Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vin WDB1241301A216124
300D, W124, 1986a.
Üsnagi lisavaba, isegi ABS puudub. On ainult uste alused valgustid ja el luuk.
Auto sai ostetud esialgse plaani kohaselt varuosadeks. Kuid suurest laiskusest jäi esialgu lammutamatta.
Üks päev vaatasin garaaži nurgas seisvat mootorit ja õues seisvat 2 mitte liikuvat autot otsustasingi kahest halvast parema kasuks, ehk siis Mercedes-Benz sõidukorda seada. Vahetatud sai mootor, armatuuri kellad (teisel puudus tahokas), summuti, tagumine piduri support ja kardaan. Muidu käiguosa korras, kast vahetab käike nii harju keskmiselt, mootor töötab hindele 5.
Rool on kõigist 124´dest millega olen sõitnud kõige kergem. Peale keemilist näeb salong kah enam-vähem välja.
Natuke peavalu oli auto registreerimisega, ostsin ju auto varuosadeks ja ei pööranud suuremat tähelepanu dokumentidele, teh. passi üks osa oli puudu. Kui hakkasin otsima auto õiget omanikku, mitte seda kellelt ostsin tul välja, et õige omanik on juba mõnda aega mulla all. Kodanik Player kellelt auto ostsin "unustas" seda mulle mainida. Õnneks leidsin pärija ja sain auto arvele.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Miks ta ei käivitunud siis?
Hea tank muidu!
setud sõitsid seciga
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
6 eelsoojendus küünlast olid ainult2 töökorras ja mootor täiesti läbi kulunud, kõige korralikum osa on just kõrgsurvepump:biggrin: mis on ka praeguse mootori küljes.
Odoka näit 575000, mis on arvatavasti tagasi ka keritud, sest 500 pealt veel mootor nii kulunud ei ole.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Laur Kirjutas:6 eelsoojendus küünlast olid ainult2 töökorras ja mootor täiesti läbi kulunud, kõige korralikum osa on just kõrgsurvepump:biggrin: mis on ka praeguse mootori küljes.
Odoka näit 575000, mis on arvatavasti tagasi ka keritud, sest 500 pealt veel mootor nii kulunud ei ole.
just just, 500 on hea hoolduse korral nö sissesõit.
Miljoni pealt on küll läbi tavaliselt. Kunagi omatud üks 300 turbodiisel millel oli 760k kella peal ja selle põkaga sai veel kummi vilistada :bigsmile:
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
kena kena....mul sama plank kui sul, abs'i ka pole
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
HotPapa Kirjutas:kena kena....mul sama plank kui sul, abs'i ka pole
No mul mul õnneks veel üks natuke värskem hobiauto, kah W124 millel mõnevaõrra rohkem lisasi, nüüdseks. :biggrin:
Aga sellest kunagi mõnes teises teemas.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
mulle meeldis kõige rohkem avariite arv, ja palju raha kokku oli kulunud et taastada häid välimust
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Avariid on imelikud, kas kahe auto vahele jäänud või ise kaks tükki kokku lükanud. Igatahes kaks avariid samal ajal :lol:
Aga remonditud on vasakut esinurka kunagi, rohkem nagu pole märgata, aga ega ma eriti pole otsinud ka.
Eesti Tallinn 03.01.2003 Kannatanu 3165.00 EEK (202.28 EUR) JEEP GRAND CHEROKEE 2000
Eesti Tallinn 05.07.2001 Põhjustaja 21000.00 EEK (1342.14 EUR) AUDI 80 1988
Eesti Tallinn 05.07.2001 Põhjustaja 23782.78 EEK (1520.00 EUR) NISSAN PRIMERA 1995
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Auto juures ei meeldinud mulle külmalt tiksuv hüdrotõukur, kuna ei osanud ära arvata milline neist siis saigi vahetatud kõik 12 tk.
Töö käigust mõned pildid:
Kõigepealt kaan maha,
seejärel ketiratas traadiga kinni :biggrin:
Nukkvõll kõrvale,
vanad tõukurid välja,
uued karbist välja.......
ja sisse.....
kogu kompott vastupidises järje korras tagasi külge ja valmis
Mootori hääl kohe hulga meeldivam. :bigsmile:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Meeltesegadus hoos ostsin oma pool läbipaistvale autole uued Boge esiamordid, selle mõttega, et kui kunagi peaks valmima õige auto siis saab neid sealgi kasutada. Uuute amortidega sõit hulga meeldivam kuid ristmikul sain kiirenduses onda sivikult pika puuga ikkagi ära.:lol:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Laur Kirjutas:Uuute amortidega sõit hulga meeldivam kuid ristmikul sain kiirenduses onda sivikult pika puuga ikkagi ära.:lol:
Amordid siin ei aita jah... Üks võimalus on panna tuulesuunajaga kojamees:lol:
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Täna sai natuke auto elektrit täiustatud, nüüd lülituvad udukad automaatselt sisse kui mootor tööle panna.
Kulus selleks üks relee, kolm dioodi, meeter kaablit ja poolteist tundi nokitsemist.
22a. vana auto läbis ülevaatuse probleemivabalt. Heitgaasid normis esimese korraga, tuled põlesid pidurid hinnati väga heaks (va. seisupidur ) kusagilt ei logisenud, vaid summuti pidi varsti vahetust tahtma.
Roosteplekid pidid "sellises eas" auto puhul normaalsed olema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
jah, ise kutsusid seda autot veel lammutama
Aga head kruiisimist selpuhul
UK Garaaž
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Lammutad tuleb teda niikuinii mingi aja pärast.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vihmased ilmad tuletasid meelde ammuse probleemi: nimelt kojamees liikus väga uimaselt.
Vanematel 124 mudelitel on kojamehe määrmine päris tülikas, tuleb kogu krempel autolt eemaldada, et liigendeid kattev kaan maha saada. Uuematel E klassi mudelitel on plastik kaan ja saab kergelt kätte, vanematel metall kaan ja kruvid all pool. 4 tükki, mitte 2 nagu alguses tundub .
Kaane alt paistis vana ja kuivanud määre, mis oli määrimist vajavatelt kohtadelt ammu maha kulunud.
Peale puhastamist ja määrimist on ruudupühkija töö jälle mõistliku kiirusega.
Sama töö käigus avastasin ka, et esiklaasilt alla valguva vee äravoolu torud olid täiesti ummistunud ja vesi valgus ära mööda porikoopaid seest poolt
Puhastamine paras peavalu, traadiga ei saa sorkida, torkad kergesti augu läbi kummist seina. Heaks sorkimis riistaks osutus peenike plastik voolik, sama mida Mercedes-Benz kasutab oma vaakum systeemides
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 194
Teemad: 0
Liitus: Feb 2009
Laur Kirjutas:Vin WDB1241301A216124
300D, W124, 1986a.
Rool on kõigist 124´dest millega olen sõitnud kõige kergem.
huvitav millest see roolikergus oleneb? ise olen ka märkand, et ühel on kergem kui teisel.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
S300 Kirjutas:Laur Kirjutas:Vin WDB1241301A216124
300D, W124, 1986a.
Rool on kõigist 124´dest millega olen sõitnud kõige kergem. huvitav millest see roolikergus oleneb? ise olen ka märkand, et ühel on kergem kui teisel. mina olen täheldanud, et originaalrooli või puurooliga sõites on tunda ka erinevust roolimises.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
põhh Kirjutas:S300 Kirjutas:Laur Kirjutas:Vin WDB1241301A216124
300D, W124, 1986a.
Rool on kõigist 124´dest millega olen sõitnud kõige kergem. huvitav millest see roolikergus oleneb? ise olen ka märkand, et ühel on kergem kui teisel. mina olen täheldanud, et originaalrooli või puurooliga sõites on tunda ka erinevust roolimises.
Sellega on veel kergem:
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
T6nu Kirjutas:põhh Kirjutas:mina olen täheldanud, et originaalrooli või puurooliga sõites on tunda ka erinevust roolimises. Sellega on veel kergem:
poolemeetrise diameetriga rool ja see junn ning oledki rekkajuht valmis
Postitused: 194
Teemad: 0
Liitus: Feb 2009
milleks sellist jama ajada kui vastata ei oska?
|