Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
22-02-2008, 08:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 01:16 PM ja muutjaks oli Helkur.)
Panen siis ka oma liikuri avalikkuse ette.
Mark:w124 200E
V.L. 1991
Mootor 2.0 R4-87kw.
Varustus: 2x-el aknad,el. katuseluuk,el parem peegel,automaat,ABS-pidurid,roolivõimendi.
Sisu:puitdekoor,hele tekstiil.
Mis plaanis:Esituled (olemas) kindlasti uuemate vastu välja vahetada,sama teema esiklaasiga.Natuke veel kohendada srereo.
Soov oleks ka püsikiiruse hoidja installeerida.
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Jutt ei maksa midagi,kus pildid on?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
päris kena, sisust oleks võinud ka paar pikki teha!
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Auto siis sai muretsetud Tartu linnast 27.07.2006.a..Ega ajaloost tegi rohkemat midagi,kui,et eelmine omanik olevat uue ostnud ja sellepärast siis müügis.Igaljuhul silma ja kõrva midagi nagu ei riivanud.Kahtlane tundus ainult mootorialune kaitse.Oli teine nagu kuidagi niiske või siis plekk seal selline täpselt enam ei mäleta.Igaljuhul varem polnud ühegi MB tegemist teinud.Ega teadnud masina spetsiifilisemast ehitusest ja olust eriti midagi ad:.Nu igaljuhul kenasti jõudsin ma temaga koju ja üliõnnelik:biggergrin:.Kuigi terve tee põles üks märgutuli.Müüa ütles,et se aknapesu.Hiljem selgus ikkagi nagu kahtlesin,et tegu jahutusvedeliku tulega.Nu polnud hullu mootor kuumaks ei läinud ja paagis ikka mahla paistis olevat.Kodus siis sai asja ikka korralikult vaadatu ja imetletud.Rohkem mingeid vigu küll ei olnud.Igaljuhul täitsin ka jahutusvedeliku paagi kenasti normini ja tuluke enam ei rünnanud mind.
Esimene pikem sõit siis oli Saaremaale.Nu ja siis selgus jah,et veepump lekib natuke. ad:Kuigi sel veel selline asi,et olenes kuida moodi nagu mootor seisma jäi .Vahel nagu lasi läbi ja vahel mitte.
Igaljuh hakkas mul puhkus lõppema ja tuli tagasi tööle minna Shotimaale.Autoga veel igaks sajaks juhuks ei hakanud tulema.
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Helkur Kirjutas:Natuke siis tegemistest,vahetatud sai vanem esiiluvõre uue avantgarde vastu.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nendele tuledele vaja ka uut E klassi kapotti ja vist ka tulede aluseid liiste!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kapoti joon paistab sees olevat, kuid võibolla lihtsalt reflektor petab pildil ja klaas on sile.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Njah, härrased.
Tuleb tuttav ette. Tegemist siis minu kunagise sõidukiga.
Veepumba lekkimise probleem tuleb samuti tuttav ette, aga teatud aegadel ja teatud asendites ta ei lekkinud üldse (leke esines eranditult seistes ja üsna harva), mistõttu oli ta samasugusena küljes juba vähemalt pool aastat enne müümist. Sai isegi vahetult enne müüki panemist korra Saksamaal ära käidud ja ei mingeid probleeme. Ilmselt siis müügiplatsil jälle jooksis jahutusvedelikku välja, et tase madalaks jäi?!
Üldiselt - päris hää pereauto oli ja maha sai müüdud tõesti puhtalt seepärast, et koitis "punnsilma aeg" ning tolleks hetkeks hakkas w124 juba igapäevakasutuses vanaks jääma.
Mingeid olulisi vigu välja tuua ei oska. Kusjuures, kogu seda tulevahetusprojekti vaadates ei saa jätta ütlemata, et ostsin sellele autole tutikad kollased suunatuled, kuna vahepeal olid tal küljes suitsutooni klaasiga suunad ja hädasti oli vaja originaalolukord taastada. Samuti olid minu mäletamist mööda mingi aja eest külge pandud uued iluvõre liistud, et esiots värskem oleks.
Mis sai originaalraadiost?
Oleksin käsi seda ära ostma.
Tauno
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
18-08-2008, 06:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 01:20 PM ja muutjaks oli Helkur.)
Nu tore,et ära tundsid.Tegelikult jah selle veepumgaga ma isegi käisin veel shotimaal ära ja kui tagasi tulin siis kuskil rootsis hakkas juba täiega jooksma kui auto seisma jätsin.Aga nüüd juba vist tuleb 2 aastat kui uus pump peal ja kestab.Muidu jah ei oska mina ka laita seda liikurit kuskilt küljest.Karteri aluse tihendi vahetasin ka ära.Immitses sealt õli läbi.Se suvi paigutasin ka uue esiklaasi.Kuna autoga pidevalt inglismaal ja täpsemalt shotis kus alatasa sajab-siis oli hädavajalik uuega asendada.Sama lugu ka esituledega.Suurem muudatus mis tuleb lähiajal käsile võtta on stereo uuenduskuur.Raadjost rääkides peaks alles olema kusagil.
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Laur Kirjutas:Kapoti joon paistab sees olevat, kuid võibolla lihtsalt reflektor petab pildil ja klaas on sile.
Hakkasin vahepeal ise ka kahtlema tegelikult juba,sest tõesti uue tüübi kapoti joon paistab sees olevat.Õnneks leitdin ka vastava pildi ikka üles milline peaks asi välja nägema vanema kapotiga
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Tuleklaas on vist kandiline sobimax vanema kapotiga, aga reflektor tule sees on uuema tüübi kujuga, seetõttu tundub et ei sobi.
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Selline värvilahendus?
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
(16-10-2013, 06:48 PM)Helkur Kirjutas: Selline värvilahendus?
Selle pildil oleva veljega töötab küll maru hästi. Pluss "hele all, tume üleval" ei ole just eriti levinud variant vist Võib täitsa kena saada
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Kena auto! Originaal tehase värvikombinatsioon on kordades ilusam kui see, mis viimasel pildil
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
17-10-2013, 08:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 08:15 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
18-10-2013, 12:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2013, 12:45 AM ja muutjaks oli Helkur.)
Hea meelega ostaksin auto all olnud veljed ära kui need korralikud ja alles oleks
Edu!
[/quote]
Tänud piltide eest.Ülemiste piltide peal olevad veljed kenasti alles aga nendel talvasussid peal ja kasutuses.Kuigi sõidetud on ainult üks talv
teistega.Tauno kui viitsid kirjelda kuda käigukasti õli vahetada?Sa vist lausa paar korda seda tegid.
Nii sain kellabloki kenasti kätte ja reostaat vajas täiega puhastamist.Nüüd tuled säravad salongis nagu peab.Spidomeetri trossi kuramus ei saanud veel taha on tene nii täpse mõõduga,et kudagi ei ulata enam teist omale kohale sättida.Eks vaatan mis ja kuda paremini asjale ligi pääseb.
Äärtepoolsetel puhurite reguleerimis rattad on neil ka mingisugused pirnid või ei peagi need põlema?Keskmine nagu kumas kenasti.Kui kellablokk oli maas siis igaljuhul tundus,et parempoolse juurde küll mingeid juhtmeid ei läinud.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Alt poolt roolisambast vasakult ma surusin käe läbi, maru napikas aga ulatas spidotrossi kinni keerata.
Turbo
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Ma üritan nüüd kirjeldada asju. Käigukasti õlivahetus on lihtne. Keerad kõigepealt kasti alt õlikorgi lahti, lased sealt nii palju õli välja kui tuleb. Siis võtad eespool trahvo ette. Üritad seda kruvikaga kangutades keerata nii kaua mootori pöörlemissuunas, kuni kork vastu tuleb. Keerad selle lahti ja lased ka trahvost õli välja. Siis keerad käigukastil põhja alt ära. Tee seda ettevaatlikult, sest ka seal on veel veidi õli peal. Nõnda pääsed ligi filtrile, mida ka võib olla vahetada tahad. Pärast lapid kõik tagurpidi kokku ja hakkad õli valama käigukasti õlivarda torust juurde. Koguseid ma ei mäleta, mis sisse läheb. Kuid vala norm sisse ja siis lase kohapeal paar sekundit igal käigul töötada veidi. Trahvot ei pea tühjaks laskma, kuid siis ei saa sa kõike õli kätte.
Siin üks video õpetusest: http://www.youtube.com/watch?v=QkZUt2IsmEw
Nendel äärmistel reguleerimisratastel on ikka lambid olemas. Seal võrede vahel on ühed plekist nagad - kaks üleval, kaks all. Pead alumised ülespoole ja ülemisel allapoole suruma, korraga, siis saad resti eest ära ja pääsed tagantpoolt rattakesele ligi.
Eks targemad saavad veel täiustada.
E55 AMG
|