MB 200E,1991.a. W124 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB 200E,1991.a. W124 (/showthread.php?tid=7782) |
MB 200E,1991.a. W124 - Helkur - 22-02-2008 Panen siis ka oma liikuri avalikkuse ette. Mark:w124 200E V.L. 1991 Mootor 2.0 R4-87kw. Varustus: 2x-el aknad,el. katuseluuk,el parem peegel,automaat,ABS-pidurid,roolivõimendi. Sisu:puitdekoor,hele tekstiil. Mis plaanis:Esituled (olemas) kindlasti uuemate vastu välja vahetada,sama teema esiklaasiga.Natuke veel kohendada srereo. Soov oleks ka püsikiiruse hoidja installeerida. RE: W124-200E-1991.a. - Lõoke - 22-02-2008 Jutt ei maksa midagi,kus pildid on? RE: W124-200E-1991.a. - Karl - 22-02-2008 RE: W124-200E-1991.a. - HotPapa - 23-02-2008 päris kena, sisust oleks võinud ka paar pikki teha! RE: W124-200E-1991.a. - Karl - 23-02-2008 RE: W124-200E-1991.a. - Helkur - 23-02-2008 Auto siis sai muretsetud Tartu linnast 27.07.2006.a..Ega ajaloost tegi rohkemat midagi,kui,et eelmine omanik olevat uue ostnud ja sellepärast siis müügis.Igaljuhul silma ja kõrva midagi nagu ei riivanud.Kahtlane tundus ainult mootorialune kaitse.Oli teine nagu kuidagi niiske või siis plekk seal selline täpselt enam ei mäleta.Igaljuhul varem polnud ühegi MB tegemist teinud.Ega teadnud masina spetsiifilisemast ehitusest ja olust eriti midagiad:.Nu igaljuhul kenasti jõudsin ma temaga koju ja üliõnnelik:biggergrin:.Kuigi terve tee põles üks märgutuli.Müüa ütles,et se aknapesu.Hiljem selgus ikkagi nagu kahtlesin,et tegu jahutusvedeliku tulega.Nu polnud hullu mootor kuumaks ei läinud ja paagis ikka mahla paistis olevat.Kodus siis sai asja ikka korralikult vaadatu ja imetletud.Rohkem mingeid vigu küll ei olnud.Igaljuhul täitsin ka jahutusvedeliku paagi kenasti normini ja tuluke enam ei rünnanud mind. Esimene pikem sõit siis oli Saaremaale.Nu ja siis selgus jah,et veepump lekib natuke.ad:Kuigi sel veel selline asi,et olenes kuida moodi nagu mootor seisma jäi .Vahel nagu lasi läbi ja vahel mitte. Igaljuh hakkas mul puhkus lõppema ja tuli tagasi tööle minna Shotimaale.Autoga veel igaks sajaks juhuks ei hakanud tulema. RE: W124-200E-1991.a. - Helkur - 17-08-2008 Helkur Kirjutas:Natuke siis tegemistest,vahetatud sai vanem esiiluvõre uue avantgarde vastu. RE: W124-200E-1991.a. - Laur - 17-08-2008 Nendele tuledele vaja ka uut E klassi kapotti ja vist ka tulede aluseid liiste! RE: W124-200E-1991.a. - Laur - 17-08-2008 Kapoti joon paistab sees olevat, kuid võibolla lihtsalt reflektor petab pildil ja klaas on sile. RE: W124-200E-1991.a. - Sm. Västrik - 18-08-2008 Njah, härrased. Tuleb tuttav ette. Tegemist siis minu kunagise sõidukiga. Veepumba lekkimise probleem tuleb samuti tuttav ette, aga teatud aegadel ja teatud asendites ta ei lekkinud üldse (leke esines eranditult seistes ja üsna harva), mistõttu oli ta samasugusena küljes juba vähemalt pool aastat enne müümist. Sai isegi vahetult enne müüki panemist korra Saksamaal ära käidud ja ei mingeid probleeme. Ilmselt siis müügiplatsil jälle jooksis jahutusvedelikku välja, et tase madalaks jäi?! Üldiselt - päris hää pereauto oli ja maha sai müüdud tõesti puhtalt seepärast, et koitis "punnsilma aeg" ning tolleks hetkeks hakkas w124 juba igapäevakasutuses vanaks jääma. Mingeid olulisi vigu välja tuua ei oska. Kusjuures, kogu seda tulevahetusprojekti vaadates ei saa jätta ütlemata, et ostsin sellele autole tutikad kollased suunatuled, kuna vahepeal olid tal küljes suitsutooni klaasiga suunad ja hädasti oli vaja originaalolukord taastada. Samuti olid minu mäletamist mööda mingi aja eest külge pandud uued iluvõre liistud, et esiots värskem oleks. Mis sai originaalraadiost? Oleksin käsi seda ära ostma. Tauno RE: W124-200E-1991.a. - Helkur - 18-08-2008 Nu tore,et ära tundsid.Tegelikult jah selle veepumgaga ma isegi käisin veel shotimaal ära ja kui tagasi tulin siis kuskil rootsis hakkas juba täiega jooksma kui auto seisma jätsin.Aga nüüd juba vist tuleb 2 aastat kui uus pump peal ja kestab.Muidu jah ei oska mina ka laita seda liikurit kuskilt küljest.Karteri aluse tihendi vahetasin ka ära.Immitses sealt õli läbi.Se suvi paigutasin ka uue esiklaasi.Kuna autoga pidevalt inglismaal ja täpsemalt shotis kus alatasa sajab-siis oli hädavajalik uuega asendada.Sama lugu ka esituledega.Suurem muudatus mis tuleb lähiajal käsile võtta on stereo uuenduskuur.Raadjost rääkides peaks alles olema kusagil. RE: W124-200E-1991.a. - Helkur - 24-08-2008 Laur Kirjutas:Kapoti joon paistab sees olevat, kuid võibolla lihtsalt reflektor petab pildil ja klaas on sile. Hakkasin vahepeal ise ka kahtlema tegelikult juba,sest tõesti uue tüübi kapoti joon paistab sees olevat.Õnneks leitdin ka vastava pildi ikka üles milline peaks asi välja nägema vanema kapotiga RE: W124-200E-1991.a. - Werewolf - 24-08-2008 Tuleklaas on vist kandiline sobimax vanema kapotiga, aga reflektor tule sees on uuema tüübi kujuga, seetõttu tundub et ei sobi. RE: MB 200E,1991.a. W124 - Helkur - 16-10-2013 Selline värvilahendus? RE: MB 200E,1991.a. W124 - zum - 17-10-2013 (16-10-2013, 06:48 PM)Helkur Kirjutas: Selline värvilahendus? Selle pildil oleva veljega töötab küll maru hästi. Pluss "hele all, tume üleval" ei ole just eriti levinud variant vist Võib täitsa kena saada RE: MB 200E,1991.a. W124 - Mike22 - 17-10-2013 Kena auto! Originaal tehase värvikombinatsioon on kordades ilusam kui see, mis viimasel pildil RE: MB 200E,1991.a. W124 - Sm. Västrik - 17-10-2013 Lihtsalt ajaviiteks annan omanikule vist 2005 ja 2006 aastal tehtud vanad pildid, mis õnnestus arvutist leida. Suuremaid kahjuks pole säilinud. Hea meelega ostaksin auto all olnud veljed ära kui need korralikud ja alles oleks Edu! RE: MB 200E,1991.a. W124 - Helkur - 18-10-2013 Hea meelega ostaksin auto all olnud veljed ära kui need korralikud ja alles oleks Edu! [/quote] Tänud piltide eest.Ülemiste piltide peal olevad veljed kenasti alles aga nendel talvasussid peal ja kasutuses.Kuigi sõidetud on ainult üks talv teistega.Tauno kui viitsid kirjelda kuda käigukasti õli vahetada?Sa vist lausa paar korda seda tegid. Nii sain kellabloki kenasti kätte ja reostaat vajas täiega puhastamist.Nüüd tuled säravad salongis nagu peab.Spidomeetri trossi kuramus ei saanud veel taha on tene nii täpse mõõduga,et kudagi ei ulata enam teist omale kohale sättida.Eks vaatan mis ja kuda paremini asjale ligi pääseb. Äärtepoolsetel puhurite reguleerimis rattad on neil ka mingisugused pirnid või ei peagi need põlema?Keskmine nagu kumas kenasti.Kui kellablokk oli maas siis igaljuhul tundus,et parempoolse juurde küll mingeid juhtmeid ei läinud. RE: MB 200E,1991.a. W124 - sm. pelle - 18-10-2013 Alt poolt roolisambast vasakult ma surusin käe läbi, maru napikas aga ulatas spidotrossi kinni keerata. RE: MB 200E,1991.a. W124 - Lahekas - 18-10-2013 Ma üritan nüüd kirjeldada asju. Käigukasti õlivahetus on lihtne. Keerad kõigepealt kasti alt õlikorgi lahti, lased sealt nii palju õli välja kui tuleb. Siis võtad eespool trahvo ette. Üritad seda kruvikaga kangutades keerata nii kaua mootori pöörlemissuunas, kuni kork vastu tuleb. Keerad selle lahti ja lased ka trahvost õli välja. Siis keerad käigukastil põhja alt ära. Tee seda ettevaatlikult, sest ka seal on veel veidi õli peal. Nõnda pääsed ligi filtrile, mida ka võib olla vahetada tahad. Pärast lapid kõik tagurpidi kokku ja hakkad õli valama käigukasti õlivarda torust juurde. Koguseid ma ei mäleta, mis sisse läheb. Kuid vala norm sisse ja siis lase kohapeal paar sekundit igal käigul töötada veidi. Trahvot ei pea tühjaks laskma, kuid siis ei saa sa kõike õli kätte. Siin üks video õpetusest: http://www.youtube.com/watch?v=QkZUt2IsmEw Nendel äärmistel reguleerimisratastel on ikka lambid olemas. Seal võrede vahel on ühed plekist nagad - kaks üleval, kaks all. Pead alumised ülespoole ja ülemisel allapoole suruma, korraga, siis saad resti eest ära ja pääsed tagantpoolt rattakesele ligi. Eks targemad saavad veel täiustada. |