Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
Tere,
MB E350 4matic w212 2012.
Pikalt vaevanud mingi naksuv, vahest (märja ilmaga) ka kolksu mõõtu heli esisillas. Tundub juhi poolt olevat.
Püüsin seda linti saada. Kaks katsetust siin:
https://drive.google.com/file/d/1uvifVs_...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1hyA3SKh...sp=sharing
Olen käinud korduvalt töökojas, isegi tehnoülevaatuspunktis, et nad väänaks ja väristaks ning lootuses et ka osutaks. Aga ei miskit. Kõik korras, väidetavalt.
Vahetatud amordid ja alumised tagumised õõtsapuksid. Järgmine nädal plaanis stabikavardad ära vahetada.
Tunnuseid:
- kolks märgades ilmastikuoludes, eriti teravamatest lamavatest üle sõites
- kummine krigin kuivades ilm.oludes, lamavatest ülesõites
- kerged naksud seistes rooli pöörates, aga ka aeglasel kiirusel
- kerged naksud ebatasasel pinnal, pöörates
- pikemakt seisnud, siis esimene rooliliigutus teeb naksu
- vanalinnas sõites üldse kõriseb midagi seal nagu mingi klamber oleks lahti vms
Igasuguse nõu eest tänulik!
Postitused: 355
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Vedru pole murdunud? Minul õnnestus vedrusid vahetada kui sõiduk oli 6a vana.
Postitused: 1,120
Teemad: 59
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Ma veel pakus, et lisaks katkisele vedrule tugilaager õhtul omadega.
Turbo
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
(10-04-2025, 08:49 PM)Oliver.L Kirjutas: Vedru pole murdunud? Minul õnnestus vedrusid vahetada kui sõiduk oli 6a vana.
Ei ole täheldanud. See peaks päris korraliku paugu tegema sellisel juhul? Amordid sai vahetatud eelmise aasta lõpus. Tahaks arvata, et kui vedru murdunud, oleks töökoda sellest ka teavitanud.
(10-04-2025, 09:02 PM)sm. pelle Kirjutas: Ma veel pakus, et lisaks katkisele vedrule tugilaager õhtul omadega.
Amorte vahetades neid ei vahetatud tõesti. Good point. Järgmine asi listis siis, kui kontide vahetus midagi ei muuda.
Tänan kaasa mõtlemast!
Postitused: 8,334
Teemad: 100
Liitus: Nov 2005
Maine:
37
Kas kuulmunakutele süstlaga tilga õli panek kummikatte alla mõjutab naksumist?
https://www.youtube.com/watch?v=57RjsMVmsHM
Sobivalt kõvera nõelaga ei pea kummikatet lõhkuma, saab poldi vahelt sisse poetada
Postitused: 2,478
Teemad: 126
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ega see vedru mini püssirohu tünn ei ole. Mingit pauku ei käi.
Ja võib/suudab ennast nii hästi koos hoida murdest, et ilma lähemalt uurimata ei saa aru.
Üldiselt - kummi asjade käitumine muutub ilmaga, terasest asjade oma mitte nii väga.
Roolilati otsad kummide all on OK? Mainisid, et rool seistes "jääb kinni"?
TÜV - tahad neilt liiga palju, nad leiavad puuduvaid mikroskoopilise suurusega E tähiseid tuledelt, toonklaase jms jama.
Või mine mõnda pädevasse remonditöökotta, kes margipõhiseid kogemusi omab.
Krt, see süstaldega veermiku remontida on sama, mis WD40 esitulesid taastada....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
(11-04-2025, 11:53 AM)v6sa Kirjutas: Kas kuulmunakutele süstlaga tilga õli panek kummikatte alla mõjutab naksumist?
https://www.youtube.com/watch?v=57RjsMVmsHM
Sobivalt kõvera nõelaga ei pea kummikatet lõhkuma, saab poldi vahelt sisse poetada
See puks sai seal vahetatud. Pigem välistaksin hetkel.
(11-04-2025, 11:56 AM)Rolz Kirjutas: Ega see vedru mini püssirohu tünn ei ole. Mingit pauku ei käi.
Ja võib/suudab ennast nii hästi koos hoida murdest, et ilma lähemalt uurimata ei saa aru.
Üldiselt - kummi asjade käitumine muutub ilmaga, terasest asjade oma mitte nii väga.
Roolilati otsad kummide all on OK? Mainisid, et rool seistes "jääb kinni"?
TÜV - tahad neilt liiga palju, nad leiavad puuduvaid mikroskoopilise suurusega E tähiseid tuledelt, toonklaase jms jama.
Või mine mõnda pädevasse remonditöökotta, kes margipõhiseid kogemusi omab.
Krt, see süstaldega veermiku remontida on sama, mis WD40 esitulesid taastada.... 
Krt.. tahaks arvata, et sellisel juhul oleks töökoda sellele vedrule osutanud. A mine tea jah. Hoian meeles.
Roolilatini pole veel jõudnud. Väike naks käib läbi küll kui esimene liigutus teha.
Postitused: 2,478
Teemad: 126
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kristallkuulilt pakuks alumist õõtshooba ikkagi nüüdsest.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 355
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
(11-04-2025, 11:56 AM)Rolz Kirjutas: Krt, see süstaldega veermiku remontida on sama, mis WD40 esitulesid taastada.... 
Aamen.
Postitused: 8,334
Teemad: 100
Liitus: Nov 2005
Maine:
37
11-04-2025, 02:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2025, 03:22 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-04-2025, 01:42 PM)Oliver.L Kirjutas: (11-04-2025, 11:56 AM)Rolz Kirjutas: Krt, see süstaldega veermiku remontida on sama, mis WD40 esitulesid taastada.... 
Aamen. 
Esimeses Eestis jah. Seal visatakse lõtkuta, aga kuivusest häälitsev liigend prügisse ja asemel läheb OEM. Arusaadav: nur das Beste ist gut genug...
Neid kägisevaid ja paari ml õli järel veel kümneid tuhandeid sõitnud liigendeid on käe alt läbi käinud tükki teistkümmend. Võtke mõnelt uuelt liigendilt enne allakeeramist kate maha ja vaadake sinna doseeritud määrde hulka. Või õigem oleks öelda - puudumist.
Lõtkuvat liigendit nii ei praavita, see on õige. Aga siin ju lõtku praegu ei olevat...
Õõtsapuksid olla vahetatud. AGa ratta juures olevad kuulmunakud ehk šarniirid, mille kohta ka video käis?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
(11-04-2025, 04:29 PM)Drop-T Kirjutas: (11-04-2025, 02:10 PM)v6sa Kirjutas: (11-04-2025, 01:42 PM)Oliver.L Kirjutas: (11-04-2025, 11:56 AM)Rolz Kirjutas: Krt, see süstaldega veermiku remontida on sama, mis WD40 esitulesid taastada.... 
Aamen. 
Esimeses Eestis jah. Seal visatakse lõtkuta, aga kuivusest häälitsev liigend prügisse ja asemel läheb OEM. Arusaadav: nur das Beste ist gut genug...
Neid kägisevaid ja paari ml õli järel veel kümneid tuhandeid sõitnud liigendeid on käe alt läbi käinud tükki teistkümmend. Võtke mõnelt uuelt liigendilt enne allakeeramist kate maha ja vaadake sinna doseeritud määrde hulka. Või õigem oleks öelda - puudumist.
Lõtkuvat liigendit nii ei praavita, see on õige. Aga siin ju lõtku praegu ei olevat...
Õõtsapuksid olla vahetatud. AGa ratta juures olevad kuulmunakud ehk šarniirid, mille kohta ka video käis?
Šarniire ei vahetatud. Selle külge kinnituvad õõtsa puksid vaid. Nüüd läksid šarniirid ka nimekirja. 
Tänu kõigile kes kaasa mõelnud!
Kahjuks pole ühest probleemist seni lahti saanud...
Proovin veidi asja lahata. "Loksumist" või "lõtkumist" on kuulda esisillas/mootoriruumis(?), kui sõita lamavast mingi kindla kiirusega üle nii, et autol nina järsult kas kukub alla või viskab üles. Kui sõita üli aeglaselt või hoopis nö normaalsel kiirusel lamavast üle, et amort teeb oma tööd ja võtab löögi endasse, nina ei hüppa ega kuku, siis ei kostu midagi. Kui sõita otse üle, kostub seda keskelt. Kui ühe rattaga, siis vastavalt sealt poolt kummaga üle sõitsin. Seda on kergelt tunda ka läbi piduripedaali.
Tänaseks vahetatud:
1. Amordid + tugilaagrid, padjad (vedrusid ei vahetatud)
2. Stabikavardad
3. Alumised õõtshoovad ühes sarniiridega
4. Ülemise õõtsa puksid
5. Kettad, klotsid, juhthülsid, klambrid, kogu krempel
6. Roolilati poldid (tagasikutsumiskampaania)
7. Põhja katted ja karteri kaitse kinnitused üle käidud, kinni.
8. Stabika puksid tundusid korras, mõrad/praod puuduvad.
Üks asi vb, mida oleks paslik mainida - aasta poolteist tagasi vahetati õlijahuti tihend, milleks oli vaja mootorile pm lahkamine teha. Kas seal võiks olla midagi, mis jäi vb korralikult kinni keeramata või on lahti loksunud? Mis see olla võiks? Niipalju kui ise loksutada/läbi käppida olen suutnud, tundub seal kõik kinni olevat. Kui auto nina kohapeal õõtsutada, ei midagi. Muus osas kah auto tihke, tummine, väga vaikne. Mootor töötab kenasti. Aeglasemal kiirusel paremale vasakule õõtsutades ei kostu ka midagi. Sõidab otse, rool otse.
Mootoripadjad? Käivitades samas ei õõtsuta väga. Mis tunnuseid sellel veel oleks?
Kuradi nõutu juba...  Kui tekkis selle heietuse peale mingeid mõtteid, olen tänulik!
Videosid näeb algpostitusest.
Postitused: 149
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Jõudu. Kas mõnes pädevad Mercedestega kogemusi omavas töökojas oled käinud? Selliste “raskete juhuste” puhul on vaja kogemust. Suva töökojad vahivadki pukside pragusid ja soovitavad nisama prooviks midagi vahetada, mõttetu. Ja interneti kaudu tükke vahetada pole ka pointi, paned korralike originaalosade asemele, mis vb veel kümneid tuhandeid sõidaks mingid b osad mis järgmine aasta otsas vb juba.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
08-10-2025, 10:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2025, 10:36 AM ja muutjaks oli Drop-T.)
Selle teemaga ei ole, kuid kogemusi on piisavalt. Negatiivsed. Ühe probleemiga sõidan sisse, teisega välja. Viimase tagasikutsumise kampaania käigus tehti mh ka sillastend, välja sõitsin viltuse rooliga. Seesama lõtk ilmus välja, kui käisin kasko juhtumiga, vahetati tagaluuk (väike plekimõlkimine). Kui autole nädal hiljem järgi läksin, anti võtmed üle lausega "Midagi teeb esisillas häält.. Tooge tagasi, vaatame üle." Polnud seal enne midagi, tänaseni ajan seda taga. Kohe üldse ei tõmba nende "pädevate" juurde. Liiga pädevad. Seda sama näeb täna juba riigijuhtimise tasandilgi - loome probleemi, pakume lahendust, võtame raha. Otsi lolli, kes ei karda kolli.
Autoremondivaldkonnas on see usalduse küsimus üldse üks tõsine probleem. Hea eeskuju näitab Elke Mustakivi, kus klient saab kohvikus kohvi rüübates oma autol läbi suure akna silma peal hoida. Isegi, kui tegelt ei viitsikski seal passida, see pakutud võimalus tõstab usaldust.
Postitused: 355
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Kõigis Toyota margiesindustes niimoodi.
|