Minu masinal on all originaal 18 tolli erilaiused AMG veljed. Näevad väga uued välja. Kui peaksingi kunagi vahetama siis Originaal 19 AMG vastu. Aga see ei ole eesmärk ja esmatähtis. Originaalis ta köige ilusam mu meelest!
Ega ma selles päris kindel pole et ta nii teeb, et tõstab ja langetab. Tundus nii aga ei tea täpselt. Ma pole seda väga jälginud ka. Mida aga ei saa õelda ML kohta. See töesöna seda teeb. Ma isegi seda algul ei teadnud, aga naine rääkis et ta ja ja ta teeb alati nii kui ta auto lukku paneb siis laseb end allapoole.
Auto arengutest nii palju, et täna ikkagi tellisin tehase taastatud originaali ära!
(03-10-2022, 12:06 PM)v6sa Kirjutas: Kuniks X velg (ja sellel olev rehv) on samas mõõdus, kui OEM, pole ju vahet.
Aga oluliselt erineva velje (ja ilmselt ka rehvimõõdu) korral võib küll nalja saada, see on õige. Meeldetuletus omal kohal.
Ei oma rehvi diameeter ja laius midagi olulist.
Jälgima peab pm ühte faktorit.
Kui orikas(mu 204-l on ees 8" ja ET50) ikka ei meeldi,siis keera sinna või 9" alla.Jälgima peab ainult seda,et "koormuspunkt" samale kohale jääb.Ja seda saab offsetiga regullida.Keeruline seletada,aga äkki on kuidagi mõistetav...
Et sisse-välja peab vehv sama palju liikuma.Hulluks läheb asi siis,kui sama laial veljel lihtsalt offsetiga kugugi poole liikuda.Sama nagu lihtsalt flants vahele visata.Siis tekibki laagritele ja muudele asjadele liigne koormus ning asju hakkab juhtuma.
Mu vagunil on näiteks ees 8,5 lai velg ja esteetika pärast 255 lai rehv ja sõidab 99% sama hästi nagu 8,0 laia velje ja 225 laia rehviga.ET veljel lihtsalt nii palju väiksem,et koormus langeb võrdselt mõlemale poole.
Ja läbimõõdu juures pole ka autol vahet,kas sealt 18 või 20 tolli rattad.Sellest vahest saab ainult selg ja tagumik aru.Õhu puhul ei pruugigi sõites aru saada....
Vahepeal sai käidud ka ülevaatusel. Kuna autol on alt ära võetud peale katalüsaatoreid resonaatorid, siis ma natuke kahtlesin heitgaasides. Kuigi eelmine omanik ütles, et alati puhtalt läbi läinud. Kahtlust tekitas minus see, et resonaatorid on autoga kaasas ja seest näevad välja nagu katalüsaatorid. Aga tösi ta on ülevaataja ütles et see auto annab ka euro 6 välja. Sillad tihedad ja muus osas köik korras.
Amordi saagast siis nii palju, et tehase taastatud on ka nüüd kohal. Vahetus on planeeritud nädala pärast.
Huvitav, kas need vanad Mercedes-Benz mootorid ongi nii rohelised? Mul viiene m113 puhub ka tavaliselt ideaalsed näidud välja. Ja katid on isegi originaalid all veel.
(14-10-2022, 08:43 AM)jsv Kirjutas: Huvitav, kas need vanad Mercedes-Benz mootorid ongi nii rohelised? Mul viiene m113 puhub ka tavaliselt ideaalsed näidud välja. Ja katid on isegi originaalid all veel.
Korras mootoriga polegi mingit probleemi, mul ka Audi R5 2,5 TDI tühja katiga läheb puhtalt läbi.
Rohelisi mina kardan nagu saatan viirukit
Täna oli siis see päev kui sai amort ära vahetatud. Vahetus läks kiirelt ja probleemideta. Alla läks siis tehase taastatud originaal. Ise olen selle valikuga väga rahul. Amordil ilusti tehase AMG kleepsud peal ja auto näeb nüüd alt ka jälle originaalne välja. Eks oligi viimane aeg ka, sest nüüd tahaks masina talve garaazi ära panna. Ja siis jätkab juba kevadel.
Seoses amortidega jääb mul üle nüüd see Arnott amort, mille kiiruga tellisin ja unustasin tellimuse õigel ajal tühistada. Kui kellegil peaks vaja olema, siis olen nõus selle soodsalt edasi müüma. Võtsin ta korra ainult pakist välja. tegemist siis AMG mudelile sobiva amordiga. Ja see on tagumine vasak amort.
Seega hetkel võib selle saaga löppenuks kuulutada, kuid kevadel mõtlen ehk ka selle tagumise klapi ploki ära vahetada. See mul tehase originaal riiulis olemas ja täna konsulteerides ei pidanud see ka kaua aega vötma, kuna masin mul alt ilus värske alles.
Suurim probleem pidi nende juures olema kui on pikalt meie soola löga sees söitnud, siis on igasugui stutsid ja kiirühendused kinni mädanenud.
Olin pikalt kahe vahel, kas vahetada velgesid või mitte. Originaalis on ta ju väga ilus. Kuid kiusatus ei andnud järle ja tellisin uued ikka ära. Tegemist siis samuti AMG originaal velgedega, mis on w215 koodiga. Kuid nüüd siis 19" . Tänasega köik neli velge iliusti kohale jöudnud. Kevadel siis saab alla panna. Veljed sai tellitud Saksast sellisest kohast: https://heinz-eckert.de
Väga viisakas suhtlus ja kaup on väga hea ja korralik.
Pane need 5-spoke'd ühele küljele alla. Käi mõtleva ja kriitilise pilguga mitu tiiru ümber oma auto.
Minu kogemus on see, et need 5-spoke'd on ilusad fotodel, käsitlematult ilusad.
Aga auto all nad "kaovad ära". Võimlaik, et see mingi vanusega kaasnev nähtus aga mida rohkem kodaraid, seda klassikalisem velg tundub.
Sinu auto tänane velg sobib sinna ideaalselt, sellel pole õnneks seda poldirida ka perimeetril.
Võta kui sõbralikku tögamist!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Tänud vastukaja eest Rolz. Möstan et nendel pragustel on isikupära rohkem ja nad ka meeldivad mulle, kuid fännan neid uusi lihtsalt rohkem. Aga eks see ole minu kiiks!
Äratasin selle looma ka ellu. Lajatas poolest pöördest end käima teine. Kahjuks oli talv nii kiire ja töörohke, et ma nende amortide lammutamisega pole saanud tegeleda. Aga siiski sai juurdeostetud veel üks originaal uus klapiplokk ( mis olevat vist viimane rohkem neid enam ei ole ja vist ei tule ka väidetavalt juurde) Õnneks on minul garaazis veel üks uus riiulis olemas tagavaraks, mille eelmine aasta soetasin, ning siis ka originaal klapikambri tihendid. Kui nüüd ilmad lubama hakkavad, siis viin hooldusesse ja lasen tihendid õlid, filtrid, küünlad ja tagumise klapiploki ära vahetada. Viimane siis millegi pärast trikitas eelmine hooaeg.
09-05-2023, 02:35 PM (Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2023, 01:52 PM ja muutjaks oli siimruz.)
Tere
Nüüd võib lugeda kevad hoolduse tehtuks. Algselt planeeritud tööd aga läksid oluliselt mahukamaks. Plaan oli siis vahetada ära klapikambri kaane tihendid. Vahetatud need said, kuid avastasime et peale nende lekkis ka karteripöhi. Seal ei ole nendel mootoritel tihendit, vaid on ainult hermeetik. Selleks võeti esisild alt ja tehti ka see korda. Ning kuna esiosa sai lahti võetud, siis vahetasime lisaks tagumisele klapiplokile ära ka esimese. Seega on autol nüüd mõlemad plokid originaalid ja uued. Loodan et minu ajal ei ole nendega rohkem probleeme. Esisillas sai vahetatud ka üks zarniir. Lisaks vahetasime ära ka tagumise kardaani muhvi. Liigselt praguline oli. Sinna läks originaal jällegi. Samuti sai remonditud lae salongi andur,mis andis valet signaali kliima plokile. Ning siis sai üle vaadatud ka tagasild. Ära sai vahetatud reguleervardad, ning zarniirid( silikonid olid vist). KUID ei midagi kriitilist veel aga soovitati tulevikus mõelda ka ülejäänud hoobade vahetusele ja sillatala pukside vahetusele. Otseselt pole läbi, aga on näha, et suur vöimsus on neid ikka väsitanud. Nendega on ainult see lugu, et 368 kw AMG-el on kaikad ja sillatala puksid erinevad tava 500 CL omast. See tähendab ainult originaal läheb alla B osa pole. Panime nad kõik tellimusse. Halb lugu ainult see, et osad saame kahe nädala pärast, kuid osad jupid tulevad loodetavasti alles aasta teises pooles. Lihtsalt tehases pole neid praegu ja lubati Augustis. Loomulikult lisandus veel ka silla reguleerimine.
Eenesest möistetavalt said vahetatud ka õlid ( mootor, pidur, differ), Õhufilter ja veepaagi mootor. Viimane oli vist mitte kasutamisest kinni kuivanud. Vihmase ilmaga ju eriti ei söida. Küünlad ning oli piduri voolik vist ka!
Hindadest ei hakka eraldi rääkima, aga AMG on seda väärt.
Väike klõps ka
Lisaks sai alla kruvitud ka 19 veljed.
Rolz sul võib täitsa õigus olla, et need teised veljed passisid ehk paremini. Aga mulle meeldivad ikkagi need rohkem.
16-10-2023, 07:24 PM (Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2023, 07:27 PM ja muutjaks oli siimruz.)
Panen siia ka mõne märke.
Hooaeg hakkab läbi saama. Ilma enam õiget pole. See aasta sai sõidetud samas piisavalt. Erilisi vahejuhtumeid ka ei olnud. Endiselt ootame veel osasid tagasilla juppe. Kohal on nüüdseks kõik hoovad. puudu on veel sillatala puksid. Nende viimaane info oli see, et need ka tootmisest maas. Aga kuna see töö jääb kevadeks, siis ootame veel. Äkki miskit leiab. Seda osa õnneks on leida ka B osana. Sai tehtud ka päring teisele taga amordile, aga tänaseks on sellega aamen. Ei toodeta enam ei originaal vahetusfondi oma, ega ka uut originaali. Seega kui kunagi peaks sellega midagi juhtuma, siis ainult loov lahendused turul olevatest alternatiividest.
Seega hakkame vaikselt talvituma. Ja suuname praegu energia mustale koerale, et sealt ka suurem osa kirpe maha saaks. Ja kevadel juba peaaegu samas seisukorras olla kui valge.