Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 1997.a. E200 Elegance W210 - NÜÜD PILDID!!!
#21
ok1000 Kirjutas:Mina ei ütle midagi lihtsalt tunnen kaasa nii heas kui halvas. Mina olen armunud viimasesse CLS klassi mudelisse. Ütleksin ka naisest lahti selle nimel. ausalt..nohh see sihvakas tagument ja nooruslik välimus nagu see siin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

CLS on ka minu meelest väga ilus auto kuid antud teemas offtopic lihtsalt. Osta ära ja tee siis lugu sellest, mis sa niisama siin teise uue auto teemasse tilganäppijaks tuled. Mulle meeldiks ka SLR mclaren kuid peab hetkel olemasolevaga leppima.
Igatahes, õnnitlused Sulole uue kolmtähe puhul, et ta teist samapalju kestaks!
perpetum mobile
#22
[quote=erx000]
Alates 1999a faceliftiga mudelitel olevat esisillas tehtud muudatusi, need pidavat kauem pidama. Tegelikult 1999-2002a w210 on päris kena, eriti hõbedane.Rolleyes

Kas selline?
Ja Sulole:pilte ja muretuid kilomeetreid...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

#23
Ei usu,et Sulo käes see auto lagunema hakkab-ta lubas selle kohe välja vahetada kui kõik seda juba näinud on!

PS.Aga kes teab punnut ainult külajuttude tasemel võiks küll vähe vaiksemalt rääkida.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
#24
Pets77 Kirjutas:Kas selline?

Selline jah, ainult et avantgardi iluvõre võiks olla ja need tumedamad hallid liistud võiks kere värvi olla, see vist mingi üleminekuvariant et liistud tumedamad.Shy
#25
kuld Kirjutas:
v6sa Kirjutas:Muretuid kilomeetreid...UZI
W210-ga või :lol:
Sulo ei tea kas nüüd kaasa tunda või õnne soovida:evil: Ok vahest on ka erandeid.
Ei ole erandeid.
28k. km, ja 120 000 krooni hiljem tean, et ei ole. :biggergrin:
W124 E500 Limited
#26
W210- see on ilus, mugav, esinduslik jne-jne. Kui soovite, et sõiduvahend ei kuluks, ega puruneks, ega vananeks- sõitke kelguga!!!! Mõnitage ja kiruge palju tahate, aga W210 teemasid on siin foorumis ikka vähe. Kas pole põhiteemaks siiski teie paljuarmastatud vanemad mudelid?!
#27
Panica Kirjutas:W210- see on ilus, mugav, esinduslik jne-jne. Kui soovite, et sõiduvahend ei kuluks, ega puruneks, ega vananeks- sõitke kelguga!!!! Mõnitage ja kiruge palju tahate, aga W210 teemasid on siin foorumis ikka vähe. Kas pole põhiteemaks siiski teie paljuarmastatud vanemad mudelid?!

Rahu, rahu, keegi ei mõnita punnsilma. Lihtsalt elu näidanud, et esimeste aastate punnsilmadega nõks rohkem muresi kui sinnani harjutud oldi. Seda tunnistavad ka paljud omanikud, paar postitust tagasi Martiini näiteks. Samas on nende hind nüüdseks nii "pandavaks" muutunud ,et kannatab ja tasub osta küll, mugavus maksab ka midagi.

Peace!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#28
Las ta ikka ise avastab punnsilmarõõmud;ei tea kas nüüd kaasa tunda või õnne soovida;Soome foorumis on kuulda olnud, et kellegi tuttaval olevat naaber, kelle 210 täitsa töötab;tunnen kaasa nii heas kui halvas.
Mulle jäi ka alguses selline mulje et siin foorumis on vist ainult külamehed oma 123, 126 ja 124-dega. Ei julgeks selliste juttude peale w210ga klubi kokkutulekulegi tulla, peaks kelleltki 123-e laenama.
Kuidagi jube ebaviisakalt võtate seda asja. 1995-96a 210-ed on tänaseks ära hooratud ja vanadest taksodest ärme räägi, kui leida korralik 2000-2002a isend, ei tohiks midagi hullu olla. Loomulikult on kõigile selge, et 124 on autode auto kuid 15-20a vana auto hakkab ajalooks saama, kaua krt ikka 124ga ringi sõita, elu läheb edasi. Endal on mul olnud 3 W124-ja nüüd on C124. Ma ei kiida ega laida ühtegi autot, vaid las igaüks sõidab sellise autoga mis talle meeldib. Järgmisena vaatan ka juba 210-ne poole. Cool
Nagu Karl kirjutas- Peace, mehed

Martiini, mis aasta ja mudel su 210 oli?
#29
esimeste aastate? Me ju ostame 10a masina, see pole üldse lühike aeg, et asjad kuluks ja vananeks. Ja kui ma peaks 100k masinasse laduma, siis see räägiks rohkem minust, kui masinast. Usun, et see oli ka ühe eelneva postituse mõte.
#30
martiini Kirjutas:
kuld Kirjutas:
v6sa Kirjutas:Muretuid kilomeetreid...UZI
W210-ga või :lol:
Sulo ei tea kas nüüd kaasa tunda või õnne soovida:evil: Ok vahest on ka erandeid.
Ei ole erandeid.
28k. km, ja 120 000 krooni hiljem tean, et ei ole. :biggergrin:
Kurat,kisub juba teemast mööda,aga martiini,mõni mees oleks samasse autosse ladunud 12000(või üldse mitte ühtegi senti) ja oleks ka autoga rahul olnud.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
#31
Appi, 210- mehed, võtke nüüd rahulikult! Pole sellel autol häda midagi, sõidetav, isegi minusugune " külamees kuuega" võtaks mõne V8 mootoriga vahelduseks ligi. Üritan veel korra seletada: kuni aastani 1995 loeti Mersut pommikindlaks igiliikuriks, W210 oli esimene kaasaegsem mudel millel juba nats keerulisem ehitus ja rohkem elektroonikat, sellega kaasnesid ka lastehaigused. Auto iseenesest hea, ei saa laita. Pealegi, jutt oli alguses rohkem Sulo tögamisena mõeldud, mõned punnimehed läksid ikka väga käima selle peale.....

P.S. Martiini teada-tuntud autopede, ta võiks rohkemgi sisse taguda ja ikka pole rahul. Imre kuldklient, icc.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#32
Karliga täiesti ühel meelel, 210 on sõidetav auto. Sajakahekümneneljad juba piisavalt teeninud ja varsti vist isegi kahesajakümnele üle:biggrin:
#33
kurat, 203 on ka sel juhul igavene õnnetus, küll läheb üks asi, küll teine. Rehve, raisk, peab ka ostma. Ja klaasipesuvedelikku Smile)
Päris 100k pole oma masinasse sisse läind kuid sinna lähedale. samas pole masinal ka pea ühtki kohta, mille kallal viriseda võiks. usutavalt sõidaks ma alates nüüdsest vähemalt 100000 km ilma sentigi investeerimata (peale õlivahetuse jm kohustusliku) aga... kuidagi ei saa sõita ju, kui miskit koliseb, tablool miski error jne...
Krt nii jäädki endale autot ostma, kui ootad 5-10 aasta vanusest autost, et ta ei laguneks....
perpetum mobile
#34
Kuna mind tsiteeriti, siis pean vajalikuks käimaläinud 210 mehi veidike jahutada. Pole põhjust mind peksta, elu näitab, kel õigus. Loodan, et Sulo uus masin osutub meeldivaks erandiks, millel elektroonikaprobleeme ei teki.

Mina pole väitnud, et 210 on saast! Ma lihtsalt loen soome foorumeid (neid on 2) ning seetõttu on minu kõrvu jõudnud veidi rohkemate punnide elulugu, kui Martiini oma. Martiini oma on erand, seda lihtsalt põhimõtteliselt hoitakse top zustand, millega enamik meist ei suuda või soovi tegeleda.
Enamus omanikke kurdab elektroonikavigade üle, mis elu huvitavaks muudavad. Samuti roostetavad uksed-luugid ning esisilla talad. Tehnika ise on töökindel, kuid just need väikesed vead, mida ei ootaks üle keskmise maksvalt autolt... Kokkuvõttena on mitmed pikaajalised mersuomanikud siirdunud kas tagasi 124 peale või vahetanud marki. Aga mitte kõik...Õnneks!

Fakt on see, et 210 oli esimene marketing first masin, mis kandis kolmeharulist tähte. Seetõttu jäeti suur osa arendustööst kasutajate teha. Tänapäeval kahjuks täitsa levinud võte. Küll kasutajad katsetavad... Ma saan sellisest mõtlemisest aru mingi säästumudeli juures, kus iga sendikümnendik on arvel. Aga rakendada sama taktikat kalli auto puhul on ikka räige nahaalsus.
Kurb on see, et tehas näikse seda poliitikat jätkavat.

Loomulikult on igaühe enda asi, millise autoga ta sõidab. Mind näiteks ei pane mõne MB-klubi liikme arvamus autot vahetama. Ma kavatsen endiselt ilmuda üritustele täpselt selle autoga, millega ma hetkel sõidan!:demond: See, mida arvab keegi Karl või Sulo (vabandust, lihtsalt kaks nime, mis siit lõimest läbi käinud on) mind eriti ei kõiguta. Seda enam ei hakka ma liigutama päris uue postitaja jutu peale, kelle tegemiste ja autode kohta mul hetkel rohkem infot pole. Elame-näeme, võib-olla ongi tegemist tulevase arvamusliidriga ja ma pean häbiga oma sõnu sööma. Aga see on selle aja mure!Confusedilly:...

Seetõttu palun minu postitusi mitte pidada ülimaks tõeks. See ongi lihtsalt minu arvamus ja mul on sellele õigus. Täpselt samamoodi, nagu igaühel meist on õigus valida omale sobuivauto. Ka Sulol. Olgu selleks siis punnu...UZI

Igatahes soovin ma näha nii pilte masinast kui autut elusuuruses.
Kes teab, ehk lubatakse mul isegi juhiuksest sisse piiludaConfusedilly:
#35
Samas positiivne on see, et üle pika aja läheb mõni teema põnevaks ka :bigsmile:

Punn on jälle selles mõttes asjalik, et standardvarustuses on korralik el.pakett, enamasti ka kont või kliimaaut. peal, koos automaatkastiga käib käsikäes ka tempomat jms. Normaalsed isendid maksavad juba sama palju või vähemgi kui korralik täislisas 124, mida tegelikult meie turul ikka väga vähe liigub, kui siis suurusjärk 100k. Ja punni puhul on tõenäosus ikka kordi väiksem, et on a la miljon läbi ratsutanud.
Ise ka mõnda aega 210 omanik, valisin 2,8 mootoriga isendi, trehvas algusest peale eestis sõitnud auto, väline pind roostetab kui vana mosse, samas tehnika on nauditavalt ideaaaaaaaaalne! Kevadel mõtlen, kas värvin üle või võtan juba facelift versiooni järgmiseks.

Sulo võiks juba pildid sebida, et teema rohkem tema autoga seonduv püsiks...

Elagu punnid! :lol:
setud sõitsid seciga
#36
No esiteks, see on siiski Sulo auto teema...
W124 E500 Limited
#37
Vabandan kõigi ees oma väljaütlemiste pärast, teema risustamise pärast ja selle pärast, et teie "sõbralikust aasimisest Sulo suunas" aru ei saanud...
#38
Ei, tegelikult on hea, et tõde välja tuleb. Lihtsalt äkki oleks mõidtlik poolitada see teema. Jäägu see teemaalgataja otsustada.
Kui bussi vaja, siis küsi!
#39
Tore......Smile
Esimesed 2000 km juba läbitud ja pean ütlema et kui juba 124 roolist sinna istuda siis enam tagasi ei igatse. Vito bussiga ei saa ma võrrelda kuna erinevad klassid. Lahe lugeda kuidas te siin auru välja lasete.  Punni ostmise eelduseks on siiski põhjalik eelnev uuring auto seisukorra ja ajaloo kohta. Minul on vedanud, kuna auto on eesti ajalooga ja 100% hooldusajalooga Silberautos. Kavatsen jätkata samamoodi auto hooldamist Silberautos et järgmisel omanikul oleks hea teada mis autoga on olnud. Ps. auto on lisaks kõigele ka AVARIIVABA. See oli muidugi minu jaoks üllatus Smile

Kuna hetkel olen pisikesel lõõgastusel, kodusel Hiiumaal, kasutan võimalust ka kenas looduses autost pildid ära teha.
#40
Pilte!

Pilte!

Pilte!

(Skandeerib rahvas püsti seistes...)


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,809 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,445 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,264 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,369 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,187 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,618 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,930 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 2,001 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,123 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 31 külali(st)ne