Karl Kirjutas:Kui tahate möödasõita nautida,siis tuleb ikka V8 sebida.:cool_rsvd: Vot 420 SEL-iga oli küll raju seda teha,mitte et 2,8 ja 142kw hätta jääks.
Nüüd oleme küll ammu teemast väljas otsapidi.illy:
su 4,2'l oli samapalju kW kui anc'u kubel ja kube tunduvalt kergem! :evil:
24-01-2006, 02:01 AM (Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2006, 02:02 AM ja muutjaks oli ralak.)
marek Kirjutas:
Karl Kirjutas:Kui tahate möödasõita nautida,siis tuleb ikka V8 sebida.:cool_rsvd: Vot 420 SEL-iga oli küll raju seda teha,mitte et 2,8 ja 142kw hätta jääks.
Nüüd oleme küll ammu teemast väljas otsapidi.illy:
su 4,2'l oli samapalju kW kui anc'u kubel ja kube tunduvalt kergem! :evil:
irww, sry Anc, aga minu pärimisest vist kasvas päris koom diskussioon välja, respect guy`s
Kas möödasõitu nautiad R4 ,V6 ,V8 -ga on muidugi vahe suur!!!!
Millise effekti see annab trassil Tallinn -Tartu või vastu pidi jääb igamehe enda otsutad.Surma ei otsi meist keegi.Sõitke mõistlikult!
3- liitristel ja 2,2 liitristel on ikka suur vahe sees aga kelle jaoks? Kui oled noorem siis on soov ennast istmesse kinni vajutada vahest aga kui oled lihtsalt kupee austaja või vanust ka juba turjal siis mõnusaks kruisimiseks piisab see 2,2 liitrine väga hästi!
Kõige olulisem asi kupeede kui ka kõikide autode juures on vast nende üldine tehniline olukord ja mugavusaste, ilma selleta pole ju mingit mõnu, aint pea valu ja neegerlus...
k.kastide kohapealt, endal olnud nii 4-ne kui ka 5-ne ja see tõmbe vahe oli tunda, kuigi mõne inimese väitel on 5-ne kast sama mis 4-ne aga 5-käik aint juures, võta siis kinni, mis õige või vale. Mina rääkisin aint oma kogemusest.
oleks ka mulle piisanud 2.2-st. pole mul seda "hullu tõmmet" vaja. aga kui ta olemas on siis olgu juba kogu raha ees..teisiti - oleks mul 4 käiku kruisiksin 90-ga 3000rpm juures ja ei saaks 60ga liikuda 1500 pöörde juures. ja eks ülekanded ole ka ikka tiba teised - ju mõjuvad hästi.
Oliverk Kirjutas:kuigi mõne inimese väitel on 5-ne kast sama mis 4-ne aga 5-käik aint juures, võta siis kinni, mis õige või vale. Mina rääkisin aint oma kogemusest.
5'sel on käigud lühemad ja 5'ndaga mnt'l võtab ca 1L vähem.
25-01-2006, 01:47 AM (Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2006, 01:50 AM ja muutjaks oli ralak.)
Kõige olulisem asi kupeede kui ka kõikide autode juures on vast nende üldine tehniline olukord ja mugavusaste, ilma selleta pole ju mingit mõnu, aint pea valu ja neegerlus...
[/quote]
just, ise pean ka tehnilist seisukorda esmatähtsaks, lisade koha pealt olen pigem leebem olnud, kuid ilma automaadi, tempomaadi ja konditsioneerita masin ei tule üldse kõne alla, nahksisu kummardaja ma nii polegi. üldiselt treilerilt-diilid on üks ehe näide põrsas kotis ostmisest, kui tahad soodsalt autot saada siis võibolla isegi õigustab see end, kuid sel juhul tehniline ülevaade puudub 90%. omad kogemused saanud :tongue: aga siiski iga korraga olen targem ja osavam olnud. kuigi kui kupee otsimiseks läeb, siis pigem käin rohkem välja, et saada korralik originaalis aparaat, mis oleks väärt hooldamist ja hoidmist, ka nautimist. Andresel iseenesest tundub ju päris õnnestunud tehing, kuigi nipet-näpet asju ikka esineb alati.
eks ta kipu olema jah saksast tulnud autodel et amordi-vedru ring tuleb uus panna ja sillaosa tuleb vähehaaval välja vahetada. õnneks nelja osad suht odavad. aga pane palju asju kokku saad ikka tsutsu suurema summa.
nonii nonii nonii, eile oligi see päev kui minagi seda relva uudistamas käisin, mis ma oskan kosta - muljetavaldav...haruldaselt korralik ja vinge aparaat, lausa kadedaks teeb. Kui see oleks vaid kauem kui pool päeva auto24-s müügil olnud, võimalik, et oleks ennem Andrest jõudnud kohale lennata :bigsmile: ok, nali naljaks. Niisis, sai käidud Tallinn-Tartu kaherealisel mõned kilomeetrid proovitiirul, millest sain päris konkreetse elamuse kupeest. Ainult arusaamatuks jäi, et omaniku sõnutsi see polegi veel 162 kW...pidavat pisut töötlemist saama, et õige power välja pigistada...ma nagu ei julgend eriti vajutada kuna tulukesed kohe vilkusid ja seierid kerisid silmapilkselt tagurpidi :cool2:
Ühesõnaga, fiiling väga vinge, kui nüüd ka minul jätkuks kannatust samasugune leida nädalavahetuse race`imiseks
Aga progressi poole pealt niipalju, et sai täna sillad ära reguleeritud ja imekombel olid kõik rataste kalded õiged ja eest suisa grammi pealt asjad paigas (vaatamata sellele, et sai uued vedrud pandud). Taga oli kokkujooks 4mm vale (0.9 lubatud). Nüüd kõik vinks-vonks
11-02-2006, 06:41 PM (Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2006, 06:42 PM ja muutjaks oli Andres.)
Oodake kuni valmis saab... siis on. Passis pole, kuid tuleb
tegelikult tuleb suisa E 320 Coupé aga ega tervet nime saa ümber lüüa. ja 320CE Coupé oleks ju nõme
17-02-2006, 02:52 PM (Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2006, 02:58 PM ja muutjaks oli Andres.)
sai autoga Soomes suuskamas käidud ja üldse kohe ei nurise. 4 inimest mahtusid vabalt ära ja isegi tagapingil istunud 190cm pikk reisija ei kurtnud. Küll aga olid Mazda 323F reisijad suht muserdatud pikast sõidust Pagasiruumi mahtusid suusasaapad-riided 4 inimese 5 päeva toit + alkohol üllatuslikult täielikult ära ja sai veel riisikotti mitte mahtunud 10 purki sakut ka piludesse topitud
Kütusekulu tuli kokku 11l sajale. Sh siis pidev külm, kiirteel pikalt 120-ga kihutamine, soome kuumaastik (pole elu sees nii palju mäest üles ja alla sõitnud, merehaigeks võib jääda), tundide kaupa koha peal tiksumine ja salongi soojendamine. Raami katusel ei olnud, raam oli eelpool nimetatut riisikoti otsas koos boxi ja suusahoidikuga. Too võttis 0,5l vähem sajale. Muidugi ei jõudnud ta absoluutselt möödasõitudel järgi, ei saanud kohalt minema ja mäest üles ja võttis 5l sajale rohkem kui tavaliselt
Andres Kirjutas:sai autoga Soomes suuskamas käidud ja üldse kohe ei nurise. 4 inimest mahtusid vabalt ära ja isegi tagapingil istunud 190cm pikk reisija ei kurtnud...
124-l on probleeme tagaistmel pigem väikestel lastel (enda kogemus) istmepadjaga (muidu turvavöö üle kõri), kuna neil siis jalad põrandani ei ulata ja istme vahele ka ei mahu, kui eesistuja just kõhuga vastu rooli ei koli. :hump: