Mercedes-Benz 320 CE 162kw 1992.a. - Andres - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedes-Benz 320 CE 162kw 1992.a. - Andres (/showthread.php?tid=546) |
Mercedes-Benz 320 CE 162kw 1992.a. - Andres - Andres - 10-01-2006 Et ei tekiks minu müügiteemades offtopicuga probleeme lisan siia väikese loo. Ühel toredal reedel helistas mulle tundmatu isik tundmatust firmast (kasutajanimi foorumis: Tartlane, Osman autoaed) ja teatas, et tal on peaaegu et minu kriteeriumidele vastav kupee müügis. Õigemini siis kolm asja puudu - väiksem mootor, istmesoojendused ja püsikiiruse hoidja. Palusin omale pildid saata ja jäin ootele. Õhtul 7 paiku tuli igavene posu pilte. Täitsa kena tundus. Laupäeval sai siis Oliverk'i ja ühe sõbraga kella 12 paiku teele asutud asja üle vaatama. Kaasa võtsime Silberist õhukulumõõtja kuna mootor loopivat pöördeid. Selle juurde ka BMW 320 õhufiltri, mis Aavest "92.a. 162kw MB 320 kupee õhufilter palun" peale kaasa anti. Seda saime muidugi alles Tartus teada. Kohapeal avanes päris huvitav pilt... Auto oli nagu uus. Mootor käivitus poolest pöördest mitmekraadises pakases ja töötas stabiilsemalt kui ükski teine mootor, mida kunagi katsunud olen. Justkui.. uus oleks? Proovisõidul kolises midagi esisillas ja täies pikkuses uus (kasutatud) sumps käis kuskilt vastu plekki. Ning peagi hakkas 310Nm momendiga moto 1000rpm korraga pöördeid loopima. 205 laiad suverehvid tegid lumes vaid sahinat... hea et keset platsi ei jäänud. Olin Tartus lõksus. Diagnosti aeg DIA-s esmasp. hommik kell 10. Ootasin ära. Kell 2 päeval oli auto korras. Uus lambda, taastatud pingeregulaator, kadunud pinge kuskil drosseli-õhukulumõõtja ahelas ja drosselklapi error, mis kadus kohe pärast lahtiste vaakumvoolikute ja pingeprobleemi parandamist ära kadus olid võtmesõnad, mis diagnostik mull 100 lisaraha eest avaldas. Konditsioneer töötas, kuid vedelikku oli vaja veidi juurde lisada - tehti ära 500eek eest. Edasi tuli kutsuda treiler ja sõita Jõgevale ARKi, kuna Tartu kontor OLI KINNI KUNA OLI ESMASPÄEV!?! 700eek treileri eest, mis tegi üle poole tunnise vahepeatuse rehvieksperdis, kus laeti alla uued Nokiani NRV lamellid mõõtus 195/65. Esimesed supportid olid nii suured, et pidi panema raskused väljapoole, seest hakkasid vastu käima. Velje ja esimese hiiglasliku 4-kolvilise supporti vahe 3mm Siis hopp treilerile ja ARKi, kus poisid olid suht tõredad ja ei olnud nõus mulle USA numbreid andma vaatamata sellele, et kinnitused olid olemas, Šveitsi tehnilisest passist koopiat tegema, numbrit valida laskma... Viimast ma isegi ei vaevunud küsima kuna inimesed nähtavasti ei olnud oma eluga rahul ja vajasid välja elamist. Esimest korda rooli... 162kw. Millal viimati nii palju pedaali all oli üldse? Ammu, kui üldse.. Ei vajuta. panin kohalikus Uno X tanklas pool paaki bensiini (kuna ei kannatanud oodata sõiduga ) ja kruisisin asulast välja. Muhe. Mootorit pole kuuldagi. Vahepeal saavutas mootor töötemperatuuri ja tee osutus pikalt sirge olema. Pidur, KICKDOWN, 120 kiiremini kui süda järgi kloppida jõudis, pidur 40-ni, KICKDOWN, pidur 40-ni. Hmm.. Milleks lõbustusparke vaja on? Aga eesmärk saavutatud - pidurdades ei kiskunud enam kuskile ja sai vist kõik 4 ketast ilusti ühtlaselt läikima. Auto oli tükk aega seisnud vist. Või no mõned kuud õues. Tartus sai tehtud kindlustus ja seejärel ka teine pool rooli lastud. Võttis ka tal käed värisema pärast paari kiiremat ringi. "Ufoauto" öeldi välja käivate turvavöö-kelnerite ja piilariteta külgede kohta. Aga vaade on ju hea. Tallinnasse jõudsin kell 11 õhtul ja seks ajaks oli mootor juba veidi häält ka hakanud tegema. Kahjuks aga hoopis sellest, et Oliveri hinnangul lekkis väljalaskekolle. Ja mootor olevat tuim ja tahmand ning ei olevat üldsegi nii särtsakas kui peaks. Ja mina mõtlesin et mootor hakkas õiete laulma... Kuramus. Küll Imre juures püksid sirgeks ja viiki saavad. Sillaosa saab ka Lemförderi-kuuri. Kuigi seal vist suurt pole, sumpri kolks on enamus helidest. Tartu - Tallinn 183km läbiti edukalt 15.5 liitri 98Euro kütusega (= 8,3l sajale maanteel ilma tempomaadita kiirusel 90-100km/h , 2-3kickdowni ja paar minutit mootori kõrgetel pööretel piinamist, et tahma eemaldada). Küll aga tuli Tallinnas välja, et kurguni täis ei tasu paaki lasta - kork ei pea ja arvatavasti kaotasin pealt esimese liitri või vähemalt poole juba Tartu piires. Tallinas oli pärast samamoodi tankides 20km igas kurvis jäme bensujutt järgi. Nagu Kalev Tabasalu ringrajal... Nüüdseks hakkas vahelduva eduga põlema ABSi tuluke aga see on lihtsalt kerge oksüdatsioon vms arvatavasti. Ja meeled on rahunenud - enam pole NII meeletut tõmmet. Nüüd on lihtsalt hea Muud seisukorda oskab kõige paremini kommenteerida Oliverk, ehk lisab ise paar rida kui aeg küps. Pilte ei tule niipea. Enne tuleb 1992.a. E 320 CE-st teha E 320 Coupé ja enne seda veel veidi tehnilise poolega tegeleda. Mootor: 3.2 162kw M104 Käigukast: 5-k ATM LS: 232 000 koos seda tõendavate paberitega. Viimane ülevaatus 2005. Sisu: Tumebeež nahk Kere: Tumesinine Vedrustus: Sportline Lisad: Kliimaautomaatik, Mercedes-Benz Audio 10 CD, ASR, Mäludega elektriline juhiiste, Käetugi, Valgustused uste sees (teed ukse lahti ja maa valge), lukustatav box käetoe all, 4x el. aknad Nüüd aga kuskil paar nädalat toimetamist, et saada auto täiuslikuks. Siis ka pildid. Väike teaser siiski ka siia Loodame, et kütusekulu mõistuse piiresse jääb... VIN WDB124*** Model 320 CE Chassis 1240521B884260 Engine 104992 12 007854 Transmission 722503 03 806497 Order 0 2 571 34691 Approx. year 1992 Lights HELLA Wiper SWF Cab 01549 Dealer Switzerland (571) Interior leather saffron or java (264) Paint 904 midnight (dark) blue (T) (с 01.01.1968) Options 206 owner's manual and maintenance booklet 5) (с 01.01.1972) reference plate, coolant 3) 240 outside temperature indicator (с 01.03.1982) 241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983) 281 trunk set, (280 SL) steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990) steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989) 300 storage box in front tray (с 01.05.1988) 425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988) 430 headrests in the rear (с 01.01.1977) 471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984) 538 automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989) 543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978) 552 anti-theft warning system for Switzerland (с 01.03.1981) 570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970) front folding armrest w202 - housing at front with armrest 581 automatic climate control (с 01.01.1977) 592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972) 620 emission control system vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985) 630 ECE warning triangle (с 01.08.1980) 653 sports chassis with 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990) 682 fire extinguisher (с 01.04.1970) 823 additional parts for switzerland, only for use with catalyst technique, code 62/0 (с 01.10.1988) 855 telephone TELE-AID, Nokia, D-net 915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988) 952 rotating emergency flasher, front (red light) sports line (с 01.02.1991) sportline with 8-hole rim(consisting of codes 65/3, 243, 281) (c 124: codes 65/3, 281, fabric, check a3) (a 124: codes 65/3, 281) Mõni asi on veidi kahtlane. näiteks rotating emergency flasher mida siiamaani tuvastada pole suutnud või mingi sveitsi spessial turvasüsteem - kindalaekas on võtme pesa ja võti aga mingit efekti nad ei anna. PILDID: http://everlast.neoon.com/320ce/ RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Kalev - 10-01-2006 Tubli !!! Sul kah lõpuks valge inimese käigukast autol RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Andres - 10-01-2006 On teine neh täitsa seksikas RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - kuld - 10-01-2006 :cool2: oi kuidas mulle see sisu meeldib. RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Madis - 10-01-2006 njaaa.....kupee... ilus 5+ RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Andres - 10-01-2006 krt ikka bensujutt on autol järgi. nii kui talda annad viskab bensupaagi korgi vahelt läbi. siis pärast sõitu on kena lõhn autol juures. aga teab keegi millega tegu on siin pildil? Mingit muutust selle trukkimisest ei täheldanud. RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Karl - 10-01-2006 Andres Kirjutas:krt ikka bensujutt on autol järgi. nii kui talda annad viskab bensupaagi korgi vahelt läbi. siis pärast sõitu on kena lõhn autol juures. Alles hiljuti oli sellest siin foorumis juttu,muudab helisignaali. Muidu päris kena kube! :cool_rsvd: RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Andres - 10-01-2006 shitaks andekas lisa : / RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Karl - 10-01-2006 Kpihuse postituse kustutasin mina ära,ma ei saanud jälle midagi aru mida ta sellega öelda tahtis....... RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Eric - 10-01-2006 millal liigud tulevad ...neelud juba käivad RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Andres - 11-01-2006 siis kui auto "valmis" saab (st kes mind teab siis vist ei saagi valmis) RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Oliverk - 11-01-2006 Noo W124 on selline kupee mis nagu Tallinna linngi valmis ei saamash: RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Lõoke - 11-01-2006 Järeldus-joomist ei toimu! Aga auto tundub küll päris maasikas olevat! RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Andres - 11-01-2006 Pole midagi nii väga, Gre juba nurises et sisu on liiga tume ja kole jne. Ja lisaks väljalaskekollele lekib veel ka sisselaskekolle miskine muhv kergelt ja üldse võiks maha kanda tõstsin teema õigesse kohta kuna nüüd signad ja immod ka peal. ning peeglid küljest ära uued ja ilusad tuled küljes bensiini sees pidav poleeritud metallist bensupaagi kork uus õhufilter paigaldamist ootab uus ja veidi läbipaistvam tosoolipaak vaja veel HF üles seada vahetada õlid: mootor, käigukast, roolivõim, kõik koos filtritega tosool vahetada uued klotsid jalamatid esipamperis vedamiskonksu kate puudu nii sisse kui väljalaskekolled lekivad õige kergelt. esisillas mingi 10 eeku maksev jubin koliseb facelift - kõik pakkumised kapottidele oodatud keegi idioot on HF mikri läbi laelambi ääre pannud - oodatud selle plastikjupid. pildid hiljem. mootori alust plastkatet tahaks ka uus rihm kulub alati ära. RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - kuld - 11-01-2006 Andres Kirjutas:Pole midagi nii väga, Gre juba nurises et sisu on liiga tume ja kole jne. Ja lisaks väljalaskekollele lekib veel ka sisselaskekolle miskine muhv kergelt ja üldse võiks maha kanda Mul on tunne, et GRE-l lõi väike kadeduse pisik välja.:biggergrin: RE: Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Andres - 11-01-2006 ei tõesti pildil on helebeež sisu, tegelikult on tume-tume beez, lausa oranžikas. aga eks ta ole shitane ka vist. RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - Lõoke - 11-01-2006 kuld Kirjutas:Andres Kirjutas:Pole midagi nii väga, Gre juba nurises et sisu on liiga tume ja kole jne. Ja lisaks väljalaskekollele lekib veel ka sisselaskekolle miskine muhv kergelt ja üldse võiks maha kanda Oled sa Gre kupeed näinud ,et räägid mingitest pisikutest? RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - marek - 11-01-2006 Andres Kirjutas:vahetada õlid: mootor, käigukast, roolivõim, kõik koos filtritegaaga õlid difris ja pidurites? mul 1 siuke kate vist isegi vedeleb... ära ole nii kindel et see 10kr maksab no mitte päris läbi laelambi, vaid läbi selle katte kus tavaliselt on kat.luugi nupp! mootori alla soovitan panna suure plastikkatte kuni käimakastilõpuni ja ka küljed üles keerata ja seda vormida-voolida fööniga! nii saad parima tulemuse. selline 3x1,5m suurune plastiktahvel maksab kuskil 300kr. aga auto nähtud ja katsutud...päris korralik tundub küll. RE: Esialgu vaid klubilistele - Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - ralak - 11-01-2006 nonii, isegi kiikasin masinasse laupäeval Raadi turul, kõik oli bueno välimuses aga see liiga-pruunikas-kreemikas sisu pole just kõige ilusam tõesti, sry dude mile: Aga 5-se automaadiga 124 on vist suht haruldus Eestist saada, usun et tegid parema valiku kui 220_CE :bigsmile: RE: Minu E 320 CE 162kw 1992.a. - sm. pelle - 11-01-2006 Kupee on lihtsalt liiga hea ja sisu on kah . Edit:Sisu on no vähemalt pildilt hea :tongue: ja tundub et nahk on kah väga vinksvonks. |