselt ei mäleta, aga 12-13 võiks ikka olla vast. sul vaja pea remont teha, õnneks väike mootor, väga kallis ei tohiks olla. lühidalt, uus plokikaanetihend, meibi mõni uus klapp mis liiga põlenud (vabalt võid korralikid kasutatud panna), meibi uusi juhtpukse ka vaja, uued klapisääretihendid (odavad), plokikaas lihvida, klapid ära sooveldada ja kokku tagasi. paari päeva töö kui järjekordasid pole. kui see kõik tehtud, peaks väga hea saama.
Vasta
#6
marek Kirjutas:
Alari w124 Kirjutas:Õlirõhk kella järgi normis.Tühikäigul kusagil 1,5 ja pööretel ilusti 3!Aga mis see norm surve siis silindrites olema peaks,kas 8... kuidagi vähe ei ole?See muidu tore uudis et mootorit vahetama ei pea!
Ettetänades: AlariIcon_razz
ma täpselt ei mäleta, aga 12-13 võiks ikka olla vast. sul vaja pea remont teha, õnneks väike mootor, väga kallis ei tohiks olla. lühidalt, uus plokikaanetihend, meibi mõni uus klapp mis liiga põlenud (vabalt võid korralikid kasutatud panna), meibi uusi juhtpukse ka vaja, uued klapisääretihendid (odavad), plokikaas lihvida, klapid ära sooveldada ja kokku tagasi. paari päeva töö kui järjekordasid pole. kui see kõik tehtud, peaks väga hea saama.

tehase surve 9,0
Vasta
#7
liiv Kirjutas:tehase surve 9,0
siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).

edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.
Vasta
#8
kui surve veel väiksem oleks ei läheks enam käimagi
kontrollida saad nii....
1. mõõdad ära kõik surved silindrites
2. valad natuke õli silindrisse
3. seejärel mõõdad uuesti surveid

kui paranesid siis on viga kolvirõngastes kui ei siis klapid ära põlenud.

Edu katsetamisel
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
Vasta
#9
Normaalsurve on 10-12 bar`i.
Vasta
#10
marek Kirjutas:
liiv Kirjutas:tehase surve 9,0
siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).

edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.

Palun tee endale selgeks mis on surve ja surveaste.
Vasta
#11
hents99 Kirjutas:Normaalsurve on 10-12 bar`i.

enamus mb bensukatel 10,0 e200-9,6 2,3e-9,0
http://www.mercefreaken.com/
Vasta
#12
Üks asi on surveaste, teine on kompressioon. Ma vaatasin tehaseandmeid, mida sa vaatasid?

Mis sa arvad, et 560 viimase generatsiooni mootor on 15.5 surveastmega? Icon_lol


Seal mercenfraken`i lehel ei ole kompressioonist juttugi.

Kompresjon ei tähenda meie mõistes kompressiooni vaid surveastet !
Vasta
#13
Siis selge,lootust veel on,egas midagi tuleb auto remonti viia,igal juhul suured tänud infi jagajatele,oma aruga olexin mootori arvatavasti välja vahetanud!Suured tänud!!!
Vasta
#14
kristjankool Kirjutas:
marek Kirjutas:
liiv Kirjutas:tehase surve 9,0
siin ju jutt mb mootorist mitte sigulli! kui oleks 8-9 siis võid 76'ga sõita. väikestel mb mootoritel umbes 12 (95ga õige sõita) ja väikestel riisidel umbes 15 (98 oleks õige valik).

edit:
Mercedes-Benz vanemal V8'l peaks norm. olema 10-11.

Palun tee endale selgeks mis on surve ja surveaste.
sina õpi lugema. kui nokkida tahad siis noki tatti. kummis mõõdad ka manomeetriga surveastet vä?

edit:

aa sa oled see tähepede kellel peab olema rehv ja nelikvedu ja esikvedu ja tagakvedu jne. Eusa_doh
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 779 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,643 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,943 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne