Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 200D 1991, W124 - Haasma
#81
Nüüdseks auto uuesti vahatatud, esitiibade liistude peal olevad helkurit eemaldatud, taguluugi helkurpaneeli võtsin talveks ära. Lõpuks võtsin katuselt õudse haiuime antenni meenutava asja ära - ei teagi, miks kohe ei võtnud, kui auto sain...
Aga nüüd enam auto väga sõitu ei saa, ilmad halvad ja vast ajan garaazist välja siis, kui on kuiv.
Vaikselt hakkan uurima, kui keeruline on tempomati ehk püsikiirusehoidjat paigaldada.
[Pilt: IMG_20191025_222457.jpg]
Vasta
#82
Tänasest on auto olnud minu käes täpselt kaks aastat.
Nüüdseks on autol kaks kihti vaha peal. Soovitati veel mingit keraamilist vaha peale panna. Hetkel ainult kapott tehtud keraamilise vahaga. Kuna garaazi keeruline saada üle 15kraadi, kui õues miinused, siis teen ülejäänud auto soojemal päeval.
Talveks läksid alla samad lamellid, mis autol all oli, kui ostsin. Need küll 8 aastat vana juba, aga sõita saab talvel kaa ainult kuiva teega seega ei näe probleemi. Kuna need ilukilbid ei meeldinud, mis autoga kaasa sain, ostsin uued. Nendega on auto justkui vanem.
[Pilt: IMG_20191030_151918.jpg]
Vasta
#83
See nädal jälle natuke targemConfusedai näidikublokk ära võetud ja vaadatud, miks osad hoiatustuled ei põle.
Õlitaseme kohal pirni polnud-sai pirn sisse pandud ja töötab, aga pirn põleb koguaeg (andur alla aasta vana), ei tea, mis ta soovib.
Sama lugu ka katkise pirni hoiatus tulega, ka sealt oli pirn puudu, ja kui pirn sisse panna, hakkab kohe põlema, kui tuled sisse lülitada. Ilmselt see sellepärast, et ühele park- ja udutulele toodud teiselt tulelt vool.
Vasta
#84
Aga ma nüüd olen nõme ja küsin, et miks temaga talvel sõita? Smile
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#85
(06-12-2019, 12:03 AM)Lepz Kirjutas: Aga ma nüüd olen nõme ja küsin, et miks temaga talvel sõita? Smile

Algne mõte oli küll mitte sõita see talv, aga kuna auto läheb aasta lõpus garaazi seisma natuke pikemaks ajaks, siis tahaks veel mõnu tunda Smile
Vasta
#86
Jaa, jumala õige... Aga seleta siis lahti, et läheb pikaks ajaks seisma?! Kerermont?! Mootori swap?! Midagi peab olema... Ausalt ma tegin ka esimese talve kaasa, et fiiling saada, milliseks auto sai, siis läks isu üle(mõtlen siinkohal: talvel kasutada). Aga see oli vajalik, et ennast Mercedes-Benz lainele häälestada!!!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#87
Põhi sai suvel keevitatud, aga tungikohad vajaksid küll tegemist, jääb vast suvepeale. Mootori vahetust ilmselt ei tule, on plaan hetkene mootor uuesti üles ehitada(vaikselt juba tihendeid ostan).
Aga peamine põhjus on kaitseväkke minek. Sinna kindlasti oma autoga ei lähe. Eks mõnel kuivemal nädalavahetusel saab ikka sõita, et pidurid kinni ei jääks jne aga muidu jah, seisab, garaazis muidugi.
Vasta
#88
Täna sai õlivahetus tehtud. Seeaasta sai täpselt 7000km sõita.
[Pilt: IMG_20191205_191202.jpg][Pilt: 34746-IMG_20191205_191202.jpg]
Vasta
#89
Katkise pirni hoiatus tule sai ilusti korda-oli vaja õiged pistikud tulele järgi panna ja korras.
Õlitaseme tuli ikka põleb, soovitati pirn välja võtta, nagu ka ennem oli, aga nii ikka ei sobi. Ei teagi,kust peale alustada hetkel.
Ka ABSi tule pirn oli väljas, ka see hakkas põlema, kui sai pirni sisse pandud, aga täna isegi kustus ära, kui sai korraks auto garaazist välja aetud. Teagi, mis ta soovib, vähemalt eelmine talv abs ei töötanud.
Signaal/pasun lõpetas ka juba pea pool aastat tagasi koostöö, sai pandud uue relee ja uued juhtmed. Nüüd töötab ja korras.
Järgmiseks nädalaks saan vast "uued" kapoti hinged. Vast saab kapoti lõpuks kapoti paika.

Nädalavahetusel sai auto põhjapesu ja jäi seisma garaazi. Ilmselt väga enam ei sõida, kui aint kuiva ilmaga.
[Pilt: IMG_20191206_170429_1.jpg]
Vasta
#90
(22-07-2019, 11:24 AM)v6sa Kirjutas:
(20-07-2019, 06:24 PM)Haasma Kirjutas: ...
Hinged on juba nii tiiva tagant kui ka kapoti juurest kõige madalamal.
...

Mis näitab seda, et antud isendil on midagi kusagil kõver. Kurb muidugi, kuid vanade autode puhul ootuspärane.

Väga huvitav lugu oli sellega-vedru ära võtta, istus ilusti, vedru tagasi panna, tuli liiga kõrgele tagasi. Sai ühele poole "uued" hinged pandud ja nüüd korras. Vähemalt ükspool korras. Teisepoole teeb homme
Vasta
#91
Vahepeal otsustas, et võti enam ei lähe lukuauku. Sai ostetud puldiga kesklukukomplekt, uusi lukusüdamikke normaalse hinnaga ei leidnud Eestist. Inglismaalt pakuti poole odavamalt.
Huvitav on selle autopuhul see, et praktiliselt kõik vahetatud osad(õõtsad ees/taga,kettad/klotsid, roolivardad, pendelhoob, pirnid jne) on "igaksjuhuks" ära vahetatud. Ainult veovõllid läksid mõlemad pooleks ja pidi vahetama. Kui kedagi huvitab täpsemalt, mis vahetatud ja millal, siis üritan "päevikut" pidada, kuhu kirja panen) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing
Kui kusagilt saaks sobivad vedrutõmmitsad, siis tahaks terve "subframe" ehk siis terve tagasilla alt võtta ja kinnituskohad üle käia ja vajalikud kummiosad ära vahetada(ei kolise/lõtke pole, aga igaksjuhuks)
Nüüd siis loodetavasti aasta lõpus tuleb mootor maha-kõik uued tihendid, ja kui vajalik siis ka saaled, kolvirõngad jne. Vajadusel ka sidur jne
Ka differ tahaks üle vaatamist, meeletu lõtk on sees. Teagi, kas on "üles ehitamise" kit´id olemas, või peab "uue" vaatama.
Esiklaasi mõra on ikka veel alles, pole veel uut klaasi otsinud. Kuna vaateväljas see pole,isegi ülevaatusel teisel aastal tähele ei pandud, pole hetkel plaanis vahetada.
Plaanid suured, loodetavasti saavad ka asjad tehtud.
[Pilt: IMG_20191212_142653.jpg]
[Pilt: IMG_20191212_142543.jpg]
[Pilt: IMG_20200116_205055_1.jpg]
Vasta
#92
Otsest taastamiskomplekti kui sellist vist ei olegi. Võib-olla netiavarustest siiski on võimalik leida. Lihtsam järgmine ligi võtta kui hakata jupp jupi haaval tegema - läheb lõpuks liiga kulukaks. Oleks ta mõni eriline mootor siis veel aga... Tagumisi sillatala pukse olen kunagi vahetanud istuli maas kitsas garaazis kodupäraste töövahenditega. Hakkama sain aga aega läks 8 tundi umbes Smile . Kui ühe poole sillatalast lahti lased ja ära toestad, või siis tungrauaga vaikselt pinge maha lased ei lenda see vedru sealt kuskile. Esimesed vedrud on kordades kordades suurema pinge all kui tagumised. Tagumisi saab tavaliselt vahetada tõstuki peal nii, et amort ja alumise õõtsa sisemine ots lahti ning nö ''põdraga'' vaikselt alla lasta ja kukub vedru vahelt välja. Aga üleüldiselt ei käi sillatala ise ka väga raskelt alt ära. Ruumi on väheke vaja lihtsalt.
Vasta
#93
(26-10-2019, 10:46 PM)Haasma Kirjutas: Lõpuks võtsin katuselt õudse haiuime antenni meenutava asja ära - ei teagi, miks kohe ei võtnud, kui auto sain...

Maitse asi muidugi aga ise kaotaks selle Lasnamäe garaažituuningu täielikult st siis toonkiled maha ja ette originaal võre. 15" kaevukaaned passiks ka hästi.
Muidu tundub, et autol igati hoolas omanik. Mine tea ehk saab suvel Laitses kõrvuti ajada Smile
Vasta
#94
(17-01-2020, 04:55 PM)martin101 Kirjutas:
(26-10-2019, 10:46 PM)Haasma Kirjutas: Lõpuks võtsin katuselt õudse haiuime antenni meenutava asja ära - ei teagi, miks kohe ei võtnud, kui auto sain...

Maitse asi muidugi aga ise kaotaks selle Lasnamäe garaažituuningu täielikult st siis toonkiled maha ja ette originaal võre. 15" kaevukaaned passiks ka hästi.
Muidu tundub, et autol igati hoolas omanik. Mine tea ehk saab suvel Laitses kõrvuti ajada Smile

Kusjuures kui auto sain, oli üks mõte lasta veel tagaukse klaasidele ka toon panna, isegi sain aja kirja pandud. Aga õnneks oli autoga midagi viga, et ei läinud. Ja nüüd olen tõesti õnnelik, ei läinud.
Eks ta originaalsem oleks küll, kui võtta kõige tagumiselt aknalt ära, aga jääb kuidagi liiga "akvaarium" minujaoks.
Loodame, et ka seeaasta jõuan Laitse.
Vasta
#95
Vahepeal kuu nagu supsti läbi saanud, auto ilusti seisnud ja väikene õliloik alla tekkinud. Käima läks ilusti peale kuud seismis, aga kuna ilma polnud siis sai korra vaid garaazist välja aetud ja sisse tagasi.
Korra tuli mõte sõita toiduõliga. 20l juba valmis paaki valamiseks ja tonnine vaat ootab koju toomist. Kuna mootoriremont nagunii tulemas, siis ei teagi veel, kas sõita enne õliga või mitte..... Kui kellegil soovitusi/mõtteid, kuulan huviga.
[Pilt: IMG_20200223_133539.jpg][Pilt: 83725-IMG_20200223_133539.jpg]
Vasta
#96
Toiduõliga omal ajal proovitud. Seieri järgi kukkus väike küttekulu suisa olematuks. Aga kindlasti diisliga segades. Hea vaikne ja pehme on mootor peale tõiduõli. Aga sinnamaani on kõik tore ja ilus kui see praekartuli hais mis tuppa ikka ja jälle vahest tungida tahab hakkab ära tüütama. Siis ei jõua oodata ära hetke, mil see õli sealt paagist otsa saab. Aga muidu sõidetav ja tehtav ning halba ta midagi ei tee. Kui just ainult puhast õli paaki ei vala.
Vasta
#97
Taimeõli on hea lahusti ja peseb kõik süsteemis oleva soga filtrisse. Mida rohkem sodi paagis ja torustikus on, seda rohkem filtreid vahetad. Aga vähemalt ei haise käedWink

Sõidetud, tehtud. Kütusekulu veidi suureneb (energiasisaldus on külmpressitud õlil väiksem, aga vahe on väike), mootor käib pehmemalt ja süsteem saab puhtamaks.

Miinuskraadidel külmpressitud õli ei voola. Kui on kasutatud õli, siis peab olema hästi setitatud ja soovitavalt ka filtreeritud.
Vasta
#98
Huvitav.. mul oli kulu just väiksem. Aga ma kasutasin a la liiter rapsiõli 20 liitrit diislile seguna. Lihtsalt tahtsin proovida aga viskas kiirelt üle Smile
Vasta
#99
Vahepeal on kolm kuud nagu niuhti möödas. Terve aeg on auto seisnud garaazis katte all ja aku maas. Eile sai aku peale pandud ja läks imekombel kohe käima, nagu oleks eile sõitnud. Vahepeal on ka ülevaatus läbi saanud. Jaanipäeva paiku käin ära. Tekkinud on ka juba mingi osa varuosi, mis vajab vahetust.
Kuna ülevaatust pole, jääb ta veel seisma.
[Pilt: IMG_20200522_230617.jpg][Pilt: 85646-IMG_20200522_230617.jpg]
Vasta
Täna nägi auto see aasta esimest korda linna liiklust. Ülevaatusel käidud ühe veaga-mõra esiklaasis. Saab 10 kuud muretult sõita Smile
Mingihetk ei tahtnud tagurdus tuled põlema minna-sai uue lüliti tellida ja nüüd töötab nii nagu peab.
Vahepeal on auto saanud uue karteri tuulutuse ja amordi tugilaagrid.
Samuti sai ka "uue" diffri külge pandud, 3.42 ülekandega(ennem oli 3.46).

Hetkel tagasilda siiski alt ära ei võtnud, eesmised poldid tulid ilusti lahti, aga tagumisi kätte hetkel ei saanud. Jääb see töö hilisemaks.
Uued sillatala ja diffri puksid olemas ja ootavad külge panekut.

[Pilt: IMG_20200626_180355.jpg][Pilt: 35886-IMG_20200626_180355.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,925 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 262,213 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,412 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,118 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,872 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,615 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,537 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,143 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,270 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB E320, 1993, w124 - Ermo Ermo 52 66,326 30-04-2015, 10:52 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne