Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
300D W124 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: 300D W124 (/showthread.php?tid=7484)



300D W124 - Laur - 25-01-2008

Vin WDB1241301A216124
300D, W124, 1986a.
Üsnagi lisavaba, isegi ABS puudub. On ainult uste alused valgustid ja el luuk.
Auto sai ostetud esialgse plaani kohaselt varuosadeks. Kuid suurest laiskusest jäi esialgu lammutamatta.
Üks päev vaatasin garaaži nurgas seisvat mootorit ja õues seisvat 2 mitte liikuvat autot otsustasingi kahest halvast parema kasuks, ehk siis Mercedes-Benz sõidukorda seada.  Vahetatud sai mootor, armatuuri kellad (teisel puudus tahokas), summuti, tagumine piduri support ja kardaan. Muidu käiguosa korras, kast vahetab käike nii harju keskmiselt, mootor töötab hindele 5.
Rool on kõigist 124´dest millega olen sõitnud kõige kergem. Peale keemilist näeb salong kah enam-vähem välja.
Natuke peavalu oli auto registreerimisega, ostsin ju auto varuosadeks ja ei pööranud suuremat tähelepanu dokumentidele, teh. passi üks osa oli puudu. Kui hakkasin otsima auto õiget omanikku, mitte seda kellelt ostsin tul välja, et õige omanik on juba mõnda aega mulla all. Kodanik Player kellelt auto ostsin "unustas" seda mulle mainida. Õnneks leidsin pärija ja sain auto arvele.
       


RE: 300D W124 - ralak - 25-01-2008

Miks ta ei käivitunud siis?
Hea tank muidu!


RE: 300D W124 - Laur - 25-01-2008

6 eelsoojendus küünlast olid ainult2 töökorras ja mootor täiesti läbi kulunud, kõige korralikum osa on just kõrgsurvepump:biggrin: mis on ka praeguse mootori küljes.
Odoka näit 575000, mis on arvatavasti tagasi ka keritud, sest 500 pealt veel mootor nii kulunud ei ole.


RE: 300D W124 - ralak - 25-01-2008

Laur Kirjutas:6 eelsoojendus küünlast olid ainult2 töökorras ja mootor täiesti läbi kulunud, kõige korralikum osa on just kõrgsurvepump:biggrin: mis on ka praeguse mootori küljes.
Odoka näit 575000, mis on arvatavasti tagasi ka keritud, sest 500 pealt veel mootor nii kulunud ei ole.

just just, 500 on hea hoolduse korral nö sissesõit.
Miljoni pealt on küll läbi tavaliselt. Kunagi omatud üks 300 turbodiisel millel oli 760k kella peal ja selle põkaga sai veel kummi vilistada :bigsmile:


RE: 300D W124 - HotPapa - 25-01-2008

kena kena....mul sama plank kui sul, abs'i ka poleBig Grin


RE: 300D W124 - Laur - 25-01-2008

HotPapa Kirjutas:kena kena....mul sama plank kui sul, abs'i ka poleBig Grin

No mul mul õnneks veel üks natuke värskem hobiauto, kah W124 millel mõnevaõrra rohkem lisasi, nüüdseks. :biggrin:
Aga sellest kunagi mõnes teises teemas.


RE: 300D W124 - eDiCk - 26-01-2008

mulle meeldis kõige rohkem avariite arv, ja palju raha kokku oli kulunud et taastada häid välimust


RE: 300D W124 - Laur - 26-01-2008

Avariid on imelikud, kas kahe auto vahele jäänud või ise kaks tükki kokku lükanud. Igatahes kaks avariid samal ajal :lol:
Aga remonditud on vasakut esinurka kunagi, rohkem nagu pole märgata, aga ega ma eriti pole otsinud ka.

Eesti Tallinn 03.01.2003 Kannatanu 3165.00 EEK (202.28 EUR) JEEP GRAND CHEROKEE 2000
Eesti Tallinn 05.07.2001 Põhjustaja 21000.00 EEK (1342.14 EUR) AUDI 80 1988
Eesti Tallinn 05.07.2001 Põhjustaja 23782.78 EEK (1520.00 EUR) NISSAN PRIMERA 1995


RE: 300D W124 - Laur - 12-03-2008

Auto juures ei meeldinud mulle külmalt tiksuv hüdrotõukur, kuna ei osanud ära arvata milline neist siis saigi vahetatud kõik 12 tk.
Töö käigust mõned pildid:
Kõigepealt kaan maha,
[Pilt: IMG_4329.jpg]

seejärel ketiratas traadiga kinni :biggrin:
[Pilt: IMG_4330.jpg]

Nukkvõll kõrvale,
[Pilt: IMG_4331.jpg]

vanad tõukurid välja,
[Pilt: IMG_4333.jpg]

[Pilt: IMG_4334.jpg]

uued karbist välja.......
[Pilt: IMG_4336.jpg]

ja sisse.....
[Pilt: IMG_4338.jpg]

kogu kompott vastupidises järje korras tagasi külge ja valmis
[Pilt: IMG_4340.jpg]

Mootori hääl kohe hulga meeldivam. :bigsmile:


RE: 300D W124 - Laur - 10-05-2008

Meeltesegadus hoos ostsin oma pool läbipaistvale autole uued Boge esiamordid, selle mõttega, et kui kunagi peaks valmima õige auto siis saab neid sealgi kasutada. Uuute amortidega sõit hulga meeldivam kuid ristmikul sain kiirenduses onda sivikult pika puuga ikkagi ära.:lol:


RE: 300D W124 - väikemees - 11-05-2008

Laur Kirjutas:Uuute amortidega sõit hulga meeldivam kuid ristmikul sain kiirenduses onda sivikult pika puuga ikkagi ära.:lol:

Amordid siin ei aita jah... Üks võimalus on panna tuulesuunajaga kojamees:lol:


RE: 300D W124 - Laur - 07-08-2008

Täna sai natuke auto elektrit täiustatud, nüüd lülituvad udukad automaatselt sisse kui mootor tööle panna.
Kulus selleks üks relee, kolm dioodi, meeter kaablit ja poolteist tundi nokitsemist.

22a. vana auto läbis ülevaatuse probleemivabalt. Heitgaasid normis esimese korraga, tuled põlesid pidurid hinnati väga heaks (va. seisupidur ) kusagilt ei logisenud, vaid summuti pidi varsti vahetust tahtma.
Roosteplekid pidid "sellises eas" auto puhul normaalsed olema.


RE: 300D W124 - W2intz - 07-08-2008

jah, ise kutsusid seda autot veel lammutama Eusa_dance

Aga head kruiisimist selpuhul Wink


RE: 300D W124 - Laur - 07-08-2008

Lammutad tuleb teda niikuinii mingi aja pärast.


RE: 300D W124 - Laur - 16-11-2008

Vihmased  ilmad tuletasid meelde ammuse probleemi: nimelt kojamees liikus väga uimaselt.
Vanematel 124 mudelitel on kojamehe määrmine päris tülikas, tuleb kogu krempel autolt eemaldada, et liigendeid kattev kaan maha saada. Uuematel E klassi mudelitel on plastik kaan ja saab kergelt kätte, vanematel metall kaan ja kruvid all pool. 4 tükki, mitte 2 nagu alguses tundub Smile.

Kaane alt paistis vana ja kuivanud määre, mis oli määrimist vajavatelt kohtadelt ammu maha kulunud.
Peale puhastamist ja määrimist on ruudupühkija töö jälle mõistliku kiirusega.
Sama töö käigus avastasin ka, et esiklaasilt alla valguva vee äravoolu torud olid täiesti ummistunud ja vesi valgus ära mööda porikoopaid seest poolt Sad
Puhastamine paras peavalu, traadiga ei saa sorkida, torkad kergesti augu läbi kummist seina. Heaks sorkimis riistaks osutus peenike plastik voolik, sama mida Mercedes-Benz kasutab oma vaakum systeemides Smile

[Pilt: kmees1.jpg]

[Pilt: kmees2.jpg]


RE: 300D W124 - S300 - 27-11-2009

Laur Kirjutas:Vin WDB1241301A216124
300D, W124, 1986a.

Rool on kõigist 124´dest millega olen sõitnud kõige kergem.


huvitav millest see roolikergus oleneb? ise olen ka märkand, et ühel on kergem kui teisel.


RE: 300D W124 - põhh - 27-11-2009

S300 Kirjutas:
Laur Kirjutas:Vin WDB1241301A216124
300D, W124, 1986a.

Rool on kõigist 124´dest millega olen sõitnud kõige kergem.
huvitav millest see roolikergus oleneb? ise olen ka märkand, et ühel on kergem kui teisel.
mina olen täheldanud, et originaalrooli või puurooliga sõites on tunda ka erinevust roolimises.


RE: 300D W124 - T6nu - 27-11-2009

põhh Kirjutas:
S300 Kirjutas:
Laur Kirjutas:Vin WDB1241301A216124
300D, W124, 1986a.

Rool on kõigist 124´dest millega olen sõitnud kõige kergem.
huvitav millest see roolikergus oleneb? ise olen ka märkand, et ühel on kergem kui teisel.
mina olen täheldanud, et originaalrooli või puurooliga sõites on tunda ka erinevust roolimises.

Sellega on veel kergem:

[Pilt: jf14.gif]


RE: 300D W124 - põhh - 28-11-2009

T6nu Kirjutas:
põhh Kirjutas:mina olen täheldanud, et originaalrooli või puurooliga sõites on tunda ka erinevust roolimises.
Sellega on veel kergem:

[Pilt: jf14.gif]
poolemeetrise diameetriga rool ja see junn ning oledki rekkajuht valmis Big Grin


RE: 300D W124 - S300 - 29-11-2009

milleks sellist jama ajada kui vastata ei oska?