Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER"
#21
(22-09-2022, 03:25 PM)Rolz Kirjutas: Seda Arnotti mina sinna alla küll ei paneks, kohe kindlasti mitte....

Ma kuulaks kohe huviga, et mis sellel arnottil viga on? Mul said arnottid alla ja hetkel olen veel rahul.
Vasta
#22
Terv.

Tänud Rolz asjaliku kontakti ees. Täna leidsin aega ja  suhtlesin sinu antud kontaktiga ka. Nüüd ma ka saan aru miks sa pole arnottiSmilemeelt. Aga nagu aru saada on siis jutt käib 98% ikkagi amordi vahetusest. See, et ta seda viga ainult käivitusel ette lööb tuleneb suuresti sellest, et kui auto käivitub , siis ta kontrollib kogu süsteemi ja ju selles amordis on siis miskit halb. Söiduaeg ta ei vötta seda sisse vast selle pärast, et ma ei ole suutnud  saavutata mingit ekstreemset olukorda. Ehk kui see tekitada, siis ta läheks vast errosisse ka söidu aeg. Rodeo testiga on see vast vöimalik isegi esile kutsuda. 
   Selle arnotiga on lugu selline, et ega ma nüüd väga happy ei ole oma otsuse üle ( st. natuke kiirustasin) ja kaalun ikkagi panna alla tehase taastatud originaali. Täna sai hindasid rullitud ja sai päris heaks ka see variant.
   Selle arnottiga vaatab mis saab. Kahjuks jäin tellimuse tühistamisega pool päeva hiljaks, nii, et nüüd tuleb kohale. 
   Aga nagu ütlesin, siis studeerimiseks ka materjali vajaSmileSmile. Hetkel olemas juba kaks klapi plokki ( uus originaal ja teine taastatud originaal) ja kahed kasutatud amordid. 

See on see Hobi auto rööm.

Aga noh selle auto puhul, kuidagi see feeling mis ta annab on nii vöimas, et, et ,et.

Kuuleme varsti jälle.
Hetkel ootan järgmise nädala reedeni ja siis saab asjaga edasi toimetada.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#23
Häid ja asjalikke inimesi soovitan alati!
Ainult seda juhtub jube harva.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#24
Tänud!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#25
(22-09-2022, 06:36 PM)jsv Kirjutas: Ma kuulaks kohe huviga, et mis sellel arnottil viga on? Mul said arnottid alla ja hetkel olen veel rahul.

Sama siin, et tahaks teada, mis neil siis häda on?


Nädalas müüakse neid üsna mitu paari ja tagasi tuuakse vähe.
Needki vaid siis, kui inimene on segi ajanud, millist poolt tal vaja on/sai Lasnamäelt odavalt ja öösel kasutatud amordi vms.
Vasta
#26
Tere

No see on iseenesest huvitav teema, aga selle jaoks võiks teha eraldi teema foorumisse Arnott/mõni muu B osa versus Originaal amort/tehase taastatud amort.

Jutt võiks muidugi käia ikka ABC/hydro amortidest.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#27
(21-09-2022, 03:28 PM)siimruz Kirjutas: Ja kui asi amordis tervikuna, siis on kaks varianti et saata need kaks romula amorti taastamisse ja panna korraga mõlemad tagumised uued. Vöi siis panna uhele poole originaal uus. Selle hind letis on 2600.- sealt saab muidugi alla ja kui vana tagasi annab siis saab veel veidi alla. Aga eks ikkagi kröbe on see hind. Taastatuid saab tegelikult poole rohkem. Enne igal juhul ootan igasugused testi tulemused ära ja siis vaatab mis edasi saab.
Mul viskas ka SL-il sama teate ette, samuti vasak tagumine ja arvuti näitab anduri viga. Vahest on ja vahest ei ole.
Uurisin Vehost, isegi kui sooviks osta, siis hetkel saadavus Euroopas puudub.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#28
Minu omale veel näitab hetkel saadavust 5 tööpäevaga!  kuskil 11 tk olevat neid. 

Kas uurisid taastatud originaali vehost?
Minu omale näitab ka neid veel.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#29
secman  SL tagumine amort on ülevalt veidi teise ehitusega ja see andur on teist sugune. Minu meelest ma youtubes isegi kohtasin videot kus ühed karvased seda vahetasid. Vöib juhtuda, et sa saad selle anduri isegi eraldi vahetatud. Amort tuleb igaljuhul alt vötta.

Kui ma selle saaga nüüd korda saan, siis talvel püüan nende vanade peal studeerida kui hull see vahetus on. Sest minu omadel on nii ees kui taga sama ehitusega see amort.

Eks nende masinate osade ring jää ka iga aasta kitsamaks.

Näiteks tahtsin osta Vehost uued käepidemed( mul kroom kriibitud). Neid lihtsalt enam pole kusagil.
Olen hunniku erinevatest romulatest tellinud. Varsti teen vöistluse, kes iludusvöistlusel vöidab ja see läheb külge.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#30
Kes tahab (tänapäeval pigem küsimus, kes suudab) tõsiselt süveneda, siis see on üks parimaid allikaid selleks: http://mercedes-abc-drive-carefully.blog...m/2014/08/
Võlu annab see, et kirjutatud autori sulest, kes hakkas samuti iseõppijaks olude sunnil.
Mõnes asjas mina vaidleks talle seal vastu, aga suures plaanis väärt töö mees ära teinud!
Ja Secman - kindel, et oli sisemise käiguanduri viga, mitte välise kõrgusanduri viga? Ühel juhul ei tasu uue amordi järele tormama hakata kohe.
Siim - vabandan risustamise pärast, enam sõna ei võta siin.
Edu autoga! PS Ära toetu asjde ostmisega ainult VEHO'le, maailm on suur ja lai ja mahub kõik Su ekraanile ära.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#31
Thumbs Up 
Kunagi kui R 129 omasin hobikana, siis sai ka peaaegu kogu auto selgeks õpitud löpuks.
See masin muidugi nüüd kerulisem oluliselt, aga samas huvitav. Hea ju kui meie oma foorumis ka selle kohta on pöhjalikumat ja detailsemat infot. Ei pea alati kohe juukseid kiskuma peast.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#32
Täna veits testisin jälle masinat ja sain niipalju targemaks, et kui ta selle vea sisse loeb, siis lükkab ta välja vöimaluse autot tösta ja samas lülitada ka sport reziimi peale. Aga alles jääb ikkagi masinal see omadus et kui käigukang drive vöi R peale panna töstab ta auto õige körguse peale tagasi. Nimelt olen tähele pannud, et minul laseb ta kui auto seisma jätta end veidi allapoole ja kui käivitada ja käik sisse panna, siis kergitab end veidi üles tagasi. Samuti käitub ka meil õhkvedrustusega ML.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#33
(26-09-2022, 07:28 PM)siimruz Kirjutas: Täna veits testisin jälle masinat ja sain niipalju targemaks, et kui ta selle vea sisse loeb, siis lükkab ta välja vöimaluse autot tösta ja samas lülitada ka sport reziimi peale. Aga alles jääb ikkagi masinal see omadus et kui käigukang drive vöi R peale panna töstab ta auto õige körguse peale tagasi. Nimelt olen tähele pannud, et minul laseb ta kui auto seisma jätta end veidi allapoole ja kui käivitada ja käik sisse panna, siis kergitab end veidi üles tagasi. Samuti käitub ka meil õhkvedrustusega ML.

Tõstab ja langetab mugavama sisse-välja käimise pärast.Kuigi CL-i puhul ei näe ma sellel väga mõtet.

Ja tulles selle "Arnotti" teema juurde,siis ma seda väga südamesse ei võtaks.Mul Q7 all kestis üle aasta täiesti murevabalt.Selle ajaga sai pea 60k km läbitud.Arvatavasti sõidab uue omaniku käes siiani edasi.
Sul see CL arvatavasti talve vist ei näe.Seega võtab sellest Arnottist elumahlade välja imemine ikka pikalt aega.
Talvel peaks autot lihtsalt paar korda käivitamas käima,et amort/padi tööd saaks sest odavama otsa amordi/padja kõige suurem surm on samas asendis seismine.
Vasta
#34
(24-09-2022, 12:03 PM)Rolz Kirjutas: ...
Siim - vabandan risustamise pärast, enam sõna ei võta siin.
Edu autoga! PS Ära toetu asjde ostmisega ainult VEHO'le, maailm on suur ja lai ja mahub kõik Su ekraanile ära.

Ma protesteerin otsustavalt - kvaliteetne arutelu koos väärt viidetega pole kindlasti risustamine ja Siimul peaks ettevõtjana ometi piisavalt paks nahk olema teistsuguse vaatenurga talumiseks.

Palun jätakata Eusa_angel
Vasta
#35
Nii

Täna sai siis käidud ka VEHO-s diagnostikas. Uurisid ja puurisid seal peaaegu kaks tundi, kuid siis olid ikkagi arvamusel, et amort tuleb vahetada. Muud nad ei leidnud, viga aktiivne ja tuleb amordist sisse. Ma juures ei olnud ega saa kommenteerida kuidas vöi mida nad seal täpselt tegid. Väga uurida ka ei saanud, kuna jube kiire oli neil seal. Täielik tööjõu puudus paistab seal igal juhul. Figureerivad sildid õpilane. Paraku selle vea tuvastusega olin ju ka ise sinna välja jõudnud. 

 Mis siis edasi: Täna söites veendusin et kui viga sees, siis tegelikult töötab ikkagi ka Sport reziim vedrustusel. Välja lülitatakse ainult auto tõstmis funktsioon. Ma muidugi ei tea kui hästi vöi halvasti see veaga söitmine auto ABC vedrustuseel mõjub. Sellepärast ma väga ei taha sellel asjal nii olla lasta. Muidu tunduks ju elu liiga lihtne.

    Vahepeal jöudis kohale ka ARNOTT amort. Kuna sellele ma maksin ka deposiidi, siis kiiret mul sellega ei ole. Hetkel seisab karbis. 
Mõte liigub praegu ikkagi taastatud tehase originaali poole. Aga eks selle kohta kuulen esmaspäeval, kas ka reaalselt saab ja mis hinnaga. Siis saab otsustada, mis edasi saab. Veho hind on teada. 

   Vahepeal said külge ka uued käepideme kroomid. Nüüd ikka asi ilus. 

Mingi aeg panen ka pildi materjali. Talvel igal juhul lammutan need vanad amordid, mis ma romulast sain laiali, siis näeb mis seal sees täpselt toimub.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#36
Ääremärkusena - (suurim) kahju, mida ABC-le teha saab, on see, mida teha pumbale, kui ta kuivale jääb töötades ehk vedeliku tase madalaks lasta.
Järgmine kahju on juba autole, eriti kui ei ole OEM veljed all.
VEHO - kunagi oli Silber sõimusõna, täna võib Silberit meenutada juba hea sõnaga! See on päris kohutav.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#37
(01-10-2022, 12:01 PM)Rolz Kirjutas: Järgmine kahju on juba autole, eriti kui ei ole OEM veljed all.

Seda velgede asja nüüd päris nii ka võtta ei saa.
Jah,on täiesti võimalik velgede vahetamisega Mersust Lada teha ja sellega autol olevaid tükke lõhkuda.
See juhtub tavaliselt nii,et "krdi ägedad veljed ja ma lihtsalt keeran need alla".
Õigesti lähenedes ja parameetreid järgides ei juhtu mitte midagi.
Tuleb lihtsalt veidi arvutada ja mõnda asja teada....
Vasta
#38
Minu jutt käis ABC-st.
On ikka päris palju suurem tõenäosus koopad rikkuda X veljega, kui OEM veljega olukorras, mis sõitval autol on ABC probleemid ja "põhi vastu maad".
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#39
Kuniks X velg (ja sellel olev rehv) on samas mõõdus, kui OEM, pole ju vahet.

Aga oluliselt erineva velje (ja ilmselt ka rehvimõõdu) korral võib küll nalja saada, see on õige. Meeldetuletus omal kohal.
Vasta
#40
Saate ise ka suurepäraselt aru, et mõtlesin potentsiaalse kahjupõhjustajana (valet) velje suurust ja ennekõike valet offseti.
Ja MB ABC ei tee mingeid laskumisi ja tõusmisi, et reisijad kergemini sisse saaks.
Minu teada et tee seda ükski MB, ka uuemad 48V õhud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz S 500L 225 kw 2003a Brabus Bodykit " MUST KOER" siimruz 37 2,572 12-03-2024, 08:23 PM
Viimane postitus: Helari
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 4,781 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 3 344 18-02-2024, 11:24 AM
Viimane postitus: Marksus
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,302 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 61,377 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 18,194 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 32,955 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 32 11,039 26-11-2023, 12:09 AM
Viimane postitus: laisad
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,689 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 38 11,163 01-10-2023, 02:47 PM
Viimane postitus: vreps



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne